Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Tinderissä tutustumani naisen luona ensimmäsitä kertaa ja kauhistuin

Vierailija
28.05.2019 |

Naisella ei ollut asunnollaan juuri mitään omaisuutta. Naisen kotona ei ollut lainkaan mm. kirjahyllyä, tv-tuolia, stereoita tai yleensäkkään mitään mikä kuuluu nykyaikaiseen olohuoneeseen. Onkohan naisella ulosottovelkoja ja vouti vienyt kaiken omaisuuden? Kannattaa varmaan unohtaa tällainen tapaus.
mies30

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meilläkään ole stereoita tai tv-tuolia. Tai edes tv:tä.

Terv. Arkkitehti+DI+kissa, ei ole kukaan meistä kolmesta ulosotossa

trolli

Vierailija
22/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tapailisi miestä, jolla on tv-tuoli. Enkä myöskään miestä, jolla on jokin erikoistuoli tietokoneella pelaamista varten.  Jononkin se raja pitää vetää.

Mitä vikaa on pelituolissa? Nehän on yleensä hienoja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tapailisi miestä, jolla on tv-tuoli. Enkä myöskään miestä, jolla on jokin erikoistuoli tietokoneella pelaamista varten.  Jononkin se raja pitää vetää.

Mitä vikaa on pelituolissa? Nehän on yleensä hienoja 

Helvetin rumia. Jos sellainen on, sille pitää olla jokin man cave -tyylinen piilopaikka. En ole koskaan pitänyt miehistä, jotka uppoutuvat pelimaailmaan. En osaa sanoa miksi. Ovat minusta jotenkin irrallaan todellisuudesta. Mieluummin harrastuksena purjehdusta, maastopyöräilyä tms. oikeaa urheilua.

Vierailija
24/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panitteko?

Vierailija
25/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpäs on atk-pöytä, kirjahylly ja sänky. Pari tehokasta läppäriä myös...

Vierailija
26/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panitteko?

Ei

Vierailija
27/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panitteko?

Ei

Luuseri

Vierailija
28/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo onnenonkijalta kuulostaa.

Vierailija
29/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja sänkynä naisella oli patja lattialla kuormalavojen päällä

mies30

Älä hyvä mies rupea minkään lastulevyn päällä panee! Ansaitset jouset alles!

Ei ole kuormalavat lastulevyä, ihan vaan tiedoksi!

Vierailija
30/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tuleekin tosiaan ihan nostalgiset ajatukset pintaan. TV-tuoli, kirjahylly, stereolaitteet!

Vierailija
31/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereot 😂. Vhs-soitin ja faksi varmaan kans puuttui? 🤔

Tämä oli hyvä, 5/5 🙌

Vierailija
32/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi pitää se patja lattialla. Karkea kuormalava repii patjan päällikankaan rikki ja koska niitä ei ole tarkoitettu huonekalukäyttöön, niistä voi irrota ties mitä ihmiselle haitallisia puunsuoja-aineita.

Vierailija
33/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olkkarissa noi kaikki kolme, en tiennytkään olevani NIIN vanhanaikainen...

Vierailija
34/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on olkkarissa noi kaikki kolme, en tiennytkään olevani NIIN vanhanaikainen...

sama täällä

Vierailija
35/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon se kommentoija, jonka karua asumisoikeuskämppää se yksi mies arvosteli sekä sanoillaan että katseellaan. En ole ikinä ollut tyyppi, joka menee kierrätyskeskukseen/IKEAan ja kantaa selkä vääränä kamaa kotiinsa tyyliin "kunhan on joku ruokapöytä" ja uskottelee itselleen, että LACK on sohvapöytänä tosi kiva.

Vaikka olinkin tosi vaatimattomista oloista, mulla on aina ollut silmää ja tyylitajua. En ole halunnut paskaa kotiini ja siksi mieluummin vähän ja kivaa kuin koti täynnä koinsyömiä tv-tuoleja, kulahtaneita sohvia, cd-soittimia ja roskakatoksesta pelastettuja räsymattoja. Sellaiset sekalaiskodit vasta hirveitä minusta ovatkin.

Mutta jos aloittaja etsii kultalusikka suussaan syntynyttä nuorta naista, jonka autoa/isän autoa ehkä saisi tulevaisuudessa lainata, kannattaa toki tuollainen karussa kämpässä asuva tyyppi kiertää kaukaa. Luulen, että se mun kämppää arvostellen katsellut mies oli kuvitellut mun olevan jonkin sortin kroisos ulkonäköni perusteella (itse oli joku dj-retale/cityhippi) ja sitten kun kämppä ei ollutkaan pehmeän feminiininen, rahalla sisustettu kutupesä, jatkoi etsintäänsä.

Kukin tavallaan ja hyvä niin. Kannattaa ehkä enemmän keskittyä nuorten ihmisten kohdalla tulevaisuudensuunnitelmiin kuin nykytilaan. Tässä maassa on oikeasti todella vaatimattomista lähtökohdista tulevia ihmisiä ja jostakin se nousu pitää aloittaa.

Vierailija
36/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia täytyy ehdottomasti selvittää, mitäs jos porukalla mentäisiin paikan päälle.

Vierailija
37/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Tämä asia täytyy ehdottomasti selvittää, mitäs jos porukalla mentäisiin paikan päälle.

Aloittaja esitti kysymyksen ja saa nyt erilaisia vastauksia! Aloittaja varmaan ilmoittaa siitä, haluaako av-raatia paikalle seuraavalla kerralla (jos sitä nyt ikinä tulee).

Vierailija
38/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja sänkynä naisella oli patja lattialla kuormalavojen päällä

mies30

Oho. Paha.

No onneksi ei ollut tyhjien kaljakorien päällä.

Ja kaljatölkeistä rakennettu keinutuoli olkkarissa.

Vierailija
39/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on tv-tuoli? Nojatuoli? :D t. 30v nainen

Vierailija
40/81 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariekonittanu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme