Ja taas tuplamoikkaus lähikaupassa!
Eli myyjä oli leipähyllyllä järjestelemässä kun tulin sisään. Myyjä moikkasi. Kuitenkin kun hetken päästä olin maksamassa oli sama myyjä kassalla ja moikkasi taas! Kaupassa ei edes ollut muita! Myyjät, mikä teitä oikein vaivaa? Ei kenelläkään voi olla noin lyhyt muisti! Tuo on oikeasti todella vaivaannuttava tilanne.
Kommentit (14)
No jo on teillä ongelmat. Mitä sen myyjän siinä kassalla sitten pitäisi sanoa?
Ylemmältä taholta tullut määräys. :D
Viimeksi huomasin jo kaukaa, ettei myyjäpoikakaan tykännyt huikkailla moikkauksiaan. Ilme oli semmoinen että "voi v**ttu, sori, MOI!"
Ilmeisesti tiesi, että kohtaamme pian jälleen... kassalla.
Johdon määräys ja hyvät tavat. Ei voi kuin ihmetellä junttien inversiota.
Sinun kasvot ei vain jostakin syystä jäänyt myyjälle mieleen eli et ollut mitenkään huomiota herättävä. Tosin, jotkut jää mieleen ensitapaamisella ja muistaa kauan.
Asiakaspalvelusta tavataan niin paljon ihmisiä, niin saisi olla melkoinen muistikapasiteetti jos kaikki muistaisi.
Sinä olet tyyppi, joita mahtuu 29 tusinaan, et jää kiireen lomassa mieleen.
Ennemmin vaikka triplamoikkaus kuin typerä toteamus: "Sellainen sitten löytyi".
Se on hyvä tapa, usein kassalla on jo muitakin asiakkaita ja he ihmettelevät miksi kassa ei tervehdi sinua koska eivät voi tietää tätä aikaisempaa moikkausta. Itse teen tämän rutiininomaisesti koska on paljon pahempi kun ei tervehdi asiasta ollenkaan. Älä vaivaannu, elämässä on oikeasti paljon pahempiakin asioita kun joku tuplatervehdys.
Pitäisikö sen kassan olla sitten hiljaa, jos on aiemmin moikannut?
Miten pahat traumat aloittajalle ja muille vinkujille tästä jäi?
Taidankin huomenna moikata kaikkia asiakkaita KOLME ketaa.
Ei ole kyse siitä, etteikö myyjä muistaisi, vaan siitä että olisi typerää olla vain hiljaa kun asiakas tulee kassalle.
Siksi sanonkin kassatytölle viekoittelevalla äänellä "Moi, taas..." ja takanaolijat voivat lykyssä saada käsityksen että minullakin olisi sutinaa. M35
Tapahtunut minulle monta kertaa..