Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita missä näytät keskisormea

Vierailija
29.05.2019 |

Liikenteessä lähes päivittäin joutuu näyttämään keskisormea ja välillä kaupassa kun joku kiilaa kassajonossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi juurikin liikenteessä kun jurnutteli alinopeutta ja ohitustilanteessa kiihdyttikin ylinopeuteen.

Vierailija
2/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä hyvinkin: eteen kiilaaville idiooteille ja tolppapoliiseille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole. Onko moinen joillekin normaalia käytöstä? Ihmettelen.

Vierailija
4/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan keskisormea.

Sitä käyttää vain juntit.

Vierailija
5/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä sormenheiluttelusta on?

Vierailija
6/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen spontaanisti ja tarkemmin tiedostamatta vilauttanut keskaria jos esim suojatiellä joku näkee että ylitän ja yrittää tyyliin ajaa päälle tai jopa kiihdyttää. En vaan voi käsittää.

Vierailija
7/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle joskus näytän toisessa huoneessa ettei tämä näe. Jos oikein miehen käytös veetyttää eikä häneen saa puhumalla kontaktia. 

Vierailija
8/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kyllä muuten olla välillä juntti, mutta jostain syystä keskisormen näyttäminen ei tunnu ikinä olevan tarpeellista.

Vierailija
9/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä, kun jalankulkijana aina välillä joutuu väistämään autoa SUOJATIELLÄ vihreän valon palaessa MINULLE (tai jos ei ole liikennevaloja, niin silti suojatiellä joskus joutuu pysähtymään keskellä suojatietä koska auto ei hiljennä vaan ajaa kylmänviileästi 10cm päästä varpaistani).

Vierailija
10/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen spontaanisti ja tarkemmin tiedostamatta vilauttanut keskaria jos esim suojatiellä joku näkee että ylitän ja yrittää tyyliin ajaa päälle tai jopa kiihdyttää. En vaan voi käsittää.

Spontaanisti ja tarkemmin tiedostamatta? Jos niin käy, niin käytät sitä kyllä myös säännöllisesti harkiten ja tiedostaen. Ei kukaan spontaanisti käytä sellaista, joita ei ole opetellut.

Vierailija
11/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm olenkohan tällä vuosikymmenellä näyttänyt kellekään keskisormea? Ehkä kaverille läpällä.

Vierailija
12/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus puristan käden nyrkkiin keskisormea lukuunottamatta, eli kai piilonäytän keskisormea. Kohteeksi joutuu ainakin aggressiiviset kerjálaiset, kaahailevat kuskit, vastuuton pyöräilykäytös etc.

Olen liian arka avaamaan suutani mutta saanpahan edes vähän vítutustani purettua.

Vierailija
13/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin olisin viimeksi näyttänyt, varmaan se heiluisi useammin jos autoilisin. Yleensä korvaan keskarin verbaalisesti ja esim. suojatiellä päin ajavia autoja läimäytän konepellille :D

Vierailija
14/14 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan liikenteessä. 

Muuten olen kohtelias enkä edes kiroile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan