Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telttailu yksin naisena?

Vierailija
28.05.2019 |

Nyt säiden lämmetessä ajattelin mennä luonnosta nauttimaan noin viikoksi. Mitäköhän varotoimia pitäisi tehdä? Sudethan ei tietääkseni ihmisten kimppuun hyökkää ainakaan yksin, mutta olisiko kuitenkin joku varotoimi olemassa? En mene autolla. Kaikki neuvo ja rakentava kritiikki erittäin arvostettua!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos luontoon ja kansallipuistoihin olet vaeltamaan menossa, niin ei mitään pelättävää. Mihinkään festareille ja vastaaviin en ehkä yksin lähtisi, mutta luonnossa ei ole mitään pelättävää, ei varsinkaan luonnonelävien osalta.

Riittävät varusteet vaan matkaan ja menoksi. Youtube on täynnä hyviä vinkkejä valeltajille ja metsässä yöpyjille. Esimerkiksi Ali Leiniö tehnyt mainioita videoita vaelluksistaan ja metsäretkistään, kannattaa vilasta.

Ja Sopivasti hukassa-blogissa on bloggaaja melkoinen vaelluksen superwoman, sieltä löytyy vinkit eri olosuhteisiin.

Viimeisimmällä reissullaan näki viisi kertaa karhun😅

Vierailija
62/62 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistat tärkeimmät ottaa matkaan. Ensiapu/kyypakkaus, vettä riittävästi. Kunnon makuupussi. Vesitiivispussi puhelimelle, stendarille jne. Olin 2v sitten lapissa yksin ja olin suht pulassa, kun en ottanut kaikkia asioita huomioon. Onneksi vastaan tuli mies, joka osasi ton touhun. Vaeltelin hänen kanssaan 5 päivää sitten seurana ja hän neuvoi minua kaikessa mitä pitää ottaa huomioon. Se lista oli aika pitkä. Opin myös paljon mitä voi luonnosta syödä ja sekin hämmästytti minua mitä kaikkea sieltä voi tosiaan voi syödä. Oli kyllä huikea tapaus ja meistä tulikin ystävät.

Kiva tarina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla