Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämäässä jälleen eltaantunut All Stars kausi Maija Vilkkumaa, Chisu, Erin, Lauri Tähkä ...

Vierailija
29.05.2019 |

Ei ihme ettei kukaan enää pärjää ulkomailla, koska uusia ei pääse esiin. Levy-yhtiöt pyörittävät eilispäivän suosikkeja väkisin pinnalla. Euroviisuihin joudutaan lähettämään 20v sitten menestynyt seniori, joka jää viimeiseksi.

Ei Suomesta nouse enää ketään minnekään, koska seniorit hallitsevat markkinoita. Mennyttä ovat ne ajat kun Stratovariuksen, Nightwishin, Himin, The Rasmuksen, Boomfunk MC:n, Daruden, Sonata Arctican ja monien monien muiden kaltaisia aikoinaan uusia, mutta kansainvälisestikin kelpaavia ei missään pääse esiin. On vain Suomipopin 15 artistin senioripaletti 50x päivässä toistettuna.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski kehiin. Tulis mielenkiintoista.

Vierailija
22/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja anna mun kaikki kestää Antti Ketonen. Suomi iskelmää vain siis luvassa.

No mistähän tämän repäisit. Tuo on All Stars kausi..

Seiska, tuo Vain Elämään epävirallinen tiedotuskanava:

"Toukokuun alussa soololevyn julkaissutta laulaja Antti Ketosta, 40, on kysytty mukaan syksyllä alkavalle Vain elämää -sarjan juhlakaudelle.

– Huomaan, että lisääntyneen julkisuuden myötä minua on ruvettu kysymään enemmän eri ohjelmiin. Olen vuosien aikana miettinyt, olisiko Vain elämää -ohjelmaan osallistuminen minua varten. Toistaiseksi en voi vastata, olenko mukana. Aika näyttää, Antti naurahtaa."

Joku tuossa mättää. Ei oo millään voitu suunnitella, että kysytään muuten Ketosta mukaan kaudelle, jossa kaikki muut aiemmilta kausilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Ismo Alanko ole koskaan ollut tuossa, eihän? Kun en sitä jaksa katsoa, en ole koskaan katsonut. Ja kunnioitan kyllä Ismoa, jos hän on pysynyt tuosta poissa!

Vierailija
24/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä kehumaan itseään tuo Ketonen, millähän meriiteillä. Omien sanojensa mukaan suosio on niin suuri että täytyy olla turvamiehet mukana keikoilla.

Vierailija
25/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti on kuulemma ollut "pitkällä" tauolla jopa viime kesästä lähtien. Tosi pitkä tauko tosiaan. Liekö tuo kuitenkin spämminyt someaan kuvilla yms. "taukonsa" aikana kuten nykyhetkijulkkiksilla tuntuu olevan tapana.

Nauratti kun pari kuukauden reissulle selviytyjiin lähtenyttä oli ilmeisesti ajastanut uusien kuvien julkaisua instaan ettei julkaisut vaan lopu kuukaudeksi. Pienestä on julkisuus kiinni jos kuukauden tauko hävittää julkkiksen statuksen. 

Antti on ollut julkkis vuodesta 2003. Onhan tuo toki pieni hetki universumissa.

Vierailija
26/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toukokuun alussa soololevyn julkaissutta laulaja Antti Ketosta, 40, on kysytty mukaan syksyllä alkavalle Vain elämää -sarjan juhlakaudelle.

– Huomaan, että lisääntyneen julkisuuden myötä minua on ruvettu kysymään enemmän eri ohjelmiin. Olen vuosien aikana miettinyt, olisiko Vain elämää -ohjelmaan osallistuminen minua varten. Toistaiseksi en voi vastata, olenko mukana. Aika näyttää, Antti naurahtaa."

Minä voin vastata, että ei ole tällä kaudella mukana. Siellä on vaan jo kertaalleen mukana olleita nyt. Ehkä on sitä seuraavalla. Kyllähän noille "uusien tyyppien" kausille jo varmasti Antti Ketosiakin kysellään..

Lue uudelleen:

Toukokuun alussa soololevyn julkaissutta laulaja Antti Ketosta, 40, on kysytty mukaan syksyllä alkavalle Vain elämää -sarjan juhlakaudelle.

Vierailija
27/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Anni Hautala oli aamulypsyssä vähän epäilevän oloinen noista. Anni varmasti tietäis jos Chisu olisi mukana.

Vierailija
28/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuossa mättää. Ei oo millään voitu suunnitella, että kysytään muuten Ketosta mukaan kaudelle, jossa kaikki muut aiemmilta kausilta.

Kyselty varmaan kiinnostusta siinä kohtaa, kun ei oo ollut varmaa vielä, että tuo tuleva kausi on all stars.

Vierailija
29/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä kun oon tämmönen bändihenkilö niin otin vapauden pyytää omat bändikaverini messiin vetämään oman versioni front side olliesta"

Vierailija
30/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi uusi aluevaltaus raskasta xxx -tiimille. Nimiehdotus on raskasta elämää ja ohjelmassa vedetään keittoa ja kappaleita vuorotahtiin. Tässä ohjelmassa ei sitten itketä paitsi jos jalassa on liian pienet nahkahousut.

Vierailija
31/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti on kuulemma ollut "pitkällä" tauolla jopa viime kesästä lähtien. Tosi pitkä tauko tosiaan. Liekö tuo kuitenkin spämminyt someaan kuvilla yms. "taukonsa" aikana kuten nykyhetkijulkkiksilla tuntuu olevan tapana.

Nauratti kun pari kuukauden reissulle selviytyjiin lähtenyttä oli ilmeisesti ajastanut uusien kuvien julkaisua instaan ettei julkaisut vaan lopu kuukaudeksi. Pienestä on julkisuus kiinni jos kuukauden tauko hävittää julkkiksen statuksen. 

Antti on ollut julkkis vuodesta 2003. Onhan tuo toki pieni hetki universumissa.

No se oli tauolla ainoastaan musasta. Somessa spämmännyt ihan niin kuin ennenkin. 

Vierailija
32/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Eikö tätä nyt saada kuopattua? Duaa duaa duauauauaaa... Hyi helv... Ush fan.

Vierailija
33/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kiinnostaa enää! Onneks ei oo pakko kattoa.

Vierailija
34/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, Anni Hautala oli aamulypsyssä vähän epäilevän oloinen noista. Anni varmasti tietäis jos Chisu olisi mukana.

No olis kyllä eriskummallista, jos Seiska olis täysin hakoteillä. Sehän on käytännössä selvää, että Sanoma tarkotuksella vuotaa tietoja Seiskalle.

Vierailija
35/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naisartistit on kyllä tylsiä..en jaksaisi heitä katsella toiseen kertaan. Late, Tuisku ja Robin menee, mutta ymmärrän että kaikki ei heistäkään välitä sen enempää.

Vierailija
36/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, muutamalle voisi muistuttaa ettei sitä ole pakko katsoa jos noin suututtaa. Chisu teki viimeksi hyviä versioita mutta sehän riippuu tietty siitä minkälaisia artisteja siellä on versioitavana. 

Aha. Minun mielestä Chisun versiot viimeksi olivat suurimpia pettymyksiä koko jutussa, kuten myös hänen koko olemus siellä.

Vierailija
37/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OLE MUKANA. EI OLE AIEMMIN OLLUT MUKANA JOTEN EI VOI OSALLISTUA ALL STARS -KAUDELLE. Mikä tässä on niin vaikea tajuta?

Vierailija
38/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OLE MUKANA. EI OLE AIEMMIN OLLUT MUKANA JOTEN EI VOI OSALLISTUA ALL STARS -KAUDELLE. Mikä tässä on niin vaikea tajuta?

Miksi ei voi? Mistä sinä tiedät kuka saa ja ei saa osallistua all stars-kaudelle? Nelonen voi halutessaan laittaa all stars-kaudelle ihan uusia kasvoja niin paljon kun haluaa.

Vierailija
39/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaa totesi ainakin tänään Radio Novan haastattelussa, että uusintaa ei ole hänen tietääkseni tulossa eikä oo ite tietonen menostaan, joten joko valehtelee tai artistit ei oo totta.

Vierailija
40/47 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIINÄHÄN VAIN TOISTETTIIN MITÄ SEISKASSA LUKI, HUUTAJA! Seiska on nelosen tiedotuskanava. Mikä siinä on niin vaikea tajuta että siellä voi olla just ne jotka tuotanto haluaa eikä sinulta kysytä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi