Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri käy meillä usein

Turtunut
27.05.2019 |

Niin, miehen kaveri ottaa lähes joka päivä yhteyttä mieheeni ja kysyy jos tulis käymään meillä. Käy meillä 1-2 kertaa viikossa ja yleensä juttelee miehelleni. Luulin yhden viikon olevani tauolla hänestä, kun menimme viikonlopuksi risteilylle. No ei, hän sattui olemaan toisella risteilyllä ja kun kuuli meillä olevan auto käytössä, niin kysyi jos pääsis meidän mukana kotia autokyydillä...

Hän muutti naisystävänsä kanssa n kilsan päästä meihin, ja totesi, että pääsee nyt vähän useammin käymään kun hän asuu tässä lähellä... En ollut innoissani.

Tuntuu, ettei meillä ole miehen kanssa kahdenkeskeistä aikaa. Ollaan töissä molemmat, illat ollaan harrastuksissa tai silloin nähdään n 3h ennen nukkumaan menoa (mies tekee pitkiä päiviä), ja tämä yks kaveri saattaa tulla viikolla kaljoineen ja viikonloppuna varsinkin. Mieheni ei juo alkoholia juuri. Kaveri ei tunnu viihtyvän naisystävänsä luona, varsinkaan silloin, kun on naisen lapset heillä. Heille on tulossa nyt perheenlisäystäkin, ja oon miettinyt, että vieläkö se silloin edelleenkin ravaa meillä. Musta vaan tuntuu liialliselta, että hän käy meillä usein - kun meillä ei ole yhteistä kahdenkeskistä aikaa edes viikonloppuna. Toki tämä on myös miehestäni kiinni. Ja monena iltana kaveri laittaa miehelle viestiä, että joko pääsis meille. Ei hän ikinä tule naisystävänsä kanssa meille. En tiedä miltä hänen naisestaan tuntuu, kun jos kaveri käy työmatkoilla, jatkuvasti laivalla viihteellä yksin ja sit käy meillä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin ap ärsyttäisi. Mua ei haittaa millään tavalla vaikka jos joku miehen kaveri tulee käymään täällä välillä, mun puolestani saisivat kyllä käydä useamminkin... mutta jos kuvittelen tilannetta, että kaiken yhteisen mahdollisen vapaa-ajan mies hengailisi kaverinsa kanssa, niin kyllä ottaisi pannuun. En mä tykkäisi siitäkään, että joku omista kavereistani roikkuisi meillä jatkuvasti.

Ap:hän kertoi että heillä on harrastuksia eivätkä juurikaan ehdi nähdä toisiaan (käsitin, että kunnolla ja ajan kanssa) joten selvästikin ap:llä on oma elämänsä.

En lukenut koko ketjua, mutta entä jos ap sanoisit miehellesi tästä ihan suoraan? Koti on teidän yhteinen. Sano vaikka että on ihan okei ja mukavaa että kaveri käy välillä, mutta tuntuu että kaikki yhteinen aika meneekin häneen eikä sitä jää teidän kahden välille juuri lainkaan. Jos mies sanoo ettei kehtaa kaverilleen sanoa niin käske miehesi kasvattaa selkäranka. Jos mies taas on yhteisen ajan riittävyydestä eri mieltä, niin sitten teillä on ongelma.

Jes, sä bongasit tän pointin. Niin, siis tosiaan viikolla nähdään töiden jälkeen se 3-4h ennen nukkumaan menoa (käyn myös harrastamassa viikolla liikuntaa kunnon vuoksi, niin sekin vähentää yhteistä aikaa). Niin kun meillä ois viikonloput aikas niin tää sama kaveri tulee. Tai jos suunnitellaan jonnekin menemistä, niin yleensä joku muu lyöttäytyy seuraan, niin meillä on tosi vähän yhteistä aikaa. Mukava on välillä nähdä hänen kavereita, mutta on raskasta kun yks ja sama roikkuu täällä ja se kaveri haluaa jutskata mieheni kanssa nimenomaan. En kuitenkaan rajoita miestäni. Oon sanonut hänelle ja hän on onneksi torjunut tän kaverin tulon, myös omasta halustaan. Esim on sanonut että on väsynyt (mikä on totta), niin kaveri ei ole sit tullut. Mut täytyy puhuu uudestaan

Vierailija
22/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä fiilaan kyllä ap:ta täysillä. Mullakin oli yks tuttu joka halusi hengata tosi usein ja heitti läpällä vitsejä että muuttaa tähän naapuriini, välimme on sittemmin viilenneet. Kyllä tuo ois ahdistavaa. Miehesi kaveri elää vielä jotain nuoren miehen elämänvaihetta, jossa kamujen kanssa hengataan koko ajan. Nyt kun hänelle tulee perheenlisäystä on tosi hyvä tilaisuus sanoa asiasta hänelle. Voitte myös epäsuoremmin olla aina kiireisiä jos olisi tulossa, ja jos kyselee miksei olla nähty, sanoo että nytkun sulle on vauvakin tulossa niin ihan normaalia nähdä vaikka kerran kuussa tai kerran pariin viikkoon. Toki sun miehen pitää olla sitä mieltä myös. Ootko puhunu sille, ja jos et oo, niin puhu

Niin mustakin ois ok, jos kerran kahdessa viikossa. Kun viikonloppuisin ois kiva olla kahdestaan tai joidenkin muiden kavereiden kanssa, jossa tehtäisiin porukalla jotain, eikä vain että mies ja se kaveri tekee ja minä.olen taustalla. Oli nimittäin kivaa, kun oltiin miehen kaa yhdessä muun kaverin kaa viikonloppuna, syötiin, käytiin kirppiksillä ja katottiin elokuvia. Ja meillä kaikilla oli kivaa. Silloinkin tää miehen vakkarikaveri yritti ottaa yhteyttä ja tulla käymään... XD

Ei tämä vakkarikaveri sitten tullut? Eikö hänellä ole muita kavereita, kuin miehesi?

No siltä vähän tuntuu, ettei sillä oo muita kavereita. Oon kysynyt mieheltäni, että onks sillä kavereita ja saan vähän ympäripyöreen vastauksen. Oon tulkinnut ettei sillä oo. Ennen tämä kaveri tukeutui johonkin sukulaismieheensä ja olivat paita ja peppu, kunnes sairaus vei hänet. Niin nyt se on sit mieheni, johon hän tukeutuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä fiilaan kyllä ap:ta täysillä. Mullakin oli yks tuttu joka halusi hengata tosi usein ja heitti läpällä vitsejä että muuttaa tähän naapuriini, välimme on sittemmin viilenneet. Kyllä tuo ois ahdistavaa. Miehesi kaveri elää vielä jotain nuoren miehen elämänvaihetta, jossa kamujen kanssa hengataan koko ajan. Nyt kun hänelle tulee perheenlisäystä on tosi hyvä tilaisuus sanoa asiasta hänelle. Voitte myös epäsuoremmin olla aina kiireisiä jos olisi tulossa, ja jos kyselee miksei olla nähty, sanoo että nytkun sulle on vauvakin tulossa niin ihan normaalia nähdä vaikka kerran kuussa tai kerran pariin viikkoon. Toki sun miehen pitää olla sitä mieltä myös. Ootko puhunu sille, ja jos et oo, niin puhu

Niin mustakin ois ok, jos kerran kahdessa viikossa. Kun viikonloppuisin ois kiva olla kahdestaan tai joidenkin muiden kavereiden kanssa, jossa tehtäisiin porukalla jotain, eikä vain että mies ja se kaveri tekee ja minä.olen taustalla. Oli nimittäin kivaa, kun oltiin miehen kaa yhdessä muun kaverin kaa viikonloppuna, syötiin, käytiin kirppiksillä ja katottiin elokuvia. Ja meillä kaikilla oli kivaa. Silloinkin tää miehen vakkarikaveri yritti ottaa yhteyttä ja tulla käymään... XD

Ei tämä vakkarikaveri sitten tullut? Eikö hänellä ole muita kavereita, kuin miehesi?

Vakkarikaveri jättäytyy pois, jos on on hänelle vieraampi ihminen mukana

Vierailija
24/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei koe tilannetta ahdistavana ja haluaa olla kaverin kanssa?

Mies ei ollut ajatellut asiaa, se luuli että sen kaveri tarvii apua milloin missäkin jutussa, mut on se kieltäytynyt tapaamasta välillä sitä, kun ei jaksa

Vierailija
25/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa haluan siis ihan yhteistä arkea viettää, esim kokata yhdessä ja siivota. Yleensä tuo yks on meillä niin sit itsekseni kokkaan... Eilen me siivottiin miehen kaa yhdessä. Sen kaveri jo soitti, että voiks tulla ja mies totesi että me siivotaan täällä, niin se kaveri heitti puhelimessa että se ei häntä haittaa XD

Vierailija
26/27 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on siistiä, jos käy muita kavereita tässä, kun ne myös juttelee mulle/pystyy niiden kaa juttelee. Mut kun tää yks tulee väkisin aina. Meillä on välillä sosiaalitoimisto pystyssä, kun käy miehen eno, vanhemmat, kaverit kylässä... Tai jos suunnitellaan reissua jonnekin, niin mies ekana miettii, että pitäiskö se kaveri ottaa mukaan. Tuntuu, että me seurustellaan kolmestaan. Sen kaveri ignooraa mut, ja se haluaa jutella miehelleni

Onko näin

Vierailija
27/27 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nainen käynyt miellä kerran, mutta se ei vissiin ite halua lähteä ja on aika hiljainen, eli sen kaa ei oikein oo yhteistä sit.

Niin meinaan että harvoin meillä on sellaista yhteistä aikaa yhdessä, että oltais koko päivä kahdestaan. Paitsi reissussa. Oon sanonut miehelle, niin se on saanut hillityä kaveria käymästä meillä joka päiväisen vierailun sijaan 1-2krt viikossa.

Luulit, että parisuhteessa voi omia toisen ajan kokonaan itselleen? Veikkaampa, että tavattoman monessa parisuhteessa on juuri noin, että reissut ja satunaiset treffi-illat on sitä yhteistä aikaa, mutta muu arki on sitä tasapainottelua töiden, harrastusten, kavereiden, jne kesken.

miksei muka vois vaan olla toisen kaa kokonaan? Miks muuten seurustelis jonku kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi