Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästäkin tunnistat narsisti psykopaatin...

Vierailija
27.05.2019 |

Hän laukoo omituisia sivuhuomautuksia
Huomautukset voivat olla myönteisiä tai kielteisiä. Jos keskustelette perheestänne, hän saattaa näennäisesti kehua sinua, mutta samalla mollata perhettäsi. Ilkeily on vihjailevaa, passiivisaggressiivista.

Miksi? Ilkeät huomautukset ovat keino horjuttaa sinua. Hän saattaa testata puolustaudutko vai annatko huomautuksen olla, koska haluat miellyttää häntä.

Ilkeät, yllättävät huomautukset osoittavat, että syvällä sisimmässään hän on jotain muuta kuin mitä hän antaa sinun olettaa.

Narsistit ja psykopaatit haluavat pitää ihmiset varpaillaan: se vahvistaa heidän valta-asemaansa.

Lähde: Psychology Today

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiistejä? Eivät kyllä ole.

Vierailija
22/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan jokainen nainen on narsisti ja psykopaatti. Tämä ei tosin yllättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi lapseni! Hyvää yo päivää ja tsemppiä elämään!

Vierailija
24/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat epäsiistejä ja esittävät hölmömpää kuin ovat.

Äärimmäisen vaarallisia.

Sopiva epäsiisteys antaa ressukkamaisen mielikuvan. Ovat todella kieroja.

Eräs tuntemani psykopaatti poltti tupakkaa, koska halusi antaa itsestään huonomman kuvan ja korottaa tupakoimattomien asemaa.

On luonnollista että tupakoimaton tuntee itsensä paremmaksi. Tämä on osa sairasta leikkiä.

Kun otin puheeksi hänen äitinsä kanssa asian, niin eihän psykopaatti polttanutkaan tupakkaa, vaan oli urheilullinen ja terve nuori "häiskä".

Pukeutuminen ja tietyt maneerit ovat verkkoja joilla pyytävät "saalista".

Esimerkkinä juuri Uunon paita jossa on reikiä. Se on verkko johon saalis jää kiinni ja troolaantuu.

Vierailija
25/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tapaukset mielletään yleensä neeokkaiksi strategioiden kehittelijöiksi.

Mun ex-kaveri oli niin tyhmä,että teki vain itsestään ilkeän pellen.

Silti onnistui kyllä loukkaamaan ja satuttamaan sivalluksillaan,mutta ainakin mun seuran suhteen tuli kyllä noutaja.

En anna anteeksi enkä sovittele tapahtunutta.

Vierailija
26/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän katsoa maailman kuuluisimpia psykopaattimurhaajia, niin ovat kyllä usein todella epäsiistin näköisiä.

Esimerkkinä vaikkapa Charles Darwin, jolla myöhemmin tuli hakaristi otsaan tatuoituna.

Vierailija
27/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, ettei kaikki ilkeitä huomautuksia heittelevät ihmiset ole narsisteja, mutta jollain lailla nämäkin tapaukset pystyy erottamaan toisistaan, jos vaan kunnolla ajattelee.  Minulla on työkaveri, joka todella saattaa sanoa jotenkin purevan inhottavasti ihan mihin vaan, mutta silti hän ei millään tavalla ole narsisti eikä nuo hänen huomautuksensakaan ole pohjaltaan ilkeitä.  Sen vaan tajuaa jo siinä heti.  Hän on kuitenkin ns. viaton näissä sanomisissaan, ei pyri lannistamaan toista eikä hänellä ole ollenkaan ilkeä luonne.  Hän vain on ehkä liiankin suorapuheinen ja ajattelematon, toisaalta usein hyvinkin tarkkaan osuva sanomisissaan.  Lisäksi hän ei säästele itseäänkään eikä läheisiään.  Olemme itse asiassa hyvin läheiset ystävät myös työn ulkopuolella.

Sen sijaan entinen mieheni oli aivan puhdasverinen narsisti, jopa psykopaattinenkin.  Olimme hyvin nuoria avioituessamme ja silloin hän oli vielä kilttihenkisempi ihan nuoruuttaan ja kokemattomuuttaan, vaikka merkit olisi olleet näkyvissä jo silloin, jos vain olisin osannut niitä tulkita.  Tuo, että nimenomaan joka asiaan, oli se sitten vaikka minun kehumiseni, sisältyi jokin loukkaus omaisiani tai vaikka lemmikkieläimiäni kohtaan, tai ystäviäni, eli jollain tavalla kuitenkin minua alaspainava ja loukkaava.  Aina sain masentua, oli asia mikä tahansa.  Kaikessa hän näki myös arvosteltavaa ja pikkuhiljaa minusta tuli suurennuslasin alla elävä.  Joka tekemistäni ja sanomistani hän tarkkaili ja arvosteli.  Minusta tuli hänen seurassaan jännittäjä.  En voinut rentoutua yhtään.  Aloin nauttia hetkistä, kun sain olla erossa hänestä, silloin vasta uskalsin hengittää vapaasti.

Kaikki muuttui vähitellen jopa pelottavaksi, lopulta pelkäsin jo henkeni puolesta ja muiden ihmisten avulla pystyin ottamaan hänestä eron.    Olen keskustellut avioliitostani asiantuntijan kanssa, joka on kirjoittanut jopa kirjoja narsismista, ja hän minulle itse asiassa sanoikin, että olenko ymmärtänyt olleeni tekemisissä puhdasverisen narsistin kanssa.  

Minua on turha mollata kyökkipsykologiasta.  Vuodet tuon ihmisen kanssa oli varsinaista elämän kiikkulautaa ja nuoralla tanssia, siinä ei ollut mitään tavallista eikä turvallista.  Psykopaatti hänessä nautti lasten kiusaamisesta ja eläinten kiduttamisesta ja vanhusten avoimessa halveksunnassa.  Kun hän alkoi puhua itsekseen, kuinka olisi mielenkiintoista ja helppoa tappaa joku ihminen, oli aika erota hänestä.

Vierailija
28/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä normaaleiksi luettavat ihmiset, jotka ovat muuten vaan ärsyttäviä aina välillä ilman, että täyttävät minkään pers.häiriön kriteerejä. Ja veikkaisin heidän olevan useinkin juuri tällaisia passiivisaggressiivisia moloja, koska eivät uskalla suoraan ilmaista ärsyyntymistään johonkin asiaan. Kaikki ns. normaalitkaan eivät osaa keskustella asioista järkevästi.

Ei tässä enää tiedä mikä on narsismia/psykopatiaa ja mikä sitä normaalia ihmisten typerää ja muita muita huomioon ottamatonta käytöstä, kuin keskusteluissa vähän kaikesta puhutaan vain jonkin pers.häiriön merkkinä.

Vierailija
29/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä normaaleiksi luettavat ihmiset, jotka ovat muuten vaan ärsyttäviä aina välillä ilman, että täyttävät minkään pers.häiriön kriteerejä. Ja veikkaisin heidän olevan useinkin juuri tällaisia passiivisaggressiivisia moloja, koska eivät uskalla suoraan ilmaista ärsyyntymistään johonkin asiaan. Kaikki ns. normaalitkaan eivät osaa keskustella asioista järkevästi.

Ei tässä enää tiedä mikä on narsismia/psykopatiaa ja mikä sitä normaalia ihmisten typerää ja muita muita huomioon ottamatonta käytöstä, kuin keskusteluissa vähän kaikesta puhutaan vain jonkin pers.häiriön merkkinä.

Minusta sinä et oikein osaa nyt ilmaista itseäsi järkevästi. Kuvailemasi ihmistyypit ovat selvästi tuiku vaarallisia psykopaatteja terävillä hampailla varustettuina.

Kuvailitko itseäsi vai miksi ihmeessä tekstisi vilisee tuollaista uhoa.

Minä kyllä näyttäisin sinulle paikan, jos alkaisit minulle uhoamaan.

Minä määrään täällä. Onko tämä selvä?

Vierailija
30/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole normaaleja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinä et oikein osaa nyt ilmaista itseäsi järkevästi. Kuvailemasi ihmistyypit ovat selvästi tuiku vaarallisia psykopaatteja terävillä hampailla varustettuina.

Kuvailitko itseäsi vai miksi ihmeessä tekstisi vilisee tuollaista uhoa.

Minä kyllä näyttäisin sinulle paikan, jos alkaisit minulle uhoamaan.

Minä määrään täällä. Onko tämä selvä?

En nyt oikein tajunnut tämän viestin vitsiä. :D

Vierailija
31/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näiden keskuudessa tulee välillä epäuskoinen olo. Tyyliin että "sanoiko tuo nyt oikeasti noin ilkeästi?" tms. Alkaa epäilemään itseään. 

Vierailija
32/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän katsoa maailman kuuluisimpia psykopaattimurhaajia, niin ovat kyllä usein todella epäsiistin näköisiä.

Esimerkkinä vaikkapa Charles Darwin, jolla myöhemmin tuli hakaristi otsaan tatuoituna.

Tarkoitat kait Charles Mansiouria?

Vierailija
33/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti heittäytyy leikkisäksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat kai Marilyn Mansonia?

Vierailija
34/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaateille on tyypillistä se, että he ovat lapsena tai nuorena kohdelleet eläimiä julmasti ja / tai tappaneet niitä.

Vierailija
35/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistipsykopaatit tykkää myös suklaakekseistä. Fakta.

Vierailija
36/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaateille on tyypillistä se, että he ovat lapsena tai nuorena kohdelleet eläimiä julmasti ja / tai tappaneet niitä.

Psykopaatit eivät myöskään saa nautintoa ruokailusta, vaan haluavat syödä ravintonsa elävältä. Maistella ikään kuin kipua.

Vierailija
37/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sen sijaan ko. toiminta voi olla yhteydessä myöhempään väkivaltarikollisuuteen.

Ap:n kirjoitus pitää paikkansa. Huomautukset ovat manipulaatiota yhdessä normaalin esittämisen kanssa ja niiden tarkoitus on sama kuin muussakin toiminnassa eli hienovarainen hajota ja hallitse tekniikka, tai joskus vain se ettei viitsi esittää ystävällistä jossain tilanteessa koska se ei palvele mitään tarkoitusta.

Vierailija
38/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatti heittäytyy leikkisäksi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat kai Marilyn Mansonia?

Kyllä. Juuri se suloinen pörröpää, jolla on tinnittävä katse.

Vierailija
39/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnittävä katse?

Vierailija
40/63 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta meillä oli töissä henkilö joka tuijotti takaapäin "nyhäillen".

Samalla tavoin kuin kissanpennut, jotka heiluttelee takapuoltaan ennen hyökkäystä leikin aikana. Ainakin minulla tuli sellainen kiusallinen tunne.

Tuo tyyppi seurasi meitä muita takaapäin "nyhäillen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi