Millaisesta seksistä nainen syttyy?
Kommentit (23)
No sehän riippuu ihan naisesta.. Ja tilanteestakin.
Itse en esim.kaipaa pitkää esileikkiä, joku toinen kaipaa.
Volvon takapenkilllä isokokonen rutsalainen paljastaa pontentiaaaalinsa.
Sellaisesta, josta sinä et tiedä mitään!
Naiset eivät ole klooneja.
Jokaisella on oma tapansa syttyä.
Päättäväiset kovat otteet. Tietää mitä tekee. Nostaa naisen reisistä seinälle tai kaataa sängylle.
Lipaisee vähän pimppaa ja sitten levittää suusta sylkeä pill un suulle ja terskaan. Sisään. Syvälle. Ahnaasti.
Rytmikkäitä napakoita työntöjä niin että kalu käy kohdunkaulansuulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitäään sitten. Hyväsydäminen oleen kuiteeenkin.
Yleensä anaaliseksistä, muttei silti voi yleistää :(
Irtoseksistä ja vaihtuvista alfamiehistä.
Tässä huomaan täysin ja kokonaan oman kokemattomuuteni (miehenä) toistaiseksi en ole kohdannut seksinsuhteen tai mitenkään muutoin kahta täysin samanlaista ja oloista naista. Mutta ehkä joku heistä, jotka kertovat erottavansa ja näkevänsä ulkopäin muiden ihmisten seksuaalisen suuntautuneisuuden ja kokemuksen osaisi vastata tähän. Olen aiemminkin odottanut saavani tähän mysteeriin vastauksen ja luulen että saan jatkaa odottamistani vielä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Sikis kai tuota kysyikin..
Vierailija kirjoitti:
Päättäväiset kovat otteet. Tietää mitä tekee. Nostaa naisen reisistä seinälle tai kaataa sängylle.
Lipaisee vähän pimppaa ja sitten levittää suusta sylkeä pill un suulle ja terskaan. Sisään. Syvälle. Ahnaasti.
Kuin mun ex. Tolla tyylillä sai uuden naikkosen, vaikka onkin valehteleva, pahoinpitelevä psykonarsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin mun ex. Tolla tyylillä sai uuden naikkosen, vaikka onkin valehteleva, pahoinpitelevä psykonarsku.
Ja sen vuoksihan sinä häneen rakastuit ja välillä kaipaatkin vaikka kyyti oli vuoristorataa.
Sellaisesta jossa on kuuma mies pnemassa
Melkein minkätahansalainen seksi sytyttää OMAN MIEHEN kanssa. Täytyy siis olla kiinnostusta ja tunteita ko henkilöä kohtaan.
Vaihtelee tosi paljon. Ihan sama nainen voi tykätä pitkästä hitaasta esileikistä tai haluta suoraan sisään ilman mitään virityksiä. Auttaa paljon jos miehellä on ennustajan lahjat kun ei ne naiset kerro mitä milloinkin haluavat.
En ole päässyt vielä siihen seksiin asti kun kukaan mies ei ole tunteellisesti sytyttänyt niin, että haluaisin kokeilla seksiä. Eli tunteet ja rakkaus.
Pisto, nosto, ravistus. Ei joudu turhaan minuutti kaupalla seksistä kärsimään.
Asiaan perehtyneenä voin kertoa ihan suoraan, että KYSY SILTÄ NAISELTA SUORAAN. Kaikki tykkäävät eri asioista.