MTV3 auki! NYT ALKAA BILEET!!!
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on varsinainen tunnelman tuhoaja.
Ei kai Finlandiasta nyt mitään bileversiota voi tehdä
Oi katso maamme mörkö nousee
onpa hyvää musiikkia....
oranssipipo, tuki suusi.
Katsooko kukaan Ylen lähetystä? Kuvaaja kuvasi lavaa kun juontaja teki haastattelua. Kuului sekä lavan höpinät että haastattelu päällekäin. Nyt kuvaaja kuvaa haastattelua odottavaa perhettä, kun JVG esiintyy ja juontajan ja ohjaajan tms keskustelu kuuluu esityksen päälle.
Katotaan tätä mun ranskalaisen ystävän kanssa ja hän kysyi kuunteleeko suomalaiset tätä musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on varsinainen tunnelman tuhoaja.
Ei kai Finlandiasta nyt mitään bileversiota voi tehdä
Joo, mutta kannattaisi jättää väliin teennäinen tulkinta ja nuotin vierestä laulaminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo toinen jvg tyyppi on jossain aineissa.
Kumpi ja MITEN NIIN?
Vähän prakaa tekniikka... musiikki soi saulin päälle
EI EI EI, musiikkia eikä niinistön höpinöitä. Voi pirskatti.
Vierailija kirjoitti:
JVG :D
Ihana ! Vaikka nyt vähän jotenkin ei sovi tähän.
Itse en mikään suuri JVG-fani ole, mutta tuonne ne minusta kuuluvat, yleisö haluaa ne sinne, pelaajat haluaa ne sinne ja ne itse haluaa olla siellä. Kyllä ne hyvän meiningin osaa järjestää. Pelastivat minusta tuon tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Kuka toi joka laulaa
varmaan jostain koulukodista karannu.
Se täytyy sanoa että ihan kunnon miehiä ja poikia tässä joukkueessa oli, ei mitään väsyneitä limaisia miljonäärejä tyyliin Selänne, Jokinen.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko kukaan Ylen lähetystä? Kuvaaja kuvasi lavaa kun juontaja teki haastattelua. Kuului sekä lavan höpinät että haastattelu päällekäin. Nyt kuvaaja kuvaa haastattelua odottavaa perhettä, kun JVG esiintyy ja juontajan ja ohjaajan tms keskustelu kuuluu esityksen päälle.
Tyypillistä Yleä - näin käy kun koko pulju on täynnä suojatyöpaikkalaisia, jotka pelleilee verorahoilla ilman mitään kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan tätä mun ranskalaisen ystävän kanssa ja hän kysyi kuunteleeko suomalaiset tätä musiikkia?
Yhyy mikä häpeä kun oikein ranskalainen dissasi!
ruskea nahkatakkinen heppu näyttää venäläiseltä narkkarilta
Olisin mielummin katsonut poikien bailaamista Ikuiseen vappuun kuin Saulin horinoita...
Noi höpinät on niin typeriä, ja tuo kolmikko yrittää mielistellä Niinistöä minkä ehtii.
Se hänen renkutuksensakin olisi ollut näiden bileiden "musiikki" tarjonnassa todellinen helmi, niin luokatonta paskaa olemme joutuneet kuuntelemaan näiden kaikenmaailman kusiräppäreiden ja nellimentuloiden muodossa.
Joku muu olisi kyllä pitänyt pestata Finlandian laulamaan. Ei sovi Vesala esittämään Finlandiaa.