Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hoikka nainen löytää itselleen äitiysulkoiluhousut?

Vierailija
26.05.2019 |

Mitä ihmettä? Mistä semmosia saa? Vai eikö ole muuta vaihtoehtoa vaelluksille ja ulkoiluun kuin ostaa jotkut xxxxxl housut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene trikoissa?

Vierailija
2/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin numeroa isommat tavalliset ulkoiluhousut ja käytin niitä takaperin. Ei siis olleet äitiyshousut ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin tavallisia missä kuminauhavyötärö.

Vierailija
4/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän on just niin hankalaa, kuin haluaa..

Minä ompelin itse housut.

Vierailija
5/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stormbergillä ainakin on ihan kivasti äitiysulkoiluvaatteita. Ja ihan normaalit mitoitukset on, eli hoikka voi tilata XS-koon. Itse tilasin raskausaikana ihan omaa normaalia kokoani (en siis ollut lihonut muuten, vain maha oli tietty kasvanut). 

Vierailija
6/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuohan ei ole minkään lainen ongelma, kun ostaa omaa numeroa yhden koon isommat.

Tai ratkoo vyötärön ja ompelee kuminauhan.

Taas tätä älytöntä uusavuttomuutta!

Vierailija
7/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuohan ei ole minkään lainen ongelma, kun ostaa omaa numeroa yhden koon isommat.

Kyllä ne äitiysvaatteet vaan on kuitenkin suunniteltu raskaana oleville malliltaan, eli istuvat päälle hyvin, toisin kuin yhtä kokoa isommat normaalit housut. Yhtä kokoa isommat ovat muualta liian isot ja huonosti istuvat, eikä se yksi ekstrakoko useimmille todellakaan riitä pitkäksi aikaa.

Ratkoo vyötärön ja ompelee kuminauhan... Ei se kuminauha tunnu kovin mukavalta sen pinkeä mahan päällä. Sehän noissa äitiyshousuissa on tarkoituskin, että ne ovat kivat päällä, eivätkä paina vatsaa!

Ehkä jos ihan satunnaisesti ulkoilee, niin voisi kuvitella jotain tuollaista ratkaisua, mutta aktiivisesti ulkoilevan todellakin kannattaa sijoittaa äitiysulkoiluhousuihin. Ikävää, jos ulkoilusta tulee epämiellyttävää, kun täyty lähteä säätämään ja kokeilemaan tuollaisia ihmeellisiä ratkaisuja.

Aika uusavuton oli sinun viestisi.

Vierailija
8/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne äitiysvaatteet vaan on kuitenkin suunniteltu raskaana oleville malliltaan, eli istuvat päälle hyvin, toisin kuin yhtä kokoa isommat normaalit housut. Yhtä kokoa isommat ovat muualta liian isot ja huonosti istuvat, eikä se yksi ekstrakoko useimmille todellakaan riitä pitkäksi aikaa.

Ratkoo vyötärön ja ompelee kuminauhan... Ei se kuminauha tunnu kovin mukavalta sen pinkeä mahan päällä. Sehän noissa äitiyshousuissa on tarkoituskin, että ne ovat kivat päällä, eivätkä paina vatsaa!

Ehkä jos ihan satunnaisesti ulkoilee, niin voisi kuvitella jotain tuollaista ratkaisua, mutta aktiivisesti ulkoilevan todellakin kannattaa sijoittaa äitiysulkoiluhousuihin. Ikävää, jos ulkoilusta tulee epämiellyttävää, kun täyty lähteä säätämään ja kokeilemaan tuollaisia ihmeellisiä ratkaisuja.

Juurikin näin. En haluaisi missään itsetehdyissä, kuminauhoitetuissa taikka nurinperin olevissa housuissa kulkea kun kuitenkin päivittäin metsämaaisemissa liikun. Joku kyseli trikoista, ne ei myöskään metsässä liikkumiseen oo hyvät.

Muut tehköön vaikka teltasta itelleen housut mutta minä haluan ihan oikeat ulkoiluhousut vaikka raskaana olenkin. Eli edelleen hakusassa paikkoja mistä voisi ostaa sellaiset, en tartte vinkkejä mistä kaikesta voisi tuunata.

Vierailija
9/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä nähnyt noita äitiysulkoiluhousuja jossain nettikaupassa, eli ei kun vain selaamaan äitiysvaatekauppoja! Zalandoltakin voi katsoa. Jollain ihan tavallisella merkillä, tyyliin Mamaliciousilla, on noita ainakin ollut. Tori.fin valikoima kannattaa katsoa läpi myös.

Mulla oli sellaisen Haltin housut, joissa oli sivussa vetskari, joka ei avautunut sellaiseksi halkioksi, vaan siinä oli sellainen kolmion muotoinen takakangas, jolla sai myös laajennettua vyötäröä (ymmärtääkö kukaan, mitä selitän?). Siinä oli myös ns. naisten henkselit, jotka ovat vähän niin kuin y-henkselit takaperin. Ne eivät olleet varsinaiset äitiyshousut, mutta sopivat vallan hyvin siihen. Sain ne serkultani ja möin vielä kirpparilla pikkurahalla eteenpäin.

Vierailija
10/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Piste.

Itse en ole löytänyt. Ulkkarit isommassa koossa joissa vetoketju (ja mahd henkselit) ja niihin laittaa jatkokappaleen vetskarin kohdalle, paras ratkaisu jonka kehitin. Muutenkin mammavaatteet on usein aivan älyttömän huonoja jos on hoikka ja vatsa kasvaa isoksi. Äitiysvaatevalmistajat tekevät vaatteita joissa tilaa vain pienehkölle mahalle.

Vierailija
11/12 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. En haluaisi missään itsetehdyissä, kuminauhoitetuissa taikka nurinperin olevissa housuissa kulkea kun kuitenkin päivittäin metsämaaisemissa liikun. Joku kyseli trikoista, ne ei myöskään metsässä liikkumiseen oo hyvät.

Muut tehköön vaikka teltasta itelleen housut mutta minä haluan ihan oikeat ulkoiluhousut vaikka raskaana olenkin. Eli edelleen hakusassa paikkoja mistä voisi ostaa sellaiset, en tartte vinkkejä mistä kaikesta voisi tuunata.

Vierailija
12/12 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naisten työvaatteista myös äitiyshousuja. Ainakin Imagewearillä ja Blåkläderillä on. Aika huonosti kyllä muuten tuntuu olevan mitään. Sillä Stormbergillä olisi, mutta miten niitä saisi tänne Suomeen? Ne ei olisi edes super kalliita, kun laskee hinnat euroiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä