OLEN IHASTUNUT PARHAASEEN YSTÄVÄÄNI!!
Apua!! Olen vain niin epätoivoinen!
Olen ihastunut ( enemmänkin rakastunut D: ) parhaaseen ystävääni jota kutsuttakoon tässä viestissä Janneksi yksityisyyden takia. Olemme tunteneet jo muutamisen vuotta ja olemme todella läheisiä, kaikki luulevat aina meidän seurustelevan oikeasti. Eli läimimme toisiamme perseille, heitämme härskejä vitsejä, halimme, välillä nopeita poskipusuja ja muuta vastaavaa, ei kuitenkaan mitään kovin seksuaalista.
No, Jannella on tyttöystävä, Krista ( nimi vaihdettu ) ja niillä menee hyvin. Krista ja Janne näkee kyllä noin kerran kahdessa kuussa, mutta se ei ole heidän rakkautelleen ongelma.
Lisäksi, minulla on tyttöystävä nimeltä Jenna ( nimi vaihdettu ) ja meilläkin menee ilmeisesti aika hyvin, vaikka mielessä pyörinytkin ero jo jonkin aikaa, kun Jenna muuttaa ja suhteesta tulisi kaukosuhde enkä sellaiseen varmaan pystyisi, sekä lisäksi kumpikaan ei ole tarpeeksi hyvässä kunnossa kuuntelemaan toisen ongelmia ( syömishäiriö, ahdistus, masennus, itsetuhoisuus jne )
Olen puhunut Jannen kanssa siitä, pitäisikö minun erota Jennasta ja olemme tulleet siihen tulokseen että odotan hetken ja katson järjestyykö asiat vai ei.
Neljänkimppakaan ei onnistuisi, sillä Jenna ja Krista eivät tule toimeen.
Olen toivoton! En tiedä, pitäisikö minun erota Jennasta tai pitäisikö minun kertoa Jannelle tunteistani ja mahdollisesti pilata ystävyytemme?
Auttakaa, jooko?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
apua! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljänkimppa?? Seksistäkö teidän suhteessanne vain on kyse? Juu en ymmärrä tuollaista hedonistista sekoilua. Kasvakaa aikuisiksi!
Anteeksi jos kävi joku väärinkäsitys, mutta meinasin siis enemmänkin polyamorista
suhdetta, en mitään paneskeluita yms. En kuitenkaan paljoa seksistä kiinnostunut oleap
Olisivatko nämä muutkin kolme sinänsä kiinnostuneita polyamorisesta meiningistä, siis jos tulisivat toimeen? Vai onko vain sinun unelma?
Tuskinpa he sitä haluaisi, enkä minäkään sinäänsä tykkää Kristasta. Kysyin kerran kyllä Jennalta, ja sille ilmeisesti ainakin olisi ok.
( Jennalta kysyessä, kysyin kyllä vain että mitä hän tuumaisi, jos ihastuttaisiin johonkin kolmanteen henkilöön ja ruvettaisiin kolmestaan seurustelemaan )
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuollaiseen polyamoriseen suhteeseen liittyy? Olisit valmis 4 hengen suhteeseen, mutta et välitä seksistä. Sinulla on tyttöystävä, miespuolinen ystävä ja hänen tyttöystävänsä. Kaikki kukat kukkikoon, mutta miksi änkeäisit tyttöystäväsi kanssa (kenestä harkitset eroa) parhaan ystäväsi parisuhteeseen, joka ei kuitenkaan sisältäsi seksiä. Läiskisittekö sitten vihjailevasti toisianne pepuille ja antaisitte nopeita platonisia pusuja neljästään?
Se, että en ole kiinnostunut seksistä ei tarkoita etten voisi suudella "kunnolla" ( kielarit yms )
Ja totta puhuen, en tiedä miten se suhde sitten menisi. Tuskin Krista tulisi siihen mukaan
ap
Vierailija kirjoitti:
Ikäni on 14.
T. Ap
Jos olisin 14, tuskin huutaisin sitä täällä, ja kirjottaisin varmaankin hieman eri tavalla. Joten lopettakaa jooko nämä feikkiviestit.
Ja tiedoksi, en ole Porvoosta, Lappeenrannassa asun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ikäni on 14.
T. Ap
Jaa, no tää selittääkin kaiken. Nuorena sitä vaihdetaan seurustelukumppania kuin sukkia ja välillä haaveillaan vähän erikoisemmastakin "rakkaudesta".
Olen nyt saanut tarvitsevani avun, ja varmaankin nyt jätän tämän keskustelun täysin. Tiedoksi vielä, olen 21 eli kyllä, yhä aika nuori mutta onhan se kypsempi kuin 14.
Kiitos kaikille auttaneille!!
ap
Janne haluais multa tänään jotain kakkosta? Mitä se on?
ap
Platonista annaaliseksiä, heh heh...