Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultajuhlissa ei taaskaan huomioitu lapsia

Vierailija
28.05.2019 |

Mentiin Helsinkiin eikä oltu taaskaan lapsia otettu huomioon! Miksei ohjelmaa voitu aloittaa jollain lapsille sopivalla, esim. laitettu Robinia esiintymään. Oltaisiin voitu lähteä sitten niin ei olisi mennyt myöhään eikä tarvinnut kuunnella jotain Nelli Matulan peiton alla aamupaloista nauttimisesta. Muutenkin kännisiä ihmisiä maanantaina (anniskelualue olisi voinut olla) ja niin hirveä tungos että lapset jäi jalkoihin (ois voinu tilaa jakaa aidoilla)! Vessoja ei myöskään ollut tarpeeksi eikä mitään syötävää tai juotavaa (pillimehuja yms) Luulis että ois ollu hyvin järjestetyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo mitkään lastenjuhlat vaan aikuisten ryyppykekkerit.

Vierailija
2/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pidäkään. Ei nyt eikä tulevaisuudessa. Lapset ja uhriutuvat vanhempansa juokoot simansa kotonaan telkkarin ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä torille jos pahoittaa helposti mielensä. Siellä on nimittäin paljon sellaista toimintaa, josta mielensäpahoittajat helposti pahoittaa mielensä 😂

Ja Helsingin keskustassa kyllä riittää paikkoja mistä saa syötävää ja pillimehua. Voi luoja nyt, onneksi tämä on varmaan Provo.

Vierailija
4/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitkään lasten festarit. Ne on nopealla aikataululla kyhätty ”tilaisuus”. Aka hyvin kuitenkin kun aikaa on alle vuorokausi.

Vierailija
5/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen kultajuhlassa enkä kyllä nähnyt yhtään lapsia siellä. En yhtään. Eikä se nyt välttämättä ihan lasten paikka olekaan.. :D

Vierailija
6/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomioitu lapsia eikä mielensäpahoittajia eikä homppeleita eikä queereja eikä vepsäläisiä eikä...

Vierailija
7/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkofanit oli tosi törkeitä. Olin liikkeellä sähkötoimisella pyörätuolilla. Seisovan yleisön takaa en kyennyt näkemään mitään. Olisin halunnut eturiviin katsomaan, mutta örveltävä ääliölauma ei päästänyt minua etenemään äänekkäitä vaatimuksistani on huolimatta.

Vierailija
8/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeks kun tarkistin niin lapset on ihan yhtälailla Suomen kansaa niin kuin aikuisetkin :)

AP

Vierailija
9/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö edes miten isoja staroja ne kiekkoilijat on lapsille?? Meidän pojat on huutanu koko viikon että mörkö mörkö, niin tottakai me haluttiin viedä heidät katsomaan idoleita livenä! Aikuiset ihmiset haluaa vain tekosyyn taas ryypätä, me oltiin siellä hyvällä asialla! Ois voinu huomioida. Monen pikkupojan idoleita ovat.

AP

Vierailija
10/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kaiken tarvitse olla lapsille. 

Vierailija
11/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperoille on juhlaa jos näkevät vaikka oravan tai lihavan miehen ilman paitaa. 

Kouluikäisille jos ostat jätskin tai karkkia niin päivästä tulee hyvä. 

Vierailija
12/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö edes miten isoja staroja ne kiekkoilijat on lapsille?? Meidän pojat on huutanu koko viikon että mörkö mörkö, niin tottakai me haluttiin viedä heidät katsomaan idoleita livenä! Aikuiset ihmiset haluaa vain tekosyyn taas ryypätä, me oltiin siellä hyvällä asialla! Ois voinu huomioida. Monen pikkupojan idoleita ovat.

AP

😂😂

Vierailija
13/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkofanit oli tosi törkeitä. Olin liikkeellä sähkötoimisella pyörätuolilla. Seisovan yleisön takaa en kyennyt näkemään mitään. Olisin halunnut eturiviin katsomaan, mutta örveltävä ääliölauma ei päästänyt minua etenemään äänekkäitä vaatimuksistani on huolimatta.

Vammaisia kohdellaan muutenkin huonosti. Kerran Mannerheimintiellä oli ruuhka, että autot eivät liikkuneet moneen minuuttiin mihinkään. Minun oli pakko päästä eteenpäin, joten ajoin jalkakäytävän kautta jossa mahtui ihan hyvin kun jalankulkijat väistivät. Alkoi kauhea tööttäily ja keskisormea näytettiin. Ne toiset kuskit ei vissiin nähneet mun inva-merkkiä kojelaudalla kun se Chevy Vanissa on niin korkealla.

Vierailija
14/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä sinä siellä Porvoossa omat junnukiekkojuhlat ja huudelkaa mörkööööööööööö.

Sinänsä hyvin iskevä aloitus; lapset joka paikkaan! :D

Vierailija
15/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖIKÖ MÖRKÖ SISÄÄN?

Vierailija
16/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei pidä paikkaansa esittämäsi ryyppääminen. En tosin voinut tarkastaa jokaista juhlijaa mutta nuoret juhlivat iloisesti enkä minä ainakaan siellä mitään ryyppäämistä nähnyt. Upeita ja iloisia nuoria puisto pullollaan. Ruuhkaa siellä oli mutta mitä muutakaan odottaa jos 50000 ihmistä samaan juhlaan tulee.

"""Me oltiin siellä hyvällä asialla""" älä viitsi uhriutua- niin olin minäkin ja näin vain iloisia nuoria siellä. Jos olisitte menneet sinne jo neljän jälkeen, niin eturiviin olisitte päässeet. Niin osa nuorista teki

Upeeta nuoret!!!

Vierailija
17/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Aika moni on nyt huutanut mörköö, viimeksi mulle aamulla työmatkalla.

Vierailija
18/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaise 16/16

/sama