Leijonien saapuminen kentälle - seurantaketju
Kommentit (46)
Ei näköjään mitään ole opittu viime kerrasta. Jälleen muutama jamppa jo kokolailla pelti kii. Eikö nyt muutaman tunnin olis malttanut odottaa? Sen jälkeen olis saanut vetää vaikka kuukauden putkeen. Olis luullut Jalosen laittaneen joukkueelle tiukat ukaasit, että viralliset jutut hoidetaan selvin päin ja sitten kun ne on hoidettu, niin sen jälkeen saa vetää vaikka kolmin käsin. Itseasiassa näkyi itse Jalonenkin olleen jo melkoisessa laitamyötäisessä, että paha kai siinä on ruveta muille ohjeita lateleen, jos ei edes itse kykene näyttämään esimerkkiä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Joku näyttää vähän bachelor-Jonilta.
Partaveikko? Se on Hakanpää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Mikä teitä vaivaa? Joukko urheilijoita tulee ulos lentokoneesta, ja sitä itketään päiväkausia.
Miten niin päiväkausia? Onko sulla ajan hahmottamisessa jotain isompiakin ongelmia? Vastahan ne laskeutui.
Onko sulla joku ongelma? Alkaa täällä nyt vääntää tikusta asiaa. Täällä saa kommentoida muutkin, kuin wt-lätkäkansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään mitään ole opittu viime kerrasta. Jälleen muutama jamppa jo kokolailla pelti kii. Eikö nyt muutaman tunnin olis malttanut odottaa? Sen jälkeen olis saanut vetää vaikka kuukauden putkeen. Olis luullut Jalosen laittaneen joukkueelle tiukat ukaasit, että viralliset jutut hoidetaan selvin päin ja sitten kun ne on hoidettu, niin sen jälkeen saa vetää vaikka kolmin käsin. Itseasiassa näkyi itse Jalonenkin olleen jo melkoisessa laitamyötäisessä, että paha kai siinä on ruveta muille ohjeita lateleen, jos ei edes itse kykene näyttämään esimerkkiä. Surullista.
Miksi mä en huomannut mitään känniä kellään. En sit varmaan seurannu kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Mörön vaimo näytti perus av-mammalta.
Lopeta hänen solvaamisensa. Sinä et edes tiedä miltä av-mammat näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näyttää vähän bachelor-Jonilta.
Partaveikko? Se on Hakanpää
Joo tää jota haastatellaan. Komee parta ja hiukset :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi täällä.
Voitettiin jää sota maaliman mestaruus,, koko maailma kunnioittaa meitä,, me tehtiin se. Nyt juodaan viinaa
Oliko siellä temppareiden/hunksien jegu pyörimässä?
Jopa on fiksua nuorta miestä, ei noista yksikään ole lärvit, iloisia ja osaavat puhua, kehuvat toisiaan. Kelpaa olla ylpiä noista.
Mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites sinä tuon solvaamiseksi tulkitsit? Paljastit vaan oman ajatusmaailmasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Jopa on fiksua nuorta miestä, ei noista yksikään ole lärvit, iloisia ja osaavat puhua, kehuvat toisiaan. Kelpaa olla ylpiä noista.
Mummo
Fiksu = ei lärvit ja iloinen ? Huutista
Mvh. KTM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi täällä.
En ole, mutta ärsyttää tuollainen kommentointi ihmisestä, joka ei ole julkisuuteen itse tunkenut edes, kunhan oli miestään vastassa.
Onko Amanda jo antanut sösöä mörkölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä en huomannut mitään känniä kellään. En sit varmaan seurannu kunnolla
Ootko itekkin päissäs?
Joku myötishäpeä tosta Kira Kososesta
Miten niin päiväkausia? Onko sulla ajan hahmottamisessa jotain isompiakin ongelmia? Vastahan ne laskeutui.