Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off-harrastukset naisella?

Vierailija
28.05.2019 |

Mikä sammuttaa ja tappaa mielenkiinnon?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan krääsän keräily. Esimerkkinä muumimukit. Jonkun oikeasti arvokkaan keräilemisen vielä ymmärrän mutta en sitä että maksetaan satoja tai jopa tuhansia euroja mukista missä jollain nuuskamuikkusella on väärän värinen hattu.

Vierailija
22/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustelu on Turun off?

Nimim. Miehensä kanssa paljon matkusteleva nainen.

Siksi koska:

- matkoja ei ole koskaan tarpeeksi. Jos niitä tehdään kolme vuodessa, halutaan neljä. Jos niitä tehdään neljä vuodessa, halutaan viisi

- koko vuosi joko odotellaan matkaa tai muistellaan matkaa. Nykyhetken kustannuksella

Tuo on kyllä rasittavaa omastakin kokemuksesta. Oli joskus nainen, joka koko ajan odotteli vain seuraavaa matkaa ja laittoi kaikki ylimääräiset rahansa reissuihin. Ei kai siinä mitään jos löytää kumppaniksi samanlaisen, mutta minusta sellaisessa on aina vähän pakenemisen makua. Erohan meille lopulta tuli ja nyt on sitten nainen joka osaa nauttia elämästä tässä hetkessä ja paikassa.

Roope Salminenko siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelu. Minä saan herkutella, akka ei.

Vierailija
24/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ot: Olisi kiva jos vastaajat kertoisivat omia harrastuksiaan, hahmottuisi kokonaiskuva - ehkä voisi tehdä jopa jotain päätelmiäkin millaiset harrastukset sopivat yhteen jne. 

t. lintubongari ja kuorolaulunharrastaja (saa käyttää inhokkilistalla ;))

Omat harrastukset: luonto (vaellus, retkeily) ja musiikki (kitaransoitto). Joko voisi laskea liikunnan harrastukseksi, mielipidekysymys.

Naisen harrastukset:

+ luonto (vaellus, retkeily, valokuvaus, lintubongaus, jne)

+ musiikki (soittaminen, laulaminen. Bändin fanittamista ei lasketa)

+ liikunta (ei kilpaurheilu, fanaattinen suorittaminen, tms)

+ lukeminen

+ tähtitiede

- matkustelu ulkomaille ja elämän pyöriminen matkojen ympärillä. Siis jatkuva matkojen hehkutus ja muisteleminen

- passiivinen mukavuusluksushemmottelu matkoista kylpylöihin

- herkuttelu

- sisustaminen, paitsi jos rakentaa itse jotain

- shoppailu, mikä tahansa kuluttaminen

Vierailija
25/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sometus. Ehdotin inhokki numero yksi.

Vierailija
26/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiratouhu menee monella överiksi. Parhaassakin tapauksessa koirat sitovat ihan liikaa, joten ei kiitos.

Vierailija
27/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matkustelu on Turun off?

Nimim. Miehensä kanssa paljon matkusteleva nainen.

Siksi koska:

- matkoja ei ole koskaan tarpeeksi. Jos niitä tehdään kolme vuodessa, halutaan neljä. Jos niitä tehdään neljä vuodessa, halutaan viisi

- koko vuosi joko odotellaan matkaa tai muistellaan matkaa. Nykyhetken kustannuksella

Tuo on kyllä rasittavaa omastakin kokemuksesta. Oli joskus nainen, joka koko ajan odotteli vain seuraavaa matkaa ja laittoi kaikki ylimääräiset rahansa reissuihin. Ei kai siinä mitään jos löytää kumppaniksi samanlaisen, mutta minusta sellaisessa on aina vähän pakenemisen makua. Erohan meille lopulta tuli ja nyt on sitten nainen joka osaa nauttia elämästä tässä hetkessä ja paikassa.

Roope Salminenko siellä?

Ei sentään :D Kyllähän Roope varmaan tykkää matkustella, teki Myyrät ja kaikki.

Vierailija
28/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu, ehdottomasti! Lähinnä sen takia että valtaosalla naisista kriteerit eivät täyty, että sitä voisi harrastukseksi kutsua. Kyllä minäkin teen sen 1-2 ulkomaan reissua vuodessa, mutta en kutsu sitä harrastukseksi.

Mä olen käynyt tänä vuonna kolme kertaa reissussa ja neljä on vielä varattuna ja tulossa (ja yksi näistä kahden viikon reissu, jolloin käymme kolmessa maassa). Joko saa puhua harrastuksesta?

Vierailija
29/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herkuttelu on miinusta? 

Itse kasitan herkuttelun fine dining -ravintoloissa kaymiseksi. Pitkan kaavan kautta useamman ruokalajin illallinen ja pairing wines. Tai vaihtoehtoisesti erilaisissa etnisissa ravintoloissa kayminen, uusien makuyhdistelmien kokeileminen. Mita pahaa tuossa on? 

Ja kylla, ihan katson harrastuksekseni taman, sen verran usein kayn. 

Vierailija
30/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kissat

-meditointi

-wannabe-taiteilijat joilla ei ole mitää lahjoja, mutta silti pitää harrastaa akvarellimaalausta tms. paskaa 

Vierailija
31/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettaminen. Jos naisella on jotain bikinipersekuvia somessa niin ei jatkoon.

Vierailija
32/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelu, ehdottomasti! Lähinnä sen takia että valtaosalla naisista kriteerit eivät täyty, että sitä voisi harrastukseksi kutsua. Kyllä minäkin teen sen 1-2 ulkomaan reissua vuodessa, mutta en kutsu sitä harrastukseksi.

Eiköhän silloin tarkoiteta, että matkustelu on yksi mielenkiinnon kohteista eikä varsinaisesti harrastus. Minulle tuo on ainakin tärkeä tieto, kun olen hankkimassa elämänkumppania. Itseäni ei matkustelu kiinnosta tai korkeintaan kerran viidessä vuodessa voin lähteä jonnekin perusaurinkolomalle. Suhteesta ei tule mitään, jos toinen haluaa käydä kaksi kertaa vuodessa thaimaassa ja erilaisilla kaupunkilomilla.

Vierailija
33/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkuminen av-palstalla suklaan ja siiderin voimin

Vierailija
34/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljan juonti sohvalla ja urheilun tuijottaminen.

Vierailija
35/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset urheilulajit, joiden harrastajista suurin osa on miehiä, joiden tavoitteena on esitellä maskuliinisuuttaan naisille. Esim. kamppailulajit, voimanosto, moottoriurheilu...

"Normaalit" urheilulajit (juoksu, hiihto, uinti, lentopallo, suunnistus, tennis...) ovat OK, ja esim rytmimen kilpavoimistelu iso plussa.

Vierailija
36/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset urheilulajit, joiden harrastajista suurin osa on miehiä, joiden tavoitteena on esitellä maskuliinisuuttaan naisille. Esim. kamppailulajit, voimanosto, moottoriurheilu...

"Normaalit" urheilulajit (juoksu, hiihto, uinti, lentopallo, suunnistus, tennis...) ovat OK, ja esim rytmimen kilpavoimistelu iso plussa.

Eli mun kick-boxing -harrastus olisi sulle turn-off? :) Pelkaatko etta saat turpaasi naiselta? 

Rytminen kilpavoimistelu :D Eli ihannetyttoystavasi on 12-vuotias? :D 

Vierailija
37/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ot: Olisi kiva jos vastaajat kertoisivat omia harrastuksiaan, hahmottuisi kokonaiskuva - ehkä voisi tehdä jopa jotain päätelmiäkin millaiset harrastukset sopivat yhteen jne. 

t. lintubongari ja kuorolaulunharrastaja (saa käyttää inhokkilistalla ;))

Omat harrastukset: luonto (vaellus, retkeily) ja musiikki (kitaransoitto). Joko voisi laskea liikunnan harrastukseksi, mielipidekysymys.

Naisen harrastukset:

+ luonto (vaellus, retkeily, valokuvaus, lintubongaus, jne)

+ musiikki (soittaminen, laulaminen. Bändin fanittamista ei lasketa)

+ liikunta (ei kilpaurheilu, fanaattinen suorittaminen, tms)

+ lukeminen

+ tähtitiede

- matkustelu ulkomaille ja elämän pyöriminen matkojen ympärillä. Siis jatkuva matkojen hehkutus ja muisteleminen

- passiivinen mukavuusluksushemmottelu matkoista kylpylöihin

- herkuttelu

- sisustaminen, paitsi jos rakentaa itse jotain

- shoppailu, mikä tahansa kuluttaminen

Nyt sattui kaikki mun harrastukset sekä plussa- ja miinuspuolella. Shoppaile en kyllä joten ehkä sitten kuitenkin jäin plussalle :-)

Vierailija
38/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäminen.

Vierailija
39/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mun kick-boxing -harrastus olisi sulle turn-off? :) Pelkaatko etta saat turpaasi naiselta? 

Rytminen kilpavoimistelu :D Eli ihannetyttoystavasi on 12-vuotias? :D 

Tältä palstalta olen oppinut, että miehen suurin synti on "vääränlaiset" naismieltymykset.

ohis

Vierailija
40/102 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Miksi herkuttelu on miinusta? 

Itse kasitan herkuttelun fine dining -ravintoloissa kaymiseksi. Pitkan kaavan kautta useamman ruokalajin illallinen ja pairing wines. Tai vaihtoehtoisesti erilaisissa etnisissa ravintoloissa kayminen, uusien makuyhdistelmien kokeileminen. Mita pahaa tuossa on? 

Ja kylla, ihan katson harrastuksekseni taman, sen verran usein kayn. 

Minä kutsun sitä ihan vain syömiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän