Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mies ei muista mitään ja sillä kaikki aina hukassa?

Vierailija
29.05.2019 |

Mä en kestä enää!!!! Tää on ihan sairaan rankkaa. Aina on auton avaimet, lasten vaatteet jne jne hukassa miehen jäljiltä. Hän ei muista mitään lasten asioita, tai muutakaan, vaan kaikki muistaminen on minun vastuulla.

Tänään taas myöhästyin töistä, kun oli tarkoitus mennä meidän autolla, mutta kun olin lähdössä niin eipä löytynyt avaimia. Miksi? Koska mies oli eilen ajanut autolla ja ottanut avaimet tänään mukaan omiin töihinsä!! Ja siis tosiaan hän oli jo alunperin hukannut toiset avaimet, niinpä lainasi eilen minun avaimiani, ja en muistanut varmistaa että laittaa takaisin sieltä mistä otti.

Mä oon niin loppu. En vaan jaksa enää korjailla jatkuvasti aikuisen miehen jälkiä. Sama, jos mies hakenut lapsia päiväkodista, ei ikinä muista mitä vaatteita ottaa sieltä mukaan, niinpä saatan kiireessä aamulla etsiä ulkohaalaria, kun mies ei muista minne laittanut sen. Sit selviää että jättänyt sen vanhemmilleen kun ovat tulleet sitä kautta kotiin. Tällaista on siis joka päivä.

Niin pitäisi illalla katsoa kaikki valmiiksi, mutta aina ei muista/jaksa/ehdi ja silti vaikka luulee että kaikki katsottu valmiiksi, niin saattaa aamulla huomata että kengät puuttuvat. Kengät?! Joo ne on hävinneet jonnekin. Sitten mun tehtävä on taikoa lapselle jostain kengät, koska ei ilman kenkiä oikein voi mennä päiväkotiin!!

Myös silloin kun olemme perheenä lähdössä jonnekin ja on kiire, miehellä kaikki hukassa. Katson lapsille ja itselleni kaiken valmiiksi ja mies lisäksi kiukuttelee minulle kun hänellä omat tavarat hukassa! Kyselee kokoajan missä hänen omat tavaransa ovat, kun yritän keskittyä laittamaan itseni ja lapset valmiiksi.

Huh, auttoipa tämä vähän... Onko muita joilla samanlaisia puolisoita? Kuulostaako normaalilta? Mikä avuksi? Olen niiiiiiin loppu tähän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on samanlainen, olen tullut tulokseen että hän ns. autopilotilla tekee asioita, eikä keskity siihen mitä tekee.

Hänellä ei ole käytössä esim. mitään muistisääntöjä tai hän ei järjestelmällisesti laita esim. avaimia tietyn puoleiseen taskuun vaan milloin minnekin.

Veljensä on samanlainen ja isässään on samanlaisia piirteitä.

Vierailija
22/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin ajan muistihoitajalle tai neurologille, ehkä molemmille. Muistisairauskin voi alkaa yllättävän nuorena, varsinkin jos sitä on suvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme