Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLEN IHASTUNUT PARHAASEEN YSTÄVÄÄNI!!

apua!
28.05.2019 |

Apua!! Olen vain niin epätoivoinen!
Olen ihastunut ( enemmänkin rakastunut D: ) parhaaseen ystävääni jota kutsuttakoon tässä viestissä Janneksi yksityisyyden takia. Olemme tunteneet jo muutamisen vuotta ja olemme todella läheisiä, kaikki luulevat aina meidän seurustelevan oikeasti. Eli läimimme toisiamme perseille, heitämme härskejä vitsejä, halimme, välillä nopeita poskipusuja ja muuta vastaavaa, ei kuitenkaan mitään kovin seksuaalista.
No, Jannella on tyttöystävä, Krista ( nimi vaihdettu ) ja niillä menee hyvin. Krista ja Janne näkee kyllä noin kerran kahdessa kuussa, mutta se ei ole heidän rakkautelleen ongelma.
Lisäksi, minulla on tyttöystävä nimeltä Jenna ( nimi vaihdettu ) ja meilläkin menee ilmeisesti aika hyvin, vaikka mielessä pyörinytkin ero jo jonkin aikaa, kun Jenna muuttaa ja suhteesta tulisi kaukosuhde enkä sellaiseen varmaan pystyisi, sekä lisäksi kumpikaan ei ole tarpeeksi hyvässä kunnossa kuuntelemaan toisen ongelmia ( syömishäiriö, ahdistus, masennus, itsetuhoisuus jne )
Olen puhunut Jannen kanssa siitä, pitäisikö minun erota Jennasta ja olemme tulleet siihen tulokseen että odotan hetken ja katson järjestyykö asiat vai ei.
Neljänkimppakaan ei onnistuisi, sillä Jenna ja Krista eivät tule toimeen.
Olen toivoton! En tiedä, pitäisikö minun erota Jennasta tai pitäisikö minun kertoa Jannelle tunteistani ja mahdollisesti pilata ystävyytemme?
Auttakaa, jooko?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä mies vai nainen?

Vierailija
2/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä mies vai nainen?

Nainen olen

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehottaisin ensin tarttumaan noihin muihin ongelmiin, kuten syömishäiriö, itsetuhoisuus jne. Ei niitä koskaan toinen ihminen voi parantaa. Ensin oma elämä kuntoon, sitten vasta uutta suhdetta miettimään.

Vierailija
4/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkimppa?? Seksistäkö teidän suhteessanne vain on kyse? Juu en ymmärrä tuollaista hedonistista sekoilua. Kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
5/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kehottaisin ensin tarttumaan noihin muihin ongelmiin, kuten syömishäiriö, itsetuhoisuus jne. Ei niitä koskaan toinen ihminen voi parantaa. Ensin oma elämä kuntoon, sitten vasta uutta suhdetta miettimään.

Koko ajan siis käyn hoidossa yms, joten sanoisin että oma elämä on suht kunnossa. Tottakai avaudun ystävilleni, mutta koitan olla rasittamatta heitä liikaa.

Ja mielestäni, oloani helpottaisi kovasti jos ymmärtäisin tunteitani ja saisin tämän selvitettyä tai edes hieman selkeämmäksi

ap

Vierailija
6/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas lällyä.

Vierailija
7/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi välittyy se, että et ole nyt ihan tasapainoisimmillasi. Miksi sotkisit muita ihmisiä tähän kaikkeen? Vinkkini on, että selvität ensin omat ongelmasi ainakin pahimman yli. 

Opettele ensin rakastamaan itseäsi, vasta sitten voit rakastaa terveellä tavalla muitakin, mahdollista kumppaniakin!

Vierailija
8/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljänkimppa?? Seksistäkö teidän suhteessanne vain on kyse? Juu en ymmärrä tuollaista hedonistista sekoilua. Kasvakaa aikuisiksi!

Anteeksi jos kävi joku väärinkäsitys, mutta meinasin siis enemmänkin polyamorista

suhdetta, en mitään paneskeluita yms. En kuitenkaan paljoa seksistä kiinnostunut ole

ap

Vierailija
9/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestistäsi välittyy se, että et ole nyt ihan tasapainoisimmillasi. Miksi sotkisit muita ihmisiä tähän kaikkeen? Vinkkini on, että selvität ensin omat ongelmasi ainakin pahimman yli. 

Opettele ensin rakastamaan itseäsi, vasta sitten voit rakastaa terveellä tavalla muitakin, mahdollista kumppaniakin!

Mutta jos nuo ihmiset ovat jo muutenkin elämässäni?

Kiitos silti avusta

Vierailija
10/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan siis käyn hoidossa yms, joten sanoisin että oma elämä on suht kunnossa. Tottakai avaudun ystävilleni, mutta koitan olla rasittamatta heitä liikaa.

Ja mielestäni, oloani helpottaisi kovasti jos ymmärtäisin tunteitani ja saisin tämän selvitettyä tai edes hieman selkeämmäksi

ap

Kuulostaa siltä, että pakenet omia asioitasi ihatumisen ihanaan tunteeseen. Totta, et kun on rakastunut, elämä tuntuu niin paljon helpommalta, ongelmat katoaa ym <3 Se ei ole kuitenkaan viisasta, eli älä peilaa muihin ihmisiin nyt elämänjanoasi ja toivetta paremmasta huomisesta. Toinen ihminen ei voi tuoda sinulle onnea, korkeintaan hetken häivähyksen verran.

ps. Mitä tuo neljänkimppa tarkoitti? 

Vierailija
11/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän kimppa olis kyllä hyvä... Annatte kaikki Jannelle ykköstä, kakkosta ja kolmosta vuoron perään.

Jos Janne saa pesää nyt Kristalta niin turhaan kuvittelet että se mihinkään seksittömään suhteeseen ryhtyisi.

Vierailija
12/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apua! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuulostaa siltä, että pakenet omia asioitasi ihatumisen ihanaan tunteeseen. Totta, et kun on rakastunut, elämä tuntuu niin paljon helpommalta, ongelmat katoaa ym <3 Se ei ole kuitenkaan viisasta, eli älä peilaa muihin ihmisiin nyt elämänjanoasi ja toivetta paremmasta huomisesta. Toinen ihminen ei voi tuoda sinulle onnea, korkeintaan hetken häivähyksen verran.

kiitos!

Ja se neljänkimppa oli ehkä vähän väärä sanavalinta, meinasin siis neljän henkilön suhdetta, ( polyamorinen suhde ? ) ei mitään seksuaalista

Vierailija
13/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

apua! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

kiitos!

Ja se neljänkimppa oli ehkä vähän väärä sanavalinta, meinasin siis neljän henkilön suhdetta, ( polyamorinen suhde ? ) ei mitään seksuaalista

Unohdin tähän sen "ap" joten joo-

ap

Vierailija
14/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ottamaan aikalisää Jannen suhteen. Keskity siihen, mitä nyt pitää tehdä tyttöystäväsi kanssa ja käymään mahdollinen eroprosessi läpi.

Joskus meille tulee elämässä tilanteita, että ikään kuin heräämme miettimään mitä oikeasti tahdomme. Ihastuminen Janneen voi olla sitäkin, miten näet millaisen ihmisen kanssa oikeasti viihtyisit ja myös näet selvemmin mitä et enää tarvitse.  

Vierailija
15/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin ottamaan aikalisää Jannen suhteen. Keskity siihen, mitä nyt pitää tehdä tyttöystäväsi kanssa ja käymään mahdollinen eroprosessi läpi.

Joskus meille tulee elämässä tilanteita, että ikään kuin heräämme miettimään mitä oikeasti tahdomme. Ihastuminen Janneen voi olla sitäkin, miten näet millaisen ihmisen kanssa oikeasti viihtyisit ja myös näet selvemmin mitä et enää tarvitse.  

Kiitos! Tästä oli apua. Eroan varmaan Jannesta jonkin ajan päästä, mietin vähän mitä sanon ja miten teen sen. Sitten otan muutamia kuita sinkkuna ja mietin vähän tykkäänkö yhä Jannesta, jäänkö sinkuksi odottamaan että törmään johonkin kivaan henkilöön vai lähdenkö heti deittisivustoille etsimään kumppania.

Vierailija
16/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Tästä oli apua. Eroan varmaan Jannesta jonkin ajan päästä, mietin vähän mitä sanon ja miten teen sen. Sitten otan muutamia kuita sinkkuna ja mietin vähän tykkäänkö yhä Jannesta, jäänkö sinkuksi odottamaan että törmään johonkin kivaan henkilöön vai lähdenkö heti deittisivustoille etsimään kumppania.

Äsh, taas unohtu se "ap"

Pitäs oikeasti siihen näköjään kiinnittää huomiota :'D

ap

Vierailija
17/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos kävi joku väärinkäsitys, mutta meinasin siis enemmänkin polyamorista

suhdetta, en mitään paneskeluita yms. En kuitenkaan paljoa seksistä kiinnostunut ole

ap

Olisivatko nämä muutkin kolme sinänsä kiinnostuneita polyamorisesta meiningistä, siis jos tulisivat toimeen? Vai onko vain sinun unelma?

Vierailija
18/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös. Ole uskollinen itsellesi ja tee kuten sisikuntasi ohjaa tekemään. 

terv aiempi kommentoija

Vierailija
19/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten Porvoosta kotoisin.

Ap

Vierailija
20/28 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuollaiseen polyamoriseen suhteeseen liittyy? Olisit valmis 4 hengen suhteeseen, mutta et välitä seksistä. Sinulla on tyttöystävä, miespuolinen ystävä ja hänen tyttöystävänsä. Kaikki kukat kukkikoon, mutta miksi änkeäisit tyttöystäväsi kanssa (kenestä harkitset eroa) parhaan ystäväsi parisuhteeseen, joka ei kuitenkaan sisältäsi seksiä. Läiskisittekö sitten vihjailevasti toisianne pepuille ja antaisitte nopeita platonisia pusuja neljästään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän