Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämäässä jälleen eltaantunut All Stars kausi Maija Vilkkumaa, Chisu, Erin, Lauri Tähkä ...

Vierailija
29.05.2019 |

Ei ihme ettei kukaan enää pärjää ulkomailla, koska uusia ei pääse esiin. Levy-yhtiöt pyörittävät eilispäivän suosikkeja väkisin pinnalla. Euroviisuihin joudutaan lähettämään 20v sitten menestynyt seniori, joka jää viimeiseksi.

Ei Suomesta nouse enää ketään minnekään, koska seniorit hallitsevat markkinoita. Mennyttä ovat ne ajat kun Stratovariuksen, Nightwishin, Himin, The Rasmuksen, Boomfunk MC:n, Daruden, Sonata Arctican ja monien monien muiden kaltaisia aikoinaan uusia, mutta kansainvälisestikin kelpaavia ei missään pääse esiin. On vain Suomipopin 15 artistin senioripaletti 50x päivässä toistettuna.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaa totesi ainakin tänään Radio Novan haastattelussa, että uusintaa ei ole hänen tietääkseni tulossa eikä oo ite tietonen menostaan, joten joko valehtelee tai artistit ei oo totta.

Valehtelee päin näköä, kun ei ole periaatteessa lupa varmistaa mitään. On ennenki ollu vastaavia tilanteita.

Vierailija
42/47 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anna mun kaikki kestää Antti Ketonen. Suomi iskelmää vain siis luvassa.

No mistähän tämän repäisit. Tuo on All Stars kausi..

Seiska, tuo Vain Elämään epävirallinen tiedotuskanava:

"Toukokuun alussa soololevyn julkaissutta laulaja Antti Ketosta, 40, on kysytty mukaan syksyllä alkavalle Vain elämää -sarjan juhlakaudelle.

– Huomaan, että lisääntyneen julkisuuden myötä minua on ruvettu kysymään enemmän eri ohjelmiin. Olen vuosien aikana miettinyt, olisiko Vain elämää -ohjelmaan osallistuminen minua varten. Toistaiseksi en voi vastata, olenko mukana. Aika näyttää, Antti naurahtaa."

EI OLE MUKANA. EI OLE AIEMMIN OLLUT MUKANA JOTEN EI VOI OSALLISTUA ALL STARS -KAUDELLE. Mikä tässä on niin vaikea tajuta?

Miksi ei voi? Mistä sinä tiedät kuka saa ja ei saa osallistua all stars-kaudelle? Nelonen voi halutessaan laittaa all stars-kaudelle ihan uusia kasvoja niin paljon kun haluaa.

NO voi pyhä sylvi...All stars kaudelle osallistuu samassa ohjelmassa aiemmin mukana olleita, muuten sen nimi ei olisi All stars -kausi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anna mun kaikki kestää Antti Ketonen. Suomi iskelmää vain siis luvassa.

No mistähän tämän repäisit. Tuo on All Stars kausi..

Seiska, tuo Vain Elämään epävirallinen tiedotuskanava:

"Toukokuun alussa soololevyn julkaissutta laulaja Antti Ketosta, 40, on kysytty mukaan syksyllä alkavalle Vain elämää -sarjan juhlakaudelle.

– Huomaan, että lisääntyneen julkisuuden myötä minua on ruvettu kysymään enemmän eri ohjelmiin. Olen vuosien aikana miettinyt, olisiko Vain elämää -ohjelmaan osallistuminen minua varten. Toistaiseksi en voi vastata, olenko mukana. Aika näyttää, Antti naurahtaa."

EI OLE MUKANA. EI OLE AIEMMIN OLLUT MUKANA JOTEN EI VOI OSALLISTUA ALL STARS -KAUDELLE. Mikä tässä on niin vaikea tajuta?

SIINÄHÄN VAIN TOISTETTIIN MITÄ SEISKASSA LUKI, HUUTAJA! Seiska on nelosen tiedotuskanava. Mikä siinä on niin vaikea tajuta että siellä voi olla just ne jotka tuotanto haluaa eikä sinulta kysytä yhtään mitään.

LUKUTAIDOTON IMBESILLLI TAIDAT OLLA? Ketosta kysyttiin mukaan, ei sanottu että olisi mukana. Ei ole mukana, koska kyseessä on All stars -kausi.

Vierailija
44/47 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkumaan jäljiltä jää mikki taas naukuasentoon, kuten Kelalle kävi.

Vierailija
45/47 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu väitti eilen instagram storyssa ettei ole mukana. Onkohan Seiska tällä kertaa saanut väärää tietoa? Onkohan loputkaan nimet oikein.

Vierailija
46/47 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaa totesi ainakin tänään Radio Novan haastattelussa, että uusintaa ei ole hänen tietääkseni tulossa eikä oo ite tietonen menostaan, joten joko valehtelee tai artistit ei oo totta.

Vilkkumaa! Mites se nyt olikaan se meno sinne Vain Elämään? Kovia ovat valehtelemaan.

Vierailija
47/47 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu ja Robin EIVÄT ole mukana. Väärää tietoa Seiskalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi