Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off-harrastukset naisella?

Vierailija
28.05.2019 |

Mikä sammuttaa ja tappaa mielenkiinnon?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu, ehdottomasti! Lähinnä sen takia että valtaosalla naisista kriteerit eivät täyty, että sitä voisi harrastukseksi kutsua. Kyllä minäkin teen sen 1-2 ulkomaan reissua vuodessa, mutta en kutsu sitä harrastukseksi.

Eiköhän silloin tarkoiteta, että matkustelu on yksi mielenkiinnon kohteista eikä varsinaisesti harrastus. Minulle tuo on ainakin tärkeä tieto, kun olen hankkimassa elämänkumppania. Itseäni ei matkustelu kiinnosta tai korkeintaan kerran viidessä vuodessa voin lähteä jonnekin perusaurinkolomalle. Suhteesta ei tule mitään, jos toinen haluaa käydä kaksi kertaa vuodessa thaimaassa ja erilaisilla kaupunkilomilla.

En kyllä ymmärrä, miksi parisuhteessa toinen ei voisi matkustaa, jos toista ei huvita? Täytyykö kaikki tehdä käsi kädessä? Joo, eri tilanne, jos se matkustella on monta kertaa vuodessa reissussa. Mutta vaikka 2x vuodessa joku kaupunkiloma, miten se on siltä toiselta pois?

Vai onko niin, että mitään muuta ei saa tehdä kuin tallustaa käsi kädessä mätsäävät verkkapuvut päällä?

Kyllä mä ainakin voin hyväksyä sen, että mies lähtee pari kertaa vuodessa omien kavereidensa kanssa harrastusretkelle tms. Se on ihan normaalia elämää.

Vierailija
82/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaminen- etenkin runot, pianonsoitto, klassinen laulu ja maalaaminen. Lukeminen on turn off myös.

Peukutin tätä, koska tästä irtosi hyvät naurut. Ehkä arvaan, mikä tässä voi aiheuttaa kiinnostuksen sammumisen. Hyvähän se on ymmärtää, ettei tietynlaisen ihmisen kanssa sovi yhteen. Suurimmaksi osaksi itse kirjoitetut runot ovat kauheaa skeidaa. Jos eivät olisi, niitä jo julkaistaisiin jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaminen- etenkin runot, pianonsoitto, klassinen laulu ja maalaaminen. Lukeminen on turn off myös.

Peukutin tätä, koska tästä irtosi hyvät naurut. Ehkä arvaan, mikä tässä voi aiheuttaa kiinnostuksen sammumisen. Hyvähän se on ymmärtää, ettei tietynlaisen ihmisen kanssa sovi yhteen. Suurimmaksi osaksi itse kirjoitetut runot ovat kauheaa skeidaa. Jos eivät olisi, niitä jo julkaistaisiin jossain.

Joo samaa mieltä. Ainoa ansiokas runo on julkaistu runo!

Vierailija
84/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lueskelen näitä ihan hämmentyneenä. Olisi kuvitellut, että just näitä (hemmottelut, jooga, kissat) naisen nimenomaan pitäisi miehen mielestä harrastaa. Itse kun pelaan pallopelejä, olisin kuvitellut, että ne olisi ihan turn-offeja. Kukaan ei ole vielä toistaiseksi maininnut niitä. Mutta ne taitaakin olla oikeastaan toiset naiset, jotka niitä kauhistelee.

Vierailija
85/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lueskelen näitä ihan hämmentyneenä. Olisi kuvitellut, että just näitä (hemmottelut, jooga, kissat) naisen nimenomaan pitäisi miehen mielestä harrastaa. Itse kun pelaan pallopelejä, olisin kuvitellut, että ne olisi ihan turn-offeja. Kukaan ei ole vielä toistaiseksi maininnut niitä. Mutta ne taitaakin olla oikeastaan toiset naiset, jotka niitä kauhistelee.

Mitäköhän mun mies vastaisi tähän ketjuun? :D Harrastaa joogaa (minä myös), halusi meille kissan ja tykkää hemmottelusta (hieno ruoka, kylpylät, saunominen).

Vierailija
86/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

81 > Et siis halua, että naisystävälläsi on minkäänlaista persoonallisuutta, vaan hän pyörii elämänsä sinun ympärilläsi. Luojan kiitos oma mieheni ei ole samanlainen. 

Vierailija
87/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Notkuminen av-palstalla suklaan ja siiderin voimin

Huh, onneks on vesimelonia ja pepsiä.

Vierailija
88/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkien omistus, ratsastaminen

Vierailija
89/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat

"Korkea" kulttuuri

Vihreat

Vierailija
90/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän peloissani tulin tänne lukemaan vastauksia, pelkäsin että täällä teilattaisiin esim käsityöt mummojutuiksi ja naurettaviksi väkerryksiksi. Ilahduin kun ei käsitöiden tekemistä olekaan täällä mainittu vielä ollenkaan!

Yllättävän moni mainitsee kissat, olisi mielenkiintoista tietää mikä niissä kissoissa on niin kamalaa? Vai onko kohdallenne sattunut jotain oikeasti "crazy cat lady" -tyyppisiä mimmejä jotka pukee kisuliinit prinsessoiksi ja ravaa niiden kanssa jossain näyttelyissä?? Vai onko miehillä jotain omia lapsuudentraumoja, esim villikissoista jotka ovat hyökänneet kimppuun jostain autioladon orrelta?

Onneksi mulla on mies joka itsekin halusi kissoja (niitä on 3, ja se on sopiva määrä). Isoon taloomme mahtuisi enemmänkin, mutta on todettu että nykyinen määrä on sopiva. Koiristakin tykättäisiin, mutta ollaan liian laiskoja kouluttamaan ja lenkittämään.

Vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen: HEVOSHARRASTUS.

Tämän vastauksen voin antaa oman kaveripiirin miesten mielipiteen perusteella. Yhdellä oli kerran hetken aikaa tyttökaverina sellanen heppatyttö. Hän oli juhannuksenakin kaveriporukkamme mökkireissulla mukana, ja samoin parissa muussa illanvietossa. Minäkin yritin siihen naiseen tutustua sekä porukassa että kahden kesken keskustellen. Mutta ei se oikeasti osannut puhua mistään muusta kuin niistä hevosista. Mistä tahansa aiheesta keskustelu alkoi, niin hän käänsi tavalla tai toisella sen puheen pian hevosiin, joista kukaan muu ei osannut puhua mitään, kun ei porukassa kukaan muu ollut hevosista kiinnostunut millään tavoin. Kun me muut puhuimme vaikka saunan lauteilla jostain muusta, ihan mistä tahansa kevyestä aiheesta kuten vaikka telkkariohjelmista tai kesän tulevista festareista, tai mitä myöhemmin tänään syödään, niin tuo tyttö oli vaan hiljaa. Ilmeisesti hänen elämässään ei kerta kaikkiaan ollut mitään muuta kuin ne hevoset. Sanomattakin selvää ettei kaverini suhde tuohon naiseen kestänyt kovin kauaa.

Sama varmaan pätee mihin tahansa harrastukseen: jos ei elämässä ole mitään muuta kuin se harrastus, niin ei se ole lähipiirille kovinkaan mukavaa.

Vierailija
91/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirakoirakoira.

Mulla on kaksi. Nukkuvat sängyssä ja puhun niille kuin ihmisille :D

Vierailija
92/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turnoffeja ovat mm: huomion haku somessa, kissaihmiset, överiksi vedetty kuntosaliharrastus jossa jokainen syöty salaatinlehtikin täytyy punnita, ''trävellaus'' sekä liiallinen juominen tai ''viiniharrastukset''

Vierailija
93/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pelaa koripalloa tai lentopalloa, niin ei se ole silmissäni sen enempää plussaa kuin miinusta. Saahan sitä tervehenkisiä harrastuksia olla. Jos harrastus vie aivan hulluna aikaa pelimatkoineen ja treeneineen, niin se alkaa olla ongelma. Jalkapallo voisi olla ongelma, kun siinä on niin karmea onnettomuusriski, pahempi kuin yleensä tajutaan.

Terv mies

Vierailija
94/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, pelaan korista ja jalkapalloa, molempia harrastetasolla. Loukkaantumiset tähän mennessä tulleet koripallossa. Usein on kauhisteltu, kun ovat niin fyysisiä ja rumia miesten lajeja. Kiva kuulla, että eivät ilmeisesti olekaan niin hirveitä muiden mielestä.

Vierailija
95/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mikään. Juoksu ja hehtaariperse ei näytä hyvältä. Mutta säntillisesti hölkkäämällä tulee kuitenkin paremmat muodot. Running makes you beautiful.

Vierailija
96/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turnoffeja ovat mm: huomion haku somessa, kissaihmiset, överiksi vedetty kuntosaliharrastus jossa jokainen syöty salaatinlehtikin täytyy punnita, ''trävellaus'' sekä liiallinen juominen tai ''viiniharrastukset''

Vaasalaiset setämiehet arvostavat huomionhaun somessa korkealle! Mitä enemmän ja mauttomampaa, sen parempaa. Paisuvainen kohoaa ja peukku nousee!

Vierailija
97/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Baletti

-Kissat

Itse harrastan lenkkeilyä ja treenaamista(ja noh kai myös shoppailua vaikken sitä harrastukseksi laske) olen siis nainen

Tässähän kysyttiin, mikä miehelle on turn-off, mutta et kuitenkaan malttanut jättää naisena vastaamatta.

Vierailija
98/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä tatskat, television katsominen, ryyppääminen tai somettaminen ovat ”harrastuksia”?

Vierailija
99/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaasalaiset setämiehet arvostavat huomionhaun somessa korkealle! Mitä enemmän ja mauttomampaa, sen parempaa. Paisuvainen kohoaa ja peukku nousee!

👍

Vierailija
100/102 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen nainen on turn off

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä