Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö "oikeaa kelloa" vielä? Millaisia kelloja teillä on?

Vierailija
27.05.2019 |

Kuuluuko kello mielestänne hyvää pukeutumiseen ja tyyliin vai riittääkö puhelimen kello teille?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä teini-iässä käytin rannekelloa ihan vakiovarusteena, mutta sittemmin se on jäänyt pois, enkä ole varmaan yli kymmeneen vuoteen pistänyt kelloa ranteeseeni. Katson aina kännykästä tai seinäkellosta.

Vierailija
22/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on submariner, kaunis ajaton ja kestävä kello.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli peräkkäin 2 huonoa kelloa. Sitten luovutin.

Siis pysähtyivät ilman syytä. Vaihdatin patterin, mutta muutaman päivän päästä sama juttu.

Tämä kahdella erilaisella kellolla. Leijona-merkkisiä.

En tee mitään kellolla, joka pysähtelee. Siinä voi myöhästyä vaikka mistä tärkeästä, jos kello on epäluotettava.

mä oon ostanu joskus miehelle lahjaksi Leijona-kellon ja se hajos hyvin nopeesti. Todella huonoa laatua, pitää hankkia joku muu malli

Vierailija
24/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaan Timexin digitaalinen, mutta tekisi mieli hommata rinnalle edullinen automaattikello, joku Seiko 5 kenties. Sitä pitäisin sitten muuten ja tätä Timexiä salilla ja lenkillä. Keräilijäksi ei huvita ryhtyä.

Vierailija
25/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän, tykkään kelloista. käytän peruskelloja. tällä hetkellä leijona jossa tummansininen kellotaulu. tykkään :)

Vierailija
26/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Kello kuuluu tyyliini ja on myös vähän kuin koru. Minulla on noin 15 laadukasta kelloa. Halppiskelloja en osta. Isäni on myös keräillyt kelloja koko ikänsä joten sieltä varmaan tuo hulluus peritty.

Lemppari on valmistujaislahjaksi vanhemmilta saamani Audemars Piguet.

Epäilemättä ihan kaunis pieni valmistujaislahja.

Vierailija
27/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keskustelun aloitus, oon todennyt että olisi tarpeellinen, mutta en tiedä millaisista edes pitäisin

Kunnollinen kello edustaa sitä "millaisia asusteita tyylikkäät naiset käyttävät" osastoa. Lähes jokaisella on koruja, mutta harvalla enää kelloa joka erottuu.

Vierailija
28/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Kello kuuluu tyyliini ja on myös vähän kuin koru. Minulla on noin 15 laadukasta kelloa. Halppiskelloja en osta. Isäni on myös keräillyt kelloja koko ikänsä joten sieltä varmaan tuo hulluus peritty.

Käytätkö niitä hassuja laitteita, jotka pyörittävät kelloa pitääkseen sen vedossa?

Vierailija
29/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ja olo on tosi alaston jos joskus kello unohtuu kotiin. Nyt ranteessa on kymmenvuotias Guess, iso, hopeanvärinen metallirannekkeella. Edelline Guess kesti yli 20v, ei hassummin tuossa hintaluokassa. 

Kännykkä on milloin missäkin, siitä ei ole ajannäyttäjäksi. Mulla on myös perinteinen herätyskello, kotona kaksi seinäkelloa joista toinen on ihana hassu käkikello. :)

Suuri suruni on että nykyään on vaikea löytää kelloa joka sanoo tik tak. Minusta se on rauhoittava ääni. 

Vierailija
30/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö niitä hassuja laitteita, jotka pyörittävät kelloa pitääkseen sen vedossa?

Kellonpyöritin ei ole mitenkään hassu laite, jos omistaa automaattikelloja.

Vierailija
31/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kello on oikea? Eikö ihan oikeita ole vain aurinkokellot ja mekaaniset ts. käsin vedettävät?

Kaksi paristokäyttöistä herätyskelloa on, mutta ei herättimenä vaan ajannäyttimenä. Toinen keittiössä, toinen vessassa. Tietää siinä peilin edessä laittautuessaan, milloin on jo kiire lähteä bussipysäkille.

Vierailija
32/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kello on oikea? Eikö ihan oikeita ole vain aurinkokellot ja mekaaniset ts. käsin vedettävät?

Kaksi paristokäyttöistä herätyskelloa on, mutta ei herättimenä vaan ajannäyttimenä. Toinen keittiössä, toinen vessassa. Tietää siinä peilin edessä laittautuessaan, milloin on jo kiire lähteä bussipysäkille.

Oikealla kellolla tässä tarkoitetaan varmaan mitä vaan rannekelloa ilman älyominaisuuksia.

Vierailija
33/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Rado, ihan mielellään kyllä :)

Vierailija
34/48 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple Watch.

Ihan järjettömän hyvä kapistus,

Vierailija
35/48 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on terroristi-Casio. Halpa, kestävä ja mielestäni hyvännäköinenkin. On niin paljon nopeampaa vilkaista rannekelloa, kuin kaivella puhelinta jostain taskunpohjalta.

Ja ah niin vapauttavaa olla lenkillä ilman puhelinta ;)

Vierailija
36/48 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiko kronografi

Vierailija
37/48 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut 41 vuotta sama kello kädessä.

Vierailija
38/48 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleivor fleiv kirjoitti:

Käytän isohkoa herätyskelloa joka roikkuu kaulallani naruilla.

Kaverilla on ihan järjettömän iso ja vanhanaikainen herätyskello huonon kuulonsa takia. Se on ainoa mihin herää aamuisin. 

Vierailija
39/48 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen kello ranteessa. Aina olen jotain kello käyttänyt koska inhoan puhelimen vilkuilun tapaa kellon katsomisen vuoksi. Applen kello on paras myös siksi, että ei tarvitse puhelinta kuljettaa mukana esim yksin metsässä ratsastaessa, vaan sillä voi soittaa apua jos sattuisikin sattumaan jotain.

Vierailija
40/48 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on terroristi-Casio. Halpa, kestävä ja mielestäni hyvännäköinenkin. On niin paljon nopeampaa vilkaista rannekelloa, kuin kaivella puhelinta jostain taskunpohjalta.

Ja ah niin vapauttavaa olla lenkillä ilman puhelinta ;)

Ole miettinyt ostaa sellaisen älykellon, jolla voi myös soittaa ettei tarvitse pitää puhelinta mukana.. Liikun paljon metsässä ja puhelin tuo turvaa, jos vaikka loukkaan itseni ja jalka menee poikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän