Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CLUE-SOVELLUS, JA KOKEMUKSIA!!!

Vierailija
26.05.2019 |

Hei! Olen 14v tyttö, ja menkkani ovat olleet jo vajaat 3-4v. Eivät yhtä soittoa tietenkään, ja tähän väliin hyt pahoittelen huono kirjoitustani, koska olen todella huono äikässä. Anteeksi siitä. Mutta aineeseen. Eli mun tekis mieli ladata tup kyseinen sovellus, clue, ja haluaisin vastauksia kysymyksiini siirä. Saa myös antaa juistakin sovelluksista omia mielipiteitä.
Huom! Osa saattaa teidän mielestänne olla typeriä, mutta vastatkaa nyt vaan.

Ensiksi teistä

1. Ikä?
2. Kuinka kauan olet käyttänyt?
3. Miksi latasit sen?

Nyt ihan aiheeseen pelkästään liittyviä.

1. Onko ilmainen?
2. Toimiiko hyvin? Myös päivityksen jälkeen?
3. Voiko niitä laittajia juttuja jälkeenpäin enää muokata?
4. Kehottaisitteko kaikkia naisia ja tyttöjä lataamaan sen?
5. Hyvät ja huonot puolet?
6. Voiko ladata ihan ilman vanhempien lupaa? ( pystyn juttelemaan kyllä vanhempien kanssa, ja välit ovat erinomaiset. Mutta tiiätte varmaan tän iän, kun on vähän nolo asia vaikka on normaali.)
7. Onko ollut luotettava?

Tässä kaikki mitkä nyt haluan kysyä teiltä.

Ja asiallisia vadtauksia, ettei tää alotus poistuisi, kiitos. Tämä ei ole trolli eilä provo. Muutenkin on huono itsetunto.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v. Latasin kun siihen on helppo merkitä ja helpottaa seurantaa. On luotetta ja ilmainen ja toimii hyvin. Olen käyttänyt sitä ehkä pari vuotta. En usko että se kyselee mitään vanhempien yhteystietoja, se on periaatteessa vain kalenteri joten ei siinä ole mitään ikärajaa. Turhaan kuitenkaan häpeiletkään mitään. 🙂

Vierailija
2/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista nöin etukäteen.

Sellainen pyyntä vielä, että voisiko joku linkata kyseisen sovelluksen mulle, että taatusti tulee oikea?

Aloittaja

Vierailija
4/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flo on paras kuukautissovellus.

Vierailija
5/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan lataa ja kokeile? Pakkohan ne menkat johonkin on merkata, ja toi sovellus on ihan hyvä. Jos haluaa kirjottaa yksityiskohtasemmin oireita, niin suosittelen Lifeä.

Vierailija
6/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, että onko clue-sovellus suomenkielinen tai onko suomenkieli valittavissa siihen? Onko mitään suomenkielisiä sovelluksia? Olen kuullut WomanLongista, mutta en kyllä mitään e-pillereitä syö...

Aloittaja

Vierailija
7/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flo on paras.

Vierailija
8/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan lataa ja kokeile? Pakkohan ne menkat johonkin on merkata, ja toi sovellus on ihan hyvä. Jos haluaa kirjottaa yksityiskohtasemmin oireita, niin suosittelen Lifeä.

Anteeksi vian, mutta apua ja neuvoja ja vadtauksia saa pyytää!

Aloittaja

Vierailija
9/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vian, mutta apua ja neuvoja ja vadtauksia saa pyytää!

Aloittaja

Saa saa. Ei tuo kommentoija mitään pahaa tarkoittanut vaan, että kokeilemalla selviää minkälainen sovellus se on ja kuinka hyvin se vastaa juuri sinun tarpeisiisi.

t. eri

Vierailija
10/10 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pari vuotta Clueta. Olen ollut tyytyväinen ja ennusteen tarkkuus paranee koko ajan eli ekat kierrot heitti arvauksena seuraavan vuodon ajankohdan ja ovulaation, mutta nyt on jo tarkka.

Ennen raskautta käytin jotain toista, mutta ehdin unohtaa nimen ja arvalla aloitin cluen käytön kuukautiskierron käynnistyessä uudelleen ilmaisten joukosta. Ohjelma on englanniksi, mutta hyvin yksinkertainen eikä vaadi merkittävää kielitaitoa. Kuvakkeet ovat intuitiivisia eli esim. pisaran koko kuvaa vuodon voimakkuutta ja plus merkistä lisätään päivälle merkintöjä. Itse päivitän vain vuodon. Tiedän ilman sovellustakin, että sattuu ekat päivät, eikä ole tarvetta seurailla ovulaatio-oireita. Tuohon saa asetettua muistutuksen eli vaikka 3 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamista antaa muistutuksen puhelimen ilmoituksiin. Voin suositella ohjelmaa helppokäyttöisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän