Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn-offit miehessä

Vierailija
28.05.2019 |

Vastaava oli jo naisista...

-lässytys lemmikeistä. En haluaisi miestä, jolla on niin huono itsetunto, että on mustasukkainen eläimestä.
-korostettu lässytys urheilullisuudesta
-naisen vaatetukseen, olemukseen, harrasteisiin puuttuminen
-neiteily
-kiltteydestä selittely - "kiltti mies"-sonta
-leuan koosta puhuminen - oksettava ajatus

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yli muiden on paha haju. Ja etenkin hengityksessä. Vartalon hajun nyt voi peittää, mutta hengitys... Kokemusta löytyykin inssi-miehestä jonka hengitys haisi hirveälle (propuille). Kerran ilmoitti käyneensä suuhygienistillä ja toivoin,että hengitys olisi myös raikkaampi. Mutta ei. Auttoi 0%.

Muita turn-offeja

- Panomies-vibat

- Kannabiksen käyttö/huumeet

- Runsas alkoholin käyttö

- Tupakointi

- Voimakas narsismi (haukkuminen, alistaminen, valtapelit)

- Lihavuus

- Piereskely

- Ei suuntaa elämässä (työ ja koulutus)

- Sitoutumiskammo

Ja. Painostaa seksiin muttei itse panosta seksin laatuun. Eli seksi on kuin p@skallakäynti => seksi loppuu :).

TAI ei halua itse lainkaan.

TAI ei ole varma pitääkö sittenkään naisista vai miehistä (jep, tämäkin koettu). Get out.

Kiitos.

Vierailija
102/107 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoituksen ajaminen muualta kuin kasvoista. Trendien seuraaminen ja niistä puhuminen.

En ole karvainen mies, mutta kesäisin lyhennän häpykarvoitusta kuumuuden takia. En ajele ns. posliiniksi, vaan saksilla lyhennän. Mukavampi olla kun ei ole niin hiostavan tukala olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisleijona85 kirjoitti:

Olen itse YTN ja en deittaa KTM tai ATM porukkaa. (Siis ylemmän tason nainen.)

Pahimmat turn offit:

– heikko leuka, leuka on alfan tunnusmerkki

– yleinen beetuus

– pohdiskeleva katse

– kyselee mielipiteitäni siitä ja tuosta

– odottaa että maailma tarjoaa asioita eikä itse ota niitä

– consent-niminen vouhotus

– noudattaa aina lakia ja sääntöjä "kuin orja"

– ei voittaisi minua tai läheisiäni tappelussa

– ei ostele yllätyslahjoja

– liikaa tai liian läheisiä naispuolisia ystäviä, kuuntelee niiden murheita

– ei kannata intersektionaalista feminismiä

"-ei voittaisi minua tai läheisiäni tappelussa". Voin hyvin kuvitella, että mikä kitinä ja valitus siitä syntyisi jos saisit kirjaimellisesti turpaasi esimerkiksi hoikalta mieheltä. En tosin ymmärrä että miksi ihmeessä miehen pitäisi tapella sinun ja läheistesi kanssa.

Vierailija
104/107 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisiä turn-offeja mulla ei kovin montaa ole. Ne, mitä on liittyvät henk. koht. hygieniaan, tai oikeammin sen puutteeseen. Haiseminen on kaikkein pahin, erityisesti haiseva hengitys, pesemätön haju ja hien haju (paitsi tietysti jos on juuri tullut lenkiltä). Suuhygienia muutenkin, jos esimerkiksi miehen hampaissa näkyy jotain ruoanjätteitä tms. möhnää, hyi. En vaan pystyisi.

Turn-offeihini kuuluu valitettavasti myös lihavuus. Minkäs teet. Pari ylimääräistä kiloa ei kyllä haittaa. Ylenmääräinen karvaisuus myös, varsinkin jos karvat ovat mustia. Tosin yksi eksäni on ollut karvainen. Tykkäsin silloin tyypistä ja karvoilla ei ollut niin väliä, mutta kun mies rupesi muuten tympimään niin karvatkin alkoivat häiritä. 

Sitten on muita turn-off ominaisuuksia, joista useimmat varmaan ihan normikamaa tyyliin ryyppääminen, väkivaltaisuus, itseään täynnä oleminen - ominaisuuksia, jotka eivät sinänsä ole sukupuoleen sidottuja.

Ehkä vähemmän yleisiä: mulle on turn-off jos mies ei lue kirjoja tai pidä keskustelusta. Pihiys on turn-off. En myöskään voi kiinnostua miehistä, jotka näkevät asiat lähtökohtaisesti negatiivisesti, tai joilla on hyvin äärimmäiset mielipiteet asioista ja jotka uskovat olevansa aina oikeassa. N47

Vierailija
105/107 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla kovan linjan radikaali feministi, maksaa ravintolassa ja muualla, kohdella minua kuin kuningatarta, jättää sisustamisen ja ruuanlaiton itselleni sekä kannattaa arjen tasa-arvoa.

Vierailija
106/107 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko sanoa. Kun luin langan niin kuvittelin että kun kysytään PAHIMPIA turn-offeja ni tulisi muutama ominaisuus kuten vaikkapa huono hygienia tai likaiset/hajonneet vaatteet. Oletin nimittäin että naisilla tosiaan on vain pari turn-offia, mutta osa naisista luetteli hyvinkin pitkän listan turn-offeja. Uskon että jos olisi kysytty turn-innejä ni listat ois ollu paaaaljon lyhyempiä näillä. Mitä enemmän kriteereitä, sen pinnallisempi kuva tulee. Olipa silmiä avaavaa! Kiitos!

Vierailija
107/107 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- vauvapalstailu

- itsesäälinen marttyrointi

- "kaikki naiset"- yleistykset

- hentous ja pienikokoisuus

- kriteerilistojen laatiminen

- vätystely

- epävarmuus

Niiden itsestään selvien lisäksi, tyyliin alkoholismi tms.

"Kriteerilistojen laatiminen". Älä tee niin kuin minä teen, vaan kuten minä sanon :D

Höpö höpö, ei tuossa ollut yhtään kriteeriä, vaan niitä oksettavia ominaisuuksia.

Kriteerilista olisi jotakin sellaista kuten luotettavuus, hyvä kohtelu, että on lapsille hyvä isä jne. Tai kuten pikkukakkosella, hillityt häpyhuulet ja pienet nännipihat.

Kriteerejä ne on negatiivisetkin kriteerit, saman kolikon kääntöpuoli. Ironia on hyvin vahvana tässä.

Tyhmyys on vahvana sinussa. Katso  sanakirjasta sanat, joita et ymmärrä. Sinun logiikallasi ylipaino ja alipainokin ovat  kai ihan sama asia, kun ne ovat kolikon eri puolia.

Ai niin, tyhmyys unohtui. Jotta tuo yksi pysyy mukana, tyhmyys ei ole kriteeri valita joku ihminen, vaan turn-off. Ei jaksaisi niin tyhmää miestä, ettei se ymmärrä ihan tavallisia sanoja.

Kolikon eri puolet eivät ole yhtä kuin sama asia, vaan saman asian eri puolia. Joko hyväksyt listaamisen tai et, ihan sama listataanko mitä kumppanista halutaan, vai mitä hänestä ei haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän