Tilanteita missä näytät keskisormea
Liikenteessä lähes päivittäin joutuu näyttämään keskisormea ja välillä kaupassa kun joku kiilaa kassajonossa.
Kommentit (14)
Liikenteessä hyvinkin: eteen kiilaaville idiooteille ja tolppapoliiseille.
Ei sellaisia ole. Onko moinen joillekin normaalia käytöstä? Ihmettelen.
En käytä koskaan keskisormea.
Sitä käyttää vain juntit.
Mitä hyötyä siitä sormenheiluttelusta on?
Joskus olen spontaanisti ja tarkemmin tiedostamatta vilauttanut keskaria jos esim suojatiellä joku näkee että ylitän ja yrittää tyyliin ajaa päälle tai jopa kiihdyttää. En vaan voi käsittää.
Miehelle joskus näytän toisessa huoneessa ettei tämä näe. Jos oikein miehen käytös veetyttää eikä häneen saa puhumalla kontaktia.
Saatan kyllä muuten olla välillä juntti, mutta jostain syystä keskisormen näyttäminen ei tunnu ikinä olevan tarpeellista.
Liikenteessä, kun jalankulkijana aina välillä joutuu väistämään autoa SUOJATIELLÄ vihreän valon palaessa MINULLE (tai jos ei ole liikennevaloja, niin silti suojatiellä joskus joutuu pysähtymään keskellä suojatietä koska auto ei hiljennä vaan ajaa kylmänviileästi 10cm päästä varpaistani).
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen spontaanisti ja tarkemmin tiedostamatta vilauttanut keskaria jos esim suojatiellä joku näkee että ylitän ja yrittää tyyliin ajaa päälle tai jopa kiihdyttää. En vaan voi käsittää.
Spontaanisti ja tarkemmin tiedostamatta? Jos niin käy, niin käytät sitä kyllä myös säännöllisesti harkiten ja tiedostaen. Ei kukaan spontaanisti käytä sellaista, joita ei ole opetellut.
Hmmm olenkohan tällä vuosikymmenellä näyttänyt kellekään keskisormea? Ehkä kaverille läpällä.
Joskus puristan käden nyrkkiin keskisormea lukuunottamatta, eli kai piilonäytän keskisormea. Kohteeksi joutuu ainakin aggressiiviset kerjálaiset, kaahailevat kuskit, vastuuton pyöräilykäytös etc.
Olen liian arka avaamaan suutani mutta saanpahan edes vähän vítutustani purettua.
En muista milloin olisin viimeksi näyttänyt, varmaan se heiluisi useammin jos autoilisin. Yleensä korvaan keskarin verbaalisesti ja esim. suojatiellä päin ajavia autoja läimäytän konepellille :D
Ainoastaan liikenteessä.
Muuten olen kohtelias enkä edes kiroile.
Viimeksi juurikin liikenteessä kun jurnutteli alinopeutta ja ohitustilanteessa kiihdyttikin ylinopeuteen.