Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö "oikeaa kelloa" vielä? Millaisia kelloja teillä on?

Vierailija
27.05.2019 |

Kuuluuko kello mielestänne hyvää pukeutumiseen ja tyyliin vai riittääkö puhelimen kello teille?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin käytän. Niin helppoa vilkaista ranteeseensa. Kolmas Seiko menossa.

Vierailija
2/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina oikeaa kelloa. Pääasiassa vielä analogista, joskus mekaanistakin sellaista.

En ole koskaan oppinut tarkastamaan aikaa kännykästä eikä tämä kännykkä muutenkaan ole aina käden ulottuvilla.

Kello on myös samalla osa asustetta, miehille jopa yleensä se ainoa koru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ärsyttävää kaivella kännykkää kassista pelkästään nähdäkseen kellonajan. Eniten käytän Daniel Wellingtonin kelloa. Myös 20- ja 17- vuotiaat tyttäreni käyttävät rannekelloja. DW ja Hilfiger heillä käytössä.

Vierailija
4/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia käyttämättä rannekelloa, sitten hommasin aktiivirannekkeen. Siinä on kellokin.

Vierailija
5/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, leijona-kello. Rippilahja.

Vierailija
6/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vastatkoot omasta puolestaan mutta miehille kello on osa pukeutumista. Mekaaninen mieluummin kuin patterikäyttöinen.

Vierailija
7/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on terroristi-Casio. Halpa, kestävä ja mielestäni hyvännäköinenkin. On niin paljon nopeampaa vilkaista rannekelloa, kuin kaivella puhelinta jostain taskunpohjalta.

Vierailija
8/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikon ollut ranteessa Aarnin Aurora, olen tyytyväinen. :)

Vierailija
9/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi rannekelloa. Toinen on ruusukullalla päällystetty, hyvin yksinkertainen, nahkarannekkeinen, suuritauluinen miestenkello, joka on jatkuvassa käytössä. Toinen on hieman koristeellisempi, iso nahkarannekkeinen viisarikello. Jos minulla olisi tosi paljon rahaa, ostaisin muutaman kellon lisää. Tykkään niistä.

Kun haluan tietää ajan, näen sen kellostani parissa sekunnissa. Kännykkää en halua kaivella esille.

Vierailija
10/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli peräkkäin 2 huonoa kelloa. Sitten luovutin.

Siis pysähtyivät ilman syytä. Vaihdatin patterin, mutta muutaman päivän päästä sama juttu.

Tämä kahdella erilaisella kellolla. Leijona-merkkisiä.

En tee mitään kellolla, joka pysähtelee. Siinä voi myöhästyä vaikka mistä tärkeästä, jos kello on epäluotettava.

Vierailija
11/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa. Joisin ottaa kellon, jossa 2 koneistoa ja kaksi näyttöä, mutta silti pieni ja analoginen.

Tällaisia ei ole.

Vierailija
12/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina rannekelloa, mutta olenkin jo kalkkis 46 v. 😁Mulla on kolme kelloa, joita vaihtelen asun ja korujen mukaan: kullanvärinen ruskealla nahkarannekkeella oleva Seiko, metallirannekkeinen hopeanvärinen Tissot ja hopeanvärinen mustalla nahkarannekkeella oleva joku halpis. Niin ja kaikissa on perinteinen kellotaulu, inhoan digitaalisia näyttöjä.

Vierailija
13/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla kaytan, mulla on kahdeksan erilaista rannekelloa ja vaihtelen niita pukeutumisen mukaan. Talla hetkella ranteessa nakojaan Swarowskin kello. 

N44

Vierailija
14/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa ranteessa Garminin urheilukello, juhlassa vanha klassinen Omega.

Vierailija
15/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen rannekelloja  ja niitä on joitakin kymmeniä. Nyt ranteessa on apple watch.

Vierailija
16/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelun aloitus, oon todennyt että olisi tarpeellinen, mutta en tiedä millaisista edes pitäisin

Vierailija
17/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Kello kuuluu tyyliini ja on myös vähän kuin koru. Minulla on noin 15 laadukasta kelloa. Halppiskelloja en osta. Isäni on myös keräillyt kelloja koko ikänsä joten sieltä varmaan tuo hulluus peritty.

Lemppari on valmistujaislahjaksi vanhemmilta saamani Audemars Piguet.

Vierailija
18/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän isohkoa herätyskelloa joka roikkuu kaulallani naruilla.

Vierailija
19/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ei vain ole tullut hankittua, koska kännykänkin kello on riittänyt. En yleensä tykkää käyttää rahaa johonkin tavaraan, jos omistan jo ennestään jotain, mikä ajaa saman asian.

Rannekello kyllä toisi vielä lisää kätevyyttä elämään, koska välillä on ärsyttävää joutua kaivamaan kännykkä esiin ajan katsomiseksi. Voisin harkita rannekellon ostamista, jos löytyy kiva tarpeeksi halvalla, mutta en tiedä miten nopeasti se tulee tapahtumaan. Ehkä vuoden sisällä, ehkä kymmenen vuoden päästä.

Tuota tyylipuolta en ole asiasta ajatellut, mutta jos hankkisin kellon, toki haluaisin sen olevan sen näköinen, ettei pistä häiritsevästi silmään ja sopii siis kaiken kanssa. Niin siihen ei nopeasti kyllästyisi ja yksi kello riittäisi. Mutta tietysti ensisijainen syy rannekellon hankintaan olisi käytännöllisyys.

Vierailija
20/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin aina, mutta viimeisin kello rikkoutui jo vuosia sitten. Sen jälkeen olen aina välillä katsellut uutta rannekelloa, mutta ei ole mieleistä omassa budjettiluokassa tullut vastaan, joten edelleen se on hankkimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän