Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalivahti Kevin Lankinen suurin leijonasankari

Vierailija
28.05.2019 |

Olen hämmästyneenä seurannut miten vähän suomen MM lätkäkullasta annetaan kiitosta Lankiselle. Lankinen teki joukkueessa ylivoimaisesti parhaan suorituksen. Kakko teki alkupeleissä muutaman hienon maalin ja Anttila teki tärkeät maalit tärkeissä peleissä, mutta ilman Lankisen loistavaa pelaamista, noilla yksittäisillä maaleilla ei olisi ollut mitään merkitystä. Lankinen oli kisojen toiseksi paras maalivahti ja torjuntaprosentti 94,20.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sai iltasanomien äänestyksessä 37 prossaa äänistä kun Mörkö sai 38. Kyllä se huomiota saa.

Siinä saa äiti olla ylpeä pojastaan. Mielettömän hyväkäytöksinen ja kohtelias poika. Ruotsalaismediakin ihan sulaa vahaa.

Vierailija
2/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 puhuttiin kapteeni Jutilasta, Tupusta, Hupusta ja Lupusta sekä maalivahti Jamosta, joka äänestettiin Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. 2011 höyryttiin Mikael Granlundista, etenkin ilmaveivistä ja sikahumalasta, jossa joukkue palasi kisoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt! Lankinen torjui ilmiömäisesti maalin toisensa jälkeen eikä juurikaan ole hehkutettu!?

Vierailija
4/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miltähän muusta joukkueesta tuntuu kun yhtä vain muistetaan? Se on tietääkseni kuitenkin joukkuepeli.

Vierailija
5/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, miltähän muusta joukkueesta tuntuu kun yhtä vain muistetaan? Se on tietääkseni kuitenkin joukkuepeli.

Luulen, että enempi se on ahdistavaa sille yhdelle.

Eilenkin kaikissa haastatteluissa toi Anttila ( kuin Lankinen ja Manninenkin) esille sitä, että joukkuetta tässä pitää kiittää.

Vierailija
6/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän sai iltasanomien äänestyksessä 37 prossaa äänistä kun Mörkö sai 38. Kyllä se huomiota saa.

Siinä saa äiti olla ylpeä pojastaan. Mielettömän hyväkäytöksinen ja kohtelias poika. Ruotsalaismediakin ihan sulaa vahaa.

Lankisen prosentin olisi pitänyt olla 80. Ihan täysin Lankisen ansiota että voitettiin. Vähänkin huonomalla maalivahdilla ei todellakaan olisi selvitty edes Ruotsipelistä, saati Venäjä pelistä ja Kanadasta puhumattakaan. Nyt Lankinen piti joukkueen pystyssä ettei hävitty pelejä nihkeästä maalinteosta huolimatta.

Vierailija
7/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalivahti on yksilöurheilija joukkueurheilussa. Ilman Lankista ei olisi oltu mitallipeleissä.

Vierailija
8/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lankisen prosentin olisi pitänyt olla 80. Ihan täysin Lankisen ansiota että voitettiin. Vähänkin huonomalla maalivahdilla ei todellakaan olisi selvitty edes Ruotsipelistä, saati Venäjä pelistä ja Kanadasta puhumattakaan. Nyt Lankinen piti joukkueen pystyssä ettei hävitty pelejä nihkeästä maalinteosta huolimatta.

Lankinen torjui Venäjäpelissä ihan ottelun alussa Ovetskinin avoimen maalipaikan, jonka Ovetskin sai mailakikkailullaan tehtyä.

Vierailija
9/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä taas keksitty sopiva etunimi Lankisen pojalle 😂

Vierailija
10/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen et pienemmissä piireissä ja etenkin jääkiekko piireissä Lankinen sää ansaitsemansa arvostuksen.

Isossa yleisössä ja mediassa Mörkö on se juttu mikä muistetaan.

Mut kyllä mäki toivon Lankiselle enemmän arvostusta, hieno mies!

No mun kunnioituksen ja arvostuksen ainakin saa :D

Vierailija
11/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäki sanosin et Lankinen oli suurin yksittäinen syy mestaruuteen, jos sellaista tässä nyt koittaa nimetä.

Vaikuttaa muuten huippu-tyypiltä :)

Vierailija
12/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mäki sanosin et Lankinen oli suurin yksittäinen syy mestaruuteen, jos sellaista tässä nyt koittaa nimetä.

Suurin yksittäinen syy Suomen mestaruuteen oli käsittämätön säkä. Voisi verrata vain siihen, että saisi loton päävoiton ilman että olisi edes itse lotonnut. 

Vierailija
13/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että Tuukka Rask saa pientä lisäpotkua kannujahdissa Suomen menestyksestä, Lankisen otteista jne. Ainakin hän on kuulemma seurannut Suomen pelejä, ja ensimmäinen finaali oli jo voittoisa.

Vierailija
14/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tätä AVllä sanotaan, mutta... Totta olet täysin oikeassa. Hän on sankari!

Vierailija
15/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minustakin tuntuisi oudolta ja naurattaisi jos oman mieheni nimi olisi Urho, ja lempinimi Kulli.

Vierailija
16/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka välillä lehteä kritisoin, niin nyt on annettava pisteitä, että Hesari oli tehnyt Lankisen hehkutusjutun jo ennen finaalia.

Vierailija
17/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankinen, Myllys, Kipperi, Sulander, Nurminen, Lehtonen, Niittymäki, Vehanen, Rinne, Rask, Raanta, Koskinen Suomalainen pelaamassa huippukisat maalilla on aika itsetäänselvyys jo minulle

Vierailija
18/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin yksittäinen syy Suomen mestaruuteen oli käsittämätön säkä. Voisi verrata vain siihen, että saisi loton päävoiton ilman että olisi edes itse lotonnut. 

Säkä voisi liittyä yhteen otteluun, muttatällä kertaa onnistumiset toistuivat ja niitä oli tasaisesti, joten ei oikeastaan voi puhua säkästä, tuurista, kovin merkittävänä tekijänä.

Vierailija
19/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minustakin tuntuisi oudolta ja naurattaisi jos oman mieheni nimi olisi Urho, ja lempinimi Kulli.

Mieheni nimi ei ole Urho 😂.

Vierailija
20/43 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni nimi ei ole Urho 😂.

En ole saanut miestä kun olen niin ruma, olen kuin pystyyn nostettu mursu 😂 ja kuka sellaista huolisi. Itseänikin oksettaa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi