Mitä olet tehnyt tänään?
Minä olen ylirttänyt kaikki oletukseni, vaikka heräsin vasta klo 10.30.
1. Keitin puurot.
2. Siivosin parvekkeen.
3. Siivosimme yhdessä kaikki 62 m² ja veimme roskat.
4. Kävin äänestämässä.
5. Kävin ruokakaupassa.
6. Kävin läpi lapseni vaateet ja pakkasin ne lähtemään huomenna ystävälleni.
7. Tein eilen jämistä lounaan.
Nyt ei oneksi tarvitse enää mitään.
Ihan hyvin suoritettu sunnuntai...
Kommentit (5)
Käynyt äänestämässä, ulkoillut, shoppaillut ja katsonut formuloita. Seuraavaksi seksiä, ruokaa ja lätkää.
Nukkunut melkein koko päivän ja havahtuessa hereille miettinyt miksi prkl noiden joidenkin perheiden on pakko asua just tuossa lähi talossa.Kysyin Jumalaltakin mutta eihän se koskaan vastaa.Olen miettinyt myös unta missä meinasin tippua vauva sylissä jyrkänteeltä.Olen syönyt.Katsonut telkkaria.
Yllättävän paljon on tullut tehtyä, kun aamulla herätessä ajattelin että laiskottelisin vain.
Alkuun laiskottelinkin, mutta iltapäivällä lähin käymään äänestämässä ja samalla kauppareissulla. Tän jälkeen imuroin. Hetken taas lagailin, kunnes illan suussa menin vielä pihlle kitkemään rikkaruohoja ja muuta pientä puuhailemaan melkein tunniksi.
Lopulta pesin vielä kylppärin lattiankin, kun innostuin.... Nyt sauna on lämpiämässä ja kohta saunaan.
Keittänyt kahvia ja syönyt aamupalan, surffannut netissä, vastannut työviestiin, tiskannut, käynyt kaupassa, kävellyt sateessa, hoitanut huonekasveja, tehnyt makaronilaatikkoa eilisestä pastasta ja syönyt sitä. Loput menee pakkaseen työevääksi ensi viikolle. Loppuilta katotaan lätkää ja seurataan vaalituloksia.