Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mediatoimisto Dagmarin mukaan 13 prosenttia Lidlin asiakkaista ansaitsee yli 50 000 euroa vuodessa. Osuus on suurempi kuin hyvatuloisten osuus kaikista kotitalouksista."

Vierailija
24.05.2006 |

Eli se siitä tuulipukujunttien kaupasta!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku jolla on esim. 100 000 euron arvoinen auto käy sitten tuollaisessa kaupassa ostoksilla vain säästääkseen menoissa?! Ei helv.... Jos mulla olisi PALJON rahaa niin en IKINÄ menisi johonkin lidliin ostoksille! Eihän siellä saa edes palvelua, luomutuotteita, tarpeeksi kotimaisia tuotteita jne. Ja itse kauppakin on niin karu että huh huh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Juu ja tiedän pari tyyppiä joilla on on näin kalliit auto ja hienot talot mutta sitten vaan säästääksen käyvät hakemassa lidlistä ulkomaista ruokaa!

Vierailija
2/13 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varaa käydä muuallakin kaupassa ja käynkin. Mutta käyn joskus myös Lidl:ssä, ostan tiettyjä juttuja sieltä: rahkaa, maitoa, näkkäriä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maitotilan emäntä ja en käsitä tuota halpuusvillitystä. Halpiskaupat painostaa esim. meijereitä polkumyyntiin ja se taas näkyy tuottajahinnoissa. Paskantaisi omaan pesään jos ostaisi ulkomaisia tuotteita. Jos me viljelijät emme itse osta suomalaista ruokaa niin ketkä sitten? Niin huonosti tämä meidä tila ei vielä kannata että pitäisi halpiskaupoista ruuat ostaa.

Ostan myös usein esim. reilunkaupan tuotteita ja kannatan näin kehitysmaiden virkaveljeä.

Vierailija
4/13 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen maitotilan emäntä ja en käsitä tuota halpuusvillitystä. Halpiskaupat painostaa esim. meijereitä polkumyyntiin ja se taas näkyy tuottajahinnoissa. Paskantaisi omaan pesään jos ostaisi ulkomaisia tuotteita. Jos me viljelijät emme itse osta suomalaista ruokaa niin ketkä sitten? Niin huonosti tämä meidä tila ei vielä kannata että pitäisi halpiskaupoista ruuat ostaa.

Ostan myös usein esim. reilunkaupan tuotteita ja kannatan näin kehitysmaiden virkaveljeä.

Vierailija
5/13 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaviljelijä oli vahvasti sitä mieltä, että Lidlin vehnäjauhoilla ei pysty leipomaan, koska ulkomaisista jauhoista kuulemma puuttuu sitko. Näin he olivat viljelijäporukalla pohtineet. Kotimaista jauhoa minä olen Lidlistä ostanut, samoin kotimaista maitoa, juustoja ja leikkeleitä, ja karkkeja. Vihannekset ovat kotimaisia silloin, kun niitä Suomesta vain saa. Ulkomaan hedelmät ovat muissakin kaupoissa tuontitavaraa.

Vierailija
6/13 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä sen tiedän että siellä myydään suomalaisia tuotteita, mutta en käy siellä juuri siksi että LIDL PAINOSTAA MEIJEREITÄ POLKUMYYNTIIN JA NE KOTIMASDET TUOTTEET PITÄÄISI SAADA MAHDOLLISIMMAN HALVALLA. Lidl kyllä käärii hyvät katteet tuotteista niin kuin kaupat yleensä, mutta kun se HALPUUS pitää jostakin saada niin silloin se on tietenkin POIS siitä TUOTTAJAHINNASTA pois eli meidän tuloista.

Vierailija
7/13 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän meidän perhettä keskituloisena, mutta LIDDL:stä saa viikon ruuat puolet edullisemmin kuin kilpaijoista....

Ja laatuun perheemme on tyytyväinen.

Minkkiturkkiporukkaa siellä näkee myös ja se mielestäni hyvä merkki- varakkaat ostavat vain laatua.

T: Keskituloinen

Vierailija
8/13 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää tavaraa ja halvalla, mikä ettei.

Kauppa tuoksuu aina siistille ja raikkaalle. Henkilökunta on ystävällistä.

Mies tienaa n. 50000/vuosi ja minä 35000/vuosi. Silti Litukka on meistä hyvä kauppa.

Vierailija
9/13 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jolla on esim. 100 000 euron arvoinen auto käy sitten tuollaisessa kaupassa ostoksilla vain säästääkseen menoissa?! Ei helv.... Jos mulla olisi PALJON rahaa niin en IKINÄ menisi johonkin lidliin ostoksille! Eihän siellä saa edes palvelua, luomutuotteita, tarpeeksi kotimaisia tuotteita jne. Ja itse kauppakin on niin karu että huh huh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Juu ja tiedän pari tyyppiä joilla on on näin kalliit auto ja hienot talot mutta sitten vaan säästääksen käyvät hakemassa lidlistä ulkomaista ruokaa!

Vierailija
10/13 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on varaa, niin pitäisi ostaa luomua ja esim. reilun kaupan tuotteita.

Minusta se on melkeinpä moraalinen velvoite.

Vierailija
11/13 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannekset ja hedelmät hankin torilta, ja lihan lihakauppiaalta, kuulun myös luomupiiriin. Loput hankin Lidilstä. Läheinen kotimaiseen ketjuun kuuluva marketti laittaa jatkuvasti vanhaa tavaraa hyllyyn. Olen siitä antanut PALJON palautetta kaupalle ja nyt olen päättänyt boikotoida kauppaa kunnes saavat tuoretta tavaraa myyntiin. Lidlissä en ole huomannut, että esim. vanhoja maitopurkkeja käännettäisiin päivämäärät poispäin asiakkaasta toivoen, että asiakas epähuomiossa ne ostaisi.

Vierailija
12/13 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset luulevat, että kotimaiset marketit myyvät edes pääosin kotimaisia tuotteita?

Vierailija
13/13 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein. saamme lähes kaikki ruokaostoksemme sieltä, eikä hintakaan rasita kukkaroa,,, ellei sorru niihin parin päivän halpoihin tarjouksiin,,, ;)

Ainoa huono-puoli lidli:ssä on, että sieltä ei saa vauvojen ruokaa, maitoa jne.

Joutuu käymään kahdessa eri kaupassa. Senkin vuoksi nyt viimeaikoina on käynnit hieman harvenneet :( Meilläkin kun työpäivät saatttavat hieman venyä ja pääsemme kauppaan, vasta illalla. Ei viitsisi useassa kaupassa ravata.

Mutta hinta-laatu suhde ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi