Koko Suomen pitäisi olla kuten Helsinki - vihreä, ekologinen kasvukeskus
Helsinki on ekologinen kasvukeskus, jossa on toimiva joukkoliikenne, palvelut lähellä ja hyvä talous. Jos kaipaa rauhaa, lukuisat puistoalueet sitäkin tarjoavat. Miksi ihmeessä muu Suomi ei voisi ottaa mallia Helsingistä? Vihreä, hyvin palveleva edelläkävijä!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
On ok ottaa Suomesta lähteneitä taistelijoita ja vaimoja takaisin mut täällä olevia ulkomaan kansalaisia ym rikollisia ei oo pakko ottaa muiden maiden takaisin, kyllä Kunnollinen Suomi hoitaa.
Kuka on puhunut, että "taistelijat" pitää ottaa takaisin? Ne naiset ovat yleensä vankeina siellä terroristien keskellä. Totta kai niitä pitää auttaa!
Mirjana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki polttaa kivihiiltä Vihreiden johdolla.
Siinä meni se.
Helsinki saastuttaa noin 25kertaisesti, mitä seuraavaksi suurin kaupunki Suomessa.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005864293.html
Helsinkiläisten päästöistä yli puolet syntyy muuallaVihreät on puuttuneet asiaan, esimerkiksi verotuksen kautta.
Vihreät vastustaa fossiilisia polttoaineita, ydinvoimaa ja suosivat uusiutuvia energianlähteitä!
Pelkkää pakspuhetta, Vihreät on Helsingin johdossa ja silti Helsinki polttaa kivihiiltä enemmän kuin kukaan muu ja käyttää ydinvoimaa sähkönään, se mitä ei kivihiilestä irtoa.
-Vihreiden luontoystävällisyys on harha, jäänne viime vuosisadalta, enää ei Vihreillä ole mitään kosketuspintaa luontoon, mm täällä yksi Vihreä väitti, että koiralla on parempi asua yksiössä Snadissa kuin maalla maalaistalossa, niin sairaita ja todellisuudesta irtautuneita ovat.
PS Koska Vihreät tekee ITSE jotain, muilta vaan vaaditaan autotkin pois, itse ajetaan 500 metrin matkoja taksilla veronmaksajain piikkin, esim Toivolat ja Haavistot.
-Samaan aikaan Halla-Aho ajaa matkansa polkupyörällä kesät talvet!
Ei ne sanat vaan teot!
Vierailija kirjoitti:
Mirjana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki polttaa kivihiiltä Vihreiden johdolla.
Siinä meni se.
Helsinki saastuttaa noin 25kertaisesti, mitä seuraavaksi suurin kaupunki Suomessa.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005864293.html
Helsinkiläisten päästöistä yli puolet syntyy muuallaVihreät on puuttuneet asiaan, esimerkiksi verotuksen kautta.
Vihreät vastustaa fossiilisia polttoaineita, ydinvoimaa ja suosivat uusiutuvia energianlähteitä!
Pelkkää pakspuhetta, Vihreät on Helsingin johdossa ja silti Helsinki polttaa kivihiiltä enemmän kuin kukaan muu ja käyttää ydinvoimaa sähkönään, se mitä ei kivihiilestä irtoa.
-Vihreiden luontoystävällisyys on harha, jäänne viime vuosisadalta, enää ei Vihreillä ole mitään kosketuspintaa luontoon, mm täällä yksi Vihreä väitti, että koiralla on parempi asua yksiössä Snadissa kuin maalla maalaistalossa, niin sairaita ja todellisuudesta irtautuneita ovat.
PS Koska Vihreät tekee ITSE jotain, muilta vaan vaaditaan autotkin pois, itse ajetaan 500 metrin matkoja taksilla veronmaksajain piikkin, esim Toivolat ja Haavistot.
-Samaan aikaan Halla-Aho ajaa matkansa polkupyörällä kesät talvet!
Ei ne sanat vaan teot!
Jos polttoainemoottorilla toimiva auto kielletään, luuletko, että sellaisilla poliitikot enää matkustaisivat? Eivät tietenkään, koska samat kiellot pätee heihin. Olen täysin samaa mieltä, että teot ratkaisevat. Tästä syystä autoilua pitäisi alkaa lailla säätämään. Tämä alkaa siten, että keskusta-alueelle asetetaan ajokielto. Ja ymmärrän senkin, ettei niitä hiiliä tai ydinvoimaa voida välittömästi kieltää kokonaan.. Prosessi on hidas, mutta varma.
Halla-Ahosta voidaan olla montaa mieltä. Pyöräily ei kuittaa kaikkea.
Onko Mirjanalta mennyt ohi se vuosikymmeniä sitten tullut tieto, että vieläkin iänikuisempi kirjoitus kaupunkien ekologisuudesta oli täyttä scheissea, ja itse asiassa kaupunkiasuminen on vähemmän ekologista maaseutuun verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Onko Mirjanalta mennyt ohi se vuosikymmeniä sitten tullut tieto, että vieläkin iänikuisempi kirjoitus kaupunkien ekologisuudesta oli täyttä scheissea, ja itse asiassa kaupunkiasuminen on vähemmän ekologista maaseutuun verrattuna?
Vuosikymmeniä sitten.. Eletään vuotta 2019.
Itsepetosta! Aika hoitaa nämä "trendiliikkeet".
Mirjana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisten kulutuskäyttäytyminen ei kyllä ole vihreää. Syövät kertakäyttöpakattuja ulkomaantuonteja paljon. Osa ostaa liikaa kaikkea uutta. Halpoja vaatteita ja uutta elektroniikka.
Kyllä ja jos äänestetään Kokoomusta esimerkiksi Vasemmistoliiton tai Vihreiden sijaan pidetään täysi huoli, että saastuttavia tuotteita ei veroteta niin kuin pitää.
Puolueet kirjoitetaan pienellä, jos et käytä niiden virallista nimeä.
Mikä kivierämaasta sitten tekee vihreän?
Toi tyhmä niminen sössöttäjä on taas alkanut avautuun.
Rikkaat globalistit ilmastohuijauksen takana
Omalla autolla liikkuminen Helsingissä on tehty vaikeksi joukkoliikenteen takia. Me emme käytä joukkoliikennettä
Kannatan ! Puut nurin koko maasta a'la Mäkelänkadun lehmukset!