Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten outo rahapussin säilytys.

Vierailija
29.05.2019 |

MIksi pidätte rahapussia auton hansikaslokerossa?
Suurin osa näistä on naisia , mutta osa myös miehiä.
Toimisto , jossa työskentelen on 100m parkkipaikasta ja joudun ottamaan maksun eräistä papereista.
Miksi , ette pidä rahoja mukana?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

("Miksi ette pidä rahoja mukana?" – ilman pilkkua. Pilkun eteen ei tule välilyöntiä, vaan se tulee kiinni edelliseen sanaan.)

Otan kyllä rahapussin mukaan paikkaan, jossa tiedän sitä tarvitsevani. Joskus se kuitenkin saattaa unohtua autoon. Säilytän mieluummin autossa (jos olen autolla liikkeellä), josta se ei voi pudota maahan. Taskusta voi pudota.

Vierailija
2/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

("Miksi ette pidä rahoja mukana?" – ilman pilkkua. Pilkun eteen ei tule välilyöntiä, vaan se tulee kiinni edelliseen sanaan.)

Otan kyllä rahapussin mukaan paikkaan, jossa tiedän sitä tarvitsevani. Joskus se kuitenkin saattaa unohtua autoon. Säilytän mieluummin autossa (jos olen autolla liikkeellä), josta se ei voi pudota maahan. Taskusta voi pudota.

Oletko nyt aivan varma , että se auto on paras paikka rahoillesi? :D 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt aivan varma , että se auto on paras paikka rahoillesi? :D 

ap

Olen. Miksi ei olisi? Oletko sinä varma, että ennen pilkkua kuuluu olla välilyönti?

Vierailija
4/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa on käyttää lompakosta sanaa "rahapussi".

Vierailija
5/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnassa on todellakin kaikki hyvin kun ihmiset jaksavat tällaisiakin turhanpäiväisyyksiä kelailla.

Jatkakaa.

Vierailija
6/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudompaa on käyttää lompakosta sanaa "rahapussi".

Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Mun isä ja pikkuveli käyttävät siitä sanaa massi. Mä taidan sanoa kukkaro, vaikka mun kukkarolle rahapussi olisi sopivampi nimitys, koska se on sellainen vetskarilla suljettava pieni kangaspussukka.

Vierailija
7/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako AP:n toimistossa vain käteinen? 

Vierailija
8/8 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, miten tämä voi ap:lle olla ongelma? Olisiko sitä lompakkoa parempi kuljetella penkillä irrallaan sitten? Yleensäkin ohjeistetaan, ettei autoon kannata jättää näkösälle mitään rahan arvoista, joten jos ei usko tarvitsevansa lompakkoa paikassa x eikä ole mitään laukkua mukana, niin kyllähän hanskalokero on sille ihan sopiva paikka. Siellä se on turvallisesti myös ajon aikana.

(mulla on yleensä mukana käsilaukku, joka roikkuu kuskin penkin selkänojassa takapenkkien puolella, joten ei ole mun ongelma tuo hanskalokerossa säilyttäminen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä