Pienet rinnat hävettää, vaatteet, miehet
Inhoan sitä, että olen tällainen pikkutissi. Vaatteissa jää rinnoille tilaa, jota rintani ei täytä. Xs tai S vaatteita siis käytän ja en oo mitenkään erityisen laiha, normaalipainoinen, mutta alavartaloon kertyy suurin osa. Tuli ostettua xs kokoinen mekko, joka muuten istuu, mutta siinäkin jää tisseille tilaa, jota nämä pikkutissit ei täytä. En voi ikinä tuntea itseäni seksikkääksi ja naiselliseksi, mutta en haluais silareitakaan, eikä mulla edes ole rahaa sellasiin. Kukaan mies ei oo ikinä lähestynyt mua. Eikä kukaan mies haluais varmaan tällaista pikkutissiä, kun voi yhtä hyvin saada isotissisen naisen. Onko kellään muulla samaa ongelmaa vaatteiden kanssa ja tykkääkö miehet vaan isoista rinnoista? Miehet vois myös vastaa, että onko silarit paremmat kuin luomut pienet rinnat, itselläni siis 70A, jos sekään.
Kommentit (47)
En osaa nyt kyllä muodostaa sitten minkäänlaista kuvaa, että millaset on 70A. Laitapa kuva omistasi, niin katsotaan.
Ei mitään kai, vaan kyllä. Seksikkyys tulee pään sisältä.
Mul on tosi pienet rinnat, mutta kyllä xs-vaatteet istuvat nätisti kun hyvin istuvat, topatut 70A -rintsikat alla. Nättejä toppejakin saa topattuina.
Ja löysien vaatteiden kanssa ei rintsikoita ollenkaan. Mikäs sen mukavampaa.
Ja mulla on kyllä ollut paljon miehiä, eikä rinnat ole saaneet kuin kehuja. Olen hoikka ja urheilullinen ja pukeudun naisellisesti.
Käypä alan liikeessä hakemassa parit hyvin istuvat rintsikat, niin kireät paidat näyttää hyviltä ja löysät vaatteet ilman ja nauti olostasi. Sitä moni isotissinen kadehtii.
Joillekin sopii pienet rinnat todella hyvin. Ja kyllä voi "ihan täysi lautakin" olla erittäin seksikäs. Ei se ole rinnoista kiinni.
Jokunen vuosi jäi mieleen yksi nainen viihteellä ollessani. Hän oli keijukaismainen, tosi hoikka (ei kuitenkaan laiha), pitkäraajainen ja kaikin puolin siro, lyhyttukkainen. Oli pukeutunut paitaan, joka oli väljästi auki, ja melkein napaan asti. Koko ajan oli hilkulla, että vilkkuuko nänni. Voi jestas se oli seksikästä. Hänen tapauksessaan seksikkäämpää oli juuri se rinnattomuus, koska rintojen kanssa tuo olisi ollut vain jotenkin tosi tyrkkyä, ei seksikästä. Siinä oli jotakin vahingonomaista ja viatonta, se sai mut ihan sekaisin.
Isot rinnat on toki ihan kivat nekin, mutta eniten omaan makuun on hoikka ja siro nainen, jolla on joko pienet tai aivan olemattomat rinnat. Silikonit on aina ehdoton turn off.
Onpa vastausvaihtoehdot. "Kyllä kai"? Vastaus on kyllä. Oman kokemuksen perusteella, useat miehet ovat pitäneet minua seksikkäänä ja olen onnellisesti naimisissa, vaikka rinnat ovat kokoa AA, mikä on epäsuhdassa pitkään ja harteikkaaseen kroppaani. Minulla on lisäksi koon 43 jalat 😊 ja isot kädetkin vielä. Turha surkutella asioita, joille ei mitään voi. Huono itsetunto se on joka on epäseksikästä.
Näinköhän. Yksi nainen taisi valitella vähän samaa asiaa. Mun mielestä se taas on söpö pikkunainen.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin sopii pienet rinnat todella hyvin. Ja kyllä voi "ihan täysi lautakin" olla erittäin seksikäs. Ei se ole rinnoista kiinni.
Jokunen vuosi jäi mieleen yksi nainen viihteellä ollessani. Hän oli keijukaismainen, tosi hoikka (ei kuitenkaan laiha), pitkäraajainen ja kaikin puolin siro, lyhyttukkainen. Oli pukeutunut paitaan, joka oli väljästi auki, ja melkein napaan asti. Koko ajan oli hilkulla, että vilkkuuko nänni. Voi jestas se oli seksikästä. Hänen tapauksessaan seksikkäämpää oli juuri se rinnattomuus, koska rintojen kanssa tuo olisi ollut vain jotenkin tosi tyrkkyä, ei seksikästä. Siinä oli jotakin vahingonomaista ja viatonta, se sai mut ihan sekaisin.
Isot rinnat on toki ihan kivat nekin, mutta eniten omaan makuun on hoikka ja siro nainen, jolla on joko pienet tai aivan olemattomat rinnat. Silikonit on aina ehdoton turn off.
Luuletko olevasi jotenkin uniikki? JOKAINEN mies pitää enemmän pienistä rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi jotenkin uniikki? JOKAINEN mies pitää enemmän pienistä rinnoista.
Ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä.
Pitääpäs. Säästän tälläkin hetkellä rintojen poistoon rahaa, koska kukaan mies ei pidä isoista rinnoista. En mun isojen mummotissien takia saa miestä, vaikka oon vasta 19v.
Ei haittaa, mutta alavartalon massiivisuus on epäseksikästä.
M30
Minulla on päinvastainen vaateongelma: rinnanympärys ei koskaan riitä, jos vaate istuu muuten. Minä kuitenkin osaan sekä ommella että kaavoittaa, ja koska omien vaatteiden suunnitteleminen ja tekeminen on kivaa, minula on kaappi täynnä juuri sellaisia vaatteita kuin haluan. Sinulle löytyy valmiskaavoja vaikka kuinka, eikä sinun tarvitse tapella niiden istuvuuden kanssa. Hommaa vanha (70-80-luvun) ompelukone (ne ovat parhaita ja kestävimpiä), liity Facebookin isoon ja ystävälliseen ompeluryhmään (siellä aloittelijatkin viihtyvät) ja aloita yksinkertaisten kesätoppien tekemisellä.
Seksikkyydestäsi en heteronaisena osaa sanoa mitään, mutta sen tiedän, että ihan jokaiselle koolle on ihailijansa. Ja useimmille miehille joka tapauksessa kelpaa oikein hyvin juuri se koko, joka sillä kivalla naisella sattuu olemaan. Pää pystyyn. :)
Voi. Paljon helpommin kuin pienen pilin kanssa.
Vastausvaihtoehdoista puuttuu se oikea, nimittäin ”kyllä, pienirintainen nainen on todella kuuma”. En voi ymmärtää pienten rintojen häpeämistä. Itsellänikin on A-kupin rinnat ja ne ovat ihan täydelliset. Käytän s-koon vaatteita. Ei minulle ole koskaan tehnyt tiukkaa olla seksikäs. Hyvällä flirtillä saa miehen hurmattua ihan helposti, ei sillä ole tissien koon kanssa mitään tekemistä. Itse hurmasin erään kuuman miehen, joka yleensä pitää isorintaisista naisista. Nainen on aina kokonaisuus ja seksikkyys syntyy siitä kokonaisuudesta, ei yksittäisistä ruumiinosista. Äly, kauneus, käytös, tyylikkyys, huumori, syvällisyys... Seksikkyyteen vaikuttaa moni asia.
Itsensä häpeäminen on psyykkinen vamma, joka on hoidettava terapiassa. Sopiva itseluottamus on aina seksikästä kaikilla sukupuolilla. On tärkeää, että itse hyväksyy itsensä, koska muiden hyväksynnästä ei aina voi olla varma.
Terve asenne kirjoitti:
Vastausvaihtoehdoista puuttuu se oikea, nimittäin ”kyllä, pienirintainen nainen on todella kuuma”. En voi ymmärtää pienten rintojen häpeämistä. Itsellänikin on A-kupin rinnat ja ne ovat ihan täydelliset. Käytän s-koon vaatteita. Ei minulle ole koskaan tehnyt tiukkaa olla seksikäs. Hyvällä flirtillä saa miehen hurmattua ihan helposti, ei sillä ole tissien koon kanssa mitään tekemistä. Itse hurmasin erään kuuman miehen, joka yleensä pitää isorintaisista naisista. Nainen on aina kokonaisuus ja seksikkyys syntyy siitä kokonaisuudesta, ei yksittäisistä ruumiinosista. Äly, kauneus, käytös, tyylikkyys, huumori, syvällisyys... Seksikkyyteen vaikuttaa moni asia.
Itsensä häpeäminen on psyykkinen vamma, joka on hoidettava terapiassa. Sopiva itseluottamus on aina seksikästä kaikilla sukupuolilla. On tärkeää, että itse hyväksyy itsensä, koska muiden hyväksynnästä ei aina voi olla varma.
Hyi v*ttu.
Tissien koko ei merkitse juuri mitään, mutta pään sisältö kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Paljon helpommin kuin pienen pilin kanssa.
Tai isojen rintojen kanssa.
Kukaan ei lähesty sua siksi että susta paistaa läpi epävarmuus ja itsesääli. Ei se tissien koko ratkaise. Sama koskee keskusteluja joissa valitetaan liian isoista tisseistä.
Voit jättää rintsikat pois ja se on seksikästä 😉