No ei ihme etta syntyy seksiestoisia, haveliaita ja luonnollisista asioista nolostuvia seka tietamattomia nuoria ja aikuisia kun taalla mammat opettaa lapsillensa etta naisella on
PYLLY mikä vuotaa verta????
Kas kun ei ETUPYLLY:DDD
Anteeksi nyt vain mutta en käsitä, voiko nykyaikanakin vielä olla äitejä jotka eivät voi puhua lapsillensa asioista niinkuin ne ovat ja niiden oikeilla nimilla? te varmaan opetatte lapsellenne senkin että itsetyydytys saastuttaa ja mädättää selkärangan vai kuinka? ja pojat ja miehet haluavat vain sitä yhtä ja ovat kaikki sikoja?
Ei se lapsi mene rikki jos sille opettaa asiat luonnollisina niinkuin ne ovat ja käyttää sukupuolielimistä niitä oikeastikin kuvaavia sanoja kuten pippeli ja pimppi.
Aika noloa lapsen selitellä pihalla tai koulussa että pylly vuotaa verta tai etupylly vuotaa tai haikara tuo vauvan etc.
Itse en saanut koskaan tippaakaan seksivalistusta tai kuukautisista neuvoja ja itse ostin siteeni ja tamponini 12½v-> ekan pkt jälkeen mutta siltikin, tai ehkä just siksi.., oma suhtautumiseni on niin luontevaa ja todellakin puhun asioista niiden oikeilla nimilla omille lapsilleni enkä keksi mitään älyttömyyksiä naama punaisena aihetta vaihtaen. Lapsen ikä-jakehitystaso vaan huomioiden niin hyvä tulee, ei pimppi ole ruma sana eikä siinä ole mitään hävettävää!!!
Miettikää vähän mitä opetatte lapsillenne oli kyseessä sitten sana tai asenteet.
UGH ja ARGH olen puhunut ja kyllä helpotti;D
Kommentit (3)
Vauhkoamiseni selittää valitettavasti ihan se että en ymmäörrä kuinka kaltaisiasi äitejä löytyy jotka eivät voi puhua asioista niinkuin ne ovat vaan opettavat lapsillensa vääriä termejä ja sanoja. Se on aika noloa ja ennnekaikkea tyhmää ja väärin lasta kohtaan! Mutta sehän selittääkin väärinopetuksesi lapsellesi kun itsellesikin on asiat väärin opetettu.
Toisekseen hysteeristä miettimistä tunnut harrastavan vain sinä ja muut kaltaisesi joille pimppi on tabu ja sopimaton sana lapsen suuhun, naurettavaa ja surkuhupaisaa!
Btw, mulla ei ole tippaakaan traumoja eikä varsinkaan estoja;))) päinvastoin ja voisin olettaa että naisella jonka suusta ei pimppi sana luonnistu niin niitä olisi.........
Ap
Vierailija:
Vauhkoamiseni selittää valitettavasti ihan se että en ymmäörrä kuinka kaltaisiasi äitejä löytyy jotka eivät voi puhua asioista niinkuin ne ovat vaan opettavat lapsillensa vääriä termejä ja sanoja. Se on aika noloa ja ennnekaikkea tyhmää ja väärin lasta kohtaan! Mutta sehän selittääkin väärinopetuksesi lapsellesi kun itsellesikin on asiat väärin opetettu.
Toisekseen hysteeristä miettimistä tunnut harrastavan vain sinä ja muut kaltaisesi joille pimppi on tabu ja sopimaton sana lapsen suuhun, naurettavaa ja surkuhupaisaa!
Btw, mulla ei ole tippaakaan traumoja eikä varsinkaan estoja;))) päinvastoin ja voisin olettaa että naisella jonka suusta ei pimppi sana luonnistu niin niitä olisi.........Ap
Vierailija:
Itse taas olen saanut neuvoja ja valistusta, ja siksi mun ei tarvikaan hysteerisesti miettiä mitä nimitystä nyt mistäkin ruumiinosasta tulisi käyttää jotta ei olisi estoinen ja traumaattinen.
Mun suhtautumiseni taas on niin luonnollista etten ole koskaan tullut ajatelleeksi että se on jostain termeistä kiinni.
Ja kuten sanoin, EN opettanut lapselle että verta tulee sieltä pyllystä - se oli lapse oma tulkinta. Lapsi tietää kyllä että etupylly = pimppi = pimppa = pissapylly, ja muitakin nimityksiä. Kaikki nuo nimitykset on olleet käytössä. Tosin nuo -pyllysanat vain pienenä, kun lapsi hahmotti suunnilleen kkoko vaipan peittämän alueen pyllynä, ja tarvitsi tehdä eroa sen " pyllyn" eri olien välillä.
t. ei-estoinen toisen ketjun no 5