Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteita, joissa et millään saanut suutasi auki?

Vierailija
28.05.2019 |

Itse olin kerran paikallisbussissa matkalla kotiin. Satuin olemaan ainoa matkustaja. Kun pysäkkini lähestyi, painoin nappia sen merkiksi, että olen jäämässä pois. Kuski kuitenkin epähuomiossa ajoi pysäkkini ohi. Istuin noin metrin päässä kuskista, mutta en millään saanut sanottua, että haluaisin jäädä pois. Kun olimme matkanneet muutaman pysäkinvälin eteenpäin, kuski huomasi, että nappia oli painettu, ja kysyi, että haluanko jäädä pois. En tietenkään edes tuossa vaiheessa onnistunut myöntämään asiaa, mutisin vaan jotain epämääräistä. Ajelin sitten päätepysäkille asti ja kävelin sieltä muutaman kilometrin kotiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä uimarannalla kun paikalle tuli lihava, luultavasti hieman kehitysvammainen aikuinen nainen joka ui hyvin arasti ja piti sukeltaessa nenästään kiinni. Paikalla oli myös kaksi arviolta 11-12v tyttöä jotka alkoivat matkia tätä näistä ja naureskella hänelle. Teki todella pahaa tämän naisen puolesta mutta en saanut sanottua näille tytöille heidän inhottavasta käytöksestään vaan tyydyin vain muotoilemaan. Ehkä pelkäsin että olisivat alkaneet pilkata myös minua?

Vierailija
2/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä piti siis lukea että tyydyin vain mulkoilemaan näiden tyttöjen käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos joku loukkaa. Jos joku haukkuu kadulla, töissä tai muualla, sitä menee ihan lukkoon järkytyksestä. Ei voi käsittää miten yksinkertaisia ihmisiä on olemassa, mutta ei niille saa ikinä sanottua mitään takaisin.

Vierailija
4/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen jää ihmettelemäään että mikähän tuossakin on taustalla.

Vierailija
5/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uimassa eräällä uimarannalla ja siellä oli myös partiolaisia Hollannista(?). Yksi niistä oli niiiiiin hyvännäköinen ja vilkuiltiin toisiamme paljon. Jossain vaiheessa olin kelluskelemassa jollain uimarenkaalla ja poika tuli kaverinsa kanssa siihen lähelle pulikoimaan. Kysyi minulta englanniksi että onko vesi mielestäni kylmää, mutta en tajunnut että puhuu minulle ja vain hymyilin idioottimaisesti :)))) Sitten kun tajusin kysymyksen olevan minulle, oli mennyt jo liikaa aikaa enkä voinut vastata vaikuttamalta jälkeenjääneeltä 😁😁 Vuosi oli 2005❤

Vierailija
6/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoin bussipysäkillä ja katoksessa istui 2 teiniä. Huomasin, että katoksen takaa parkkipaikalta lähti kuskiton auto vyörymään katosta kohti enkä saanut sanaa suustani varoittaakseni teinejä. Auto rysähti katokseen ja teinit lensi rähmälleen ajotielle. Teinit selvisi onneksi lähes ehjänä rytäkästä ja onneksi bussi ei tullut juuri silloin pysäkille.

Vierailija
7/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut sellaista tilannetta. Aina saan suuni auki ja ääni kova.

Vierailija
9/9 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen töissä, kun kaikki hehkuttivat Suomen peliä ja somekin oli täynnä mörköä ja suomen lippuja. En ollut katsonut peliä, tuloksen toki katsoin aamulla netistä. Nukuin makeasti kun muut valvoivat ja hurrasivat. Olin kuin olisin katsonutkin, en valehdellut, kun kukaan ei kysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi