Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Tinderissä tutustumani naisen luona ensimmäsitä kertaa ja kauhistuin

Vierailija
28.05.2019 |

Naisella ei ollut asunnollaan juuri mitään omaisuutta. Naisen kotona ei ollut lainkaan mm. kirjahyllyä, tv-tuolia, stereoita tai yleensäkkään mitään mikä kuuluu nykyaikaiseen olohuoneeseen. Onkohan naisella ulosottovelkoja ja vouti vienyt kaiken omaisuuden? Kannattaa varmaan unohtaa tällainen tapaus.
mies30

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelästyi asuntoani niin, että ei saanut" sitä pystyyn. Nauroin, mies kyynelehti ja lähti bussilla kotiin. T. Ap:n deittaama Tinder-nainen

Vierailija
62/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joskus nuorena, reilu parikympisenä tosi paljon töitä yrittäjänä ja olin kesäkuussa ostanut asumisoikeusasunnon. Se oli työkiireiden takia koko kesän tosi karu ja tyhjä. Tyyliin sänky, sohva, astiat, verhot makkarissa, pari mattoa lattialla. Yksinkertaisesti en ehtinyt edes miettiä sisustamista. Muistan, kun yhden ihan kiinnostavan miehen kanssa joskus poikettiin asunnolla. Mies oli lähemmäs 30-vuotias ja hän ääneen ihmetteli sitä, miksi asuntoni näyttää siltä. Asui itse vuokralla, ei omistanut autoa. Minulla oli lähes uusi auto, jonka kyydissä mies sitten istuskeli sen yhden päivän ajan.

Loukkaannuin oikeastaan aika paljonkin miehen kommenteista ja muistan ne edelleen. Nyt on aikaa kulunut viitisentoista vuotta ja elämäni rullaa hyvin mallillaan. On taidegrafiikkaa seinillä ja kodikkaalla tavalla sisustettu asunto sata vuotta vanhassa talossa. 

Kannattaisiko kysyä suoraan? Itse en enää ikinä kuullut tuosta miehestä (eikä tosiaan pätkääkään harmita näin jälkikäteen). Annoin hänelle lainaan sarjakuvakirjan enkä sitäkään saanut takaisin.

Kun tapasin nykyisen poikaystäväni ja meni hänen asuntoon ensimmäisen kerran, niin siellä oli erittäin iso taulut tv seinällä ja iso kallis sänky ja yksi iso huone täynnä tauluja, spreitä, öljyvärejä, pensseleitä ja se iso huone oli aivan täynnä taidetarvikkeita ja lattialla kasa rahaa. Asunto velaton pyöreästi 100 neliötä. EIkä edelleenkään ole muuta. Hän elää niin ja arvostan kyllä sitä tyyliä eikä se minua haittaa yhtään. Ei asuta vielä yhdessä, mutta ollaan puhuttu jos muutettaisi jossain vaiheessa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lähes tyhjyyttä ammottava yksiö, parisänky ja kirjahylly ja sen päällä telkka. Mutta se ei mikään panoluola ole, vaan kun olen työtön ja siksi myös köyhä, niin ei sitä oikein voi sisustaa haluamallani tavaralla. Tosin sain isännöitsijältä luvan maalata seinät harmaaksi, menee hermot kun kaikki on valkoista. Siinä on tämän vuoden ja luultavasti tulevienkin vuosien ainoa sisustusjuttu.

Toisaalta kun sitä ylimääräistä tavaraa ei ole, hahmottaa paremmin mitä tänne ehkä voisi hankkia tulevaisuudessa (kun olen taas työelämässä) ja sopisi ottaen huomioon tilan. Mutta summa summarum: Kodin ”tyhjyys” ei välttämättä johdu konmarittamisesta tai panoluolasta, siihen voi olla muitakin syitä tai mieltymyksiä.

-N25

Vierailija
64/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalla nykyään on kirjahyllyä tai tv-tuolia. Eiks ne kuulu jonnekkin 70-80-luvuille?

Mikä on tv-tuoli? Joku erikoinen vanha tuoli?

Pyörivä tuoli, päällystetty keinonahalla. Mummolasta tuttu.

Ahaa, kiitti tiedosta. ei ollut mummolassa tuollaista, mutta tiedän sen.

Vierailija
65/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkö oot? Helppo muutto sinun kämppääsi.

Vierailija
66/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edes siistiä? Moni nainen on ihan kaamee sottapytty - keittiössä viikkojen pesemättömät astiat, lattialla sukkia ja pikkuhousuja, pölyä ja roskaa lattialla. Vessa usein sellainen, ettei siellä voi edes käydä...

Vierailija
67/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein joskus nuorena, reilu parikympisenä tosi paljon töitä yrittäjänä ja olin kesäkuussa ostanut asumisoikeusasunnon. Se oli työkiireiden takia koko kesän tosi karu ja tyhjä. Tyyliin sänky, sohva, astiat, verhot makkarissa, pari mattoa lattialla. Yksinkertaisesti en ehtinyt edes miettiä sisustamista. Muistan, kun yhden ihan kiinnostavan miehen kanssa joskus poikettiin asunnolla. Mies oli lähemmäs 30-vuotias ja hän ääneen ihmetteli sitä, miksi asuntoni näyttää siltä. Asui itse vuokralla, ei omistanut autoa. Minulla oli lähes uusi auto, jonka kyydissä mies sitten istuskeli sen yhden päivän ajan.

Loukkaannuin oikeastaan aika paljonkin miehen kommenteista ja muistan ne edelleen. Nyt on aikaa kulunut viitisentoista vuotta ja elämäni rullaa hyvin mallillaan. On taidegrafiikkaa seinillä ja kodikkaalla tavalla sisustettu asunto sata vuotta vanhassa talossa. 

Kannattaisiko kysyä suoraan? Itse en enää ikinä kuullut tuosta miehestä (eikä tosiaan pätkääkään harmita näin jälkikäteen). Annoin hänelle lainaan sarjakuvakirjan enkä sitäkään saanut takaisin.

No en minä ainakaan olisi tuosta loukkaantunut. Totuushan oli, että asunto oli karu ja tyhjä. Todennäköisesti olisin varoitellut etukäteen, ettei tarvitse turhaan ihmetellä. 

Vierailija
68/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä treffasin miehen joka järkyttyi tavaramäärääni, kotini siis on normaalisti kalustettu( mitä nyt kaapeissa oli vielä viimeisimmän muuton jäljiltä kirppikselle menevää). Ja olimme molemmat yli 40v. Ilmeisesti jotkut kuvittelee että sinkuilla on vaan patja lattialla ja "oikea" koti tehdään vaan parisuhteessa.

Vierailija
69/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli olohuoneessa tv, jota en kyllä koskaan katsonut, sohva, nojatuoli, pieni pöytä ja pitkästi toistakymmentämetriä kirjoja. Ne nähtyään miehen, nykyisen puolisoni, silmät alkoivat loistaa. Myöhemmin kävi ilmi, että hänellä kirjoja oli vielä paljon enemmän.

Vierailija
70/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tarvitsee stereoita? Musikki tulee bluetoothilla puhelimesta kaiuttimeen. Paitsi jos kaipaat niitä ysärikaiuttimia.

Meillä on telkkari, mutta se kerää pölyä, ollaan niin paljon ulkona.

Vierailija
71/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa lapsellinen aloitus. Ei ihme että ap joutuu Tinderissä roikkumaan.

Meilläkään ei ole olohuoneessa stereoita, kirjahyllyä eikä tv-tuolia. Emme tarvitse niitä. Kirjahylly löytyy työhuoneesta ja tv:tä emme töllää juuri ollenkaan, joten emme tarvitse mitään rumaa tv-tuoliakaan. Musiikkia kuuntelen lenkillä ja autossa, joten stereotkin olisivat turhat. Näin on ollut jo 15 v. 

Mutta onneksi ei tarvitsekaan raahata kotiinsa kaikenmaailma tindertoopeja. Ehkä ap:n kannattaa laittaa profiiliinsa, että naisella pitää olla nuo asiat kotonaan jos se niin tärkeää on.

Vierailija
72/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kotini näyttää liki tuolta. En koe tarvitsevani monia ns. kaikilla on tavaroita. 

Toisen ihmisen kotona käyminen on aina jännä kokemus, kun meitä on tosi erilaisia. Erään kerran menin deitin kotiin ensimmäisen kerran ja olin aika yllättynyt. Sotkuista ja paikat tosi rempallaan. Oma fiilikseni oli lähinnä, koska pääsee pois. Oli todella luotaantyöntävä kokemus.

Vierailija
73/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään Mies ei kauhistu. Naisen kirjoittama juttu siis, plääh.

mitä?!

Vierailija
74/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen tarvitsee stereoita? Musikki tulee bluetoothilla puhelimesta kaiuttimeen. Paitsi jos kaipaat niitä ysärikaiuttimia.

miten kuuntelet vinyylilevyjä puhelimellasi?

Vierailija
75/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten kuuntelet vinyylilevyjä puhelimellasi?

Miksi oletat, että kaikilla on sama kiinnostuksen kohde eli vinyylilevyt?

Vierailija
76/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on lähes tyhjyyttä ammottava yksiö, parisänky ja kirjahylly ja sen päällä telkka. Mutta se ei mikään panoluola ole, vaan kun olen työtön ja siksi myös köyhä, niin ei sitä oikein voi sisustaa haluamallani tavaralla. Tosin sain isännöitsijältä luvan maalata seinät harmaaksi, menee hermot kun kaikki on valkoista. Siinä on tämän vuoden ja luultavasti tulevienkin vuosien ainoa sisustusjuttu.

Toisaalta kun sitä ylimääräistä tavaraa ei ole, hahmottaa paremmin mitä tänne ehkä voisi hankkia tulevaisuudessa (kun olen taas työelämässä) ja sopisi ottaen huomioon tilan. Mutta summa summarum: Kodin ”tyhjyys” ei välttämättä johdu konmarittamisesta tai panoluolasta, siihen voi olla muitakin syitä tai mieltymyksiä.

-N25

totta rahasta tai paremminkin sen puuttesta tuollainen sisustus yleensä johtuu. Uskon, että aloituksessa mainittu nainen on ulosotossa jos on jo lähemmäs kolmekymppinen

Vierailija
77/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuttu on tuollainen, eli seksuaalisesti vapaamielinen nainen joilla on erillinen bachelorette pad panemista varten. Useimmiten jakavat tuon kämpän ystävien kesken ja jokainen vie säädönsä sinne vuorollaan. Ei siellä tietenkään ole mitään kalliita kalusteita kun ei se kämppä ole asumista varten. Se on vaan veivit, heippa ja takaisin omaan kämppään.

Miehiä ei voi viedä kotiin kun on kaikenlaisia stalkkereita ja wannabe poikaystäviä jotka eivät ymmärrä että naiset nykyisin vaan haluu kylmästi panna niin monta jätkää kuin mahdollista. Tällä tavalla pääse noista miehistä pääsee kätevästi eroon kun unmätchää tinderissä tai vaihtaa uuteen prepaid korttiin.

Sairasta touhua. Menkää lääkäriin.

Vierailija
78/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tuttu on tuollainen, eli seksuaalisesti vapaamielinen nainen joilla on erillinen bachelorette pad panemista varten. Useimmiten jakavat tuon kämpän ystävien kesken ja jokainen vie säädönsä sinne vuorollaan. Ei siellä tietenkään ole mitään kalliita kalusteita kun ei se kämppä ole asumista varten. Se on vaan veivit, heippa ja takaisin omaan kämppään.

Miehiä ei voi viedä kotiin kun on kaikenlaisia stalkkereita ja wannabe poikaystäviä jotka eivät ymmärrä että naiset nykyisin vaan haluu kylmästi panna niin monta jätkää kuin mahdollista. Tällä tavalla pääse noista miehistä pääsee kätevästi eroon kun unmätchää tinderissä tai vaihtaa uuteen prepaid korttiin.

Sairasta touhua. Menkää lääkäriin.

Mikä on sairasta?

Vierailija
79/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
80/81 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D ei ulosottomies nyt herrajumala enää oo vienyt ihmisten tavaroita johonkin 30 vuoteen!

30 vuotta on reilusti liioittelua ja ulosoton pakkohuutokauppa on pullollaan ulosmitattua tavaraa. Itse kyllä luin jutun, jossa sanottiin ettei ulosotto vie enää tavaraa, mutta silti vie. Itse haluan ulosottoon töihin tulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän