Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

111 --> 101kg !!

Vierailija
24.05.2006 |

Elämäntaparemonnti meneillään ja aika helposti nyt tippunut 10 kg..parikymmentä olis vielä jäljellä. Toisaalta tosi hyvä fiilis, mutta toisaalta ihan paska fiilis! Vaaka näyttää kymmenen miinusta, mutta kun peilistä näkyy vieläkin läskimakkarat..

Olen ohjannut erilaisia jumppajuttuja viimeiset 10 vuotta monta tuntia viikossa, joten mitään hirveitä löllöjä ei ole vaikka paino onkin huima. Oon kuitenkin niin ankara itselleni, että heti masentaa kun ei olekaan langanlaiha parin kuukauden päästä. Vaatteet tuntuu kyllä väljemmiltä ja moni on sanonut, että painonpudotuksen huomaa heti, mutta silti...

Mitä fiiliksiä muilla painon pudotessa? Onko samanlaisia mielialavaihteluita? Hitto, aivan kun raskaana olisi..tai menkat tulossa koko ajan :)

Poison Ivy

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä saavutus!! Tuosta on hyvä jatkaa.

Painonpudotus on valtava prosessi, paitsi fysiisesti, myös henkisesti. Siksikin on hyvä, että paino putoaa nopeasti, että " pää ehtii mukaan" . Sinä muutut, ja siksi olo päässä saattaa tuntua oudolta. Monet paljon laihtuneet kertovat juuri siitä sisäisestä muutoksesta, johon kuuluu itsetunnon paranemista, paremmalla tuulella oloa, jaksamista ym, muttei heti vielä laihdutuksen alussa. Toisaalta moni paljon, mutta liian nopeasti laihtunut on hoikempanakin onneton eikä oikeasti näe muutosta peilissä!

Tsemppiä jatkoon, olet oikealla tiellä. Pidä tavoitteesi mielessäsi ja anna itsellesi aikaa muutokselle, myös sisälläsi. Päiväkirjaa kannattaa pitää, suosittelen lämpimästi! Kirjoita olostasi, millaisia ajatuksia arjessasi koet, mitä haaveilet, mitä kaipaat ym. Päästyäsi tavoitepainoosi voit sitten jälkeenpäin lueskella miten prosessi eteni myös sisälläsi, ei vain vaa' alla.

Vierailija
2/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla avioero takana epätyydyttävästä suhteesta. Nyt romantiikkaa ilmassa... ;-)

Tsemppiä sulle ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt!

Vierailija
4/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pidin herkuttelupäivän ja heti yli huono omatunto, kun on syönyt epäterveellistä. Pitäisi vaan jotenkin tottua siihen, että joskus noita herkuttelupäiviäkin saa ja pitää pitää..

Laittakaa vielä omia laihdutusjuttuja ym fiilareita. Jotenkin helpottaa, kun saa tukea :)

Poison Ivy

Vierailija
5/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa' assa vilkkuu 108kg ja haluaisin sen ainakin alle sataan kesän aikana.

Tosi hieno saavutus!!!

Vierailija
6/6 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut tahtia kilo per viikko. Toivon että tällä tahdilla paino myös pysyy helpommin poissa.

Kyselijälle: Kyllä olen iso nainen nyt ja tulen varmasti aina olemaan pikkusen pyöreä. Olen kuitenkin niin monta vuotta treenannut aktiivisesti ja ohjannut liikuntatunteja, että kai ne lihakset painaa jo jonkin verran. Moni arvioi minut n. 90 kiloiseksi silloin kun painoin 110. Eli ihian niin paljon sitä " löllyvää" läskiä ei ole kuin ehkä jollain muulla saman painoisella..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi