Kävin Tinderissä tutustumani naisen luona ensimmäsitä kertaa ja kauhistuin
Naisella ei ollut asunnollaan juuri mitään omaisuutta. Naisen kotona ei ollut lainkaan mm. kirjahyllyä, tv-tuolia, stereoita tai yleensäkkään mitään mikä kuuluu nykyaikaiseen olohuoneeseen. Onkohan naisella ulosottovelkoja ja vouti vienyt kaiken omaisuuden? Kannattaa varmaan unohtaa tällainen tapaus.
mies30
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tapailisi miestä, jolla on tv-tuoli. Enkä myöskään miestä, jolla on jokin erikoistuoli tietokoneella pelaamista varten. Jononkin se raja pitää vetää.
Mitä vikaa on pelituolissa? Nehän on yleensä hienoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tapailisi miestä, jolla on tv-tuoli. Enkä myöskään miestä, jolla on jokin erikoistuoli tietokoneella pelaamista varten. Jononkin se raja pitää vetää.
Mitä vikaa on pelituolissa? Nehän on yleensä hienoja
Helvetin rumia. Jos sellainen on, sille pitää olla jokin man cave -tyylinen piilopaikka. En ole koskaan pitänyt miehistä, jotka uppoutuvat pelimaailmaan. En osaa sanoa miksi. Ovat minusta jotenkin irrallaan todellisuudesta. Mieluummin harrastuksena purjehdusta, maastopyöräilyä tms. oikeaa urheilua.
Mun kämpäs on atk-pöytä, kirjahylly ja sänky. Pari tehokasta läppäriä myös...
Vierailija kirjoitti:
Panitteko?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panitteko?
Ei
Luuseri
Kyllähän tuo onnenonkijalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja sänkynä naisella oli patja lattialla kuormalavojen päällä
mies30Älä hyvä mies rupea minkään lastulevyn päällä panee! Ansaitset jouset alles!
Ei ole kuormalavat lastulevyä, ihan vaan tiedoksi!
Aloituksesta tuleekin tosiaan ihan nostalgiset ajatukset pintaan. TV-tuoli, kirjahylly, stereolaitteet!
Stereot 😂. Vhs-soitin ja faksi varmaan kans puuttui? 🤔
Tämä oli hyvä, 5/5 🙌
Olisi parempi pitää se patja lattialla. Karkea kuormalava repii patjan päällikankaan rikki ja koska niitä ei ole tarkoitettu huonekalukäyttöön, niistä voi irrota ties mitä ihmiselle haitallisia puunsuoja-aineita.
Mulla on olkkarissa noi kaikki kolme, en tiennytkään olevani NIIN vanhanaikainen...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on olkkarissa noi kaikki kolme, en tiennytkään olevani NIIN vanhanaikainen...
sama täällä
Oon se kommentoija, jonka karua asumisoikeuskämppää se yksi mies arvosteli sekä sanoillaan että katseellaan. En ole ikinä ollut tyyppi, joka menee kierrätyskeskukseen/IKEAan ja kantaa selkä vääränä kamaa kotiinsa tyyliin "kunhan on joku ruokapöytä" ja uskottelee itselleen, että LACK on sohvapöytänä tosi kiva.
Vaikka olinkin tosi vaatimattomista oloista, mulla on aina ollut silmää ja tyylitajua. En ole halunnut paskaa kotiini ja siksi mieluummin vähän ja kivaa kuin koti täynnä koinsyömiä tv-tuoleja, kulahtaneita sohvia, cd-soittimia ja roskakatoksesta pelastettuja räsymattoja. Sellaiset sekalaiskodit vasta hirveitä minusta ovatkin.
Mutta jos aloittaja etsii kultalusikka suussaan syntynyttä nuorta naista, jonka autoa/isän autoa ehkä saisi tulevaisuudessa lainata, kannattaa toki tuollainen karussa kämpässä asuva tyyppi kiertää kaukaa. Luulen, että se mun kämppää arvostellen katsellut mies oli kuvitellut mun olevan jonkin sortin kroisos ulkonäköni perusteella (itse oli joku dj-retale/cityhippi) ja sitten kun kämppä ei ollutkaan pehmeän feminiininen, rahalla sisustettu kutupesä, jatkoi etsintäänsä.
Kukin tavallaan ja hyvä niin. Kannattaa ehkä enemmän keskittyä nuorten ihmisten kohdalla tulevaisuudensuunnitelmiin kuin nykytilaan. Tässä maassa on oikeasti todella vaatimattomista lähtökohdista tulevia ihmisiä ja jostakin se nousu pitää aloittaa.
Tämä asia täytyy ehdottomasti selvittää, mitäs jos porukalla mentäisiin paikan päälle.
Tyrant kirjoitti:
Tämä asia täytyy ehdottomasti selvittää, mitäs jos porukalla mentäisiin paikan päälle.
Aloittaja esitti kysymyksen ja saa nyt erilaisia vastauksia! Aloittaja varmaan ilmoittaa siitä, haluaako av-raatia paikalle seuraavalla kerralla (jos sitä nyt ikinä tulee).
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja sänkynä naisella oli patja lattialla kuormalavojen päällä
mies30
Oho. Paha.
No onneksi ei ollut tyhjien kaljakorien päällä.
Ja kaljatölkeistä rakennettu keinutuoli olkkarissa.
Siis mikä on tv-tuoli? Nojatuoli? :D t. 30v nainen
trolli