Nainen, kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (161)
Mies on 203, itse olen 156. Ja juu, kyllä on kuultu kaikenlaista ilkeilyä. En nyt vain voi sille mitään että rakastuin juuri häneen, ja hän minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
193, itse olen 175cm. Ja kun tää on taas niin tätä, niin kerrottakoon että lyhin poikakaverini oli 171cm.
Jännä, miten naiset joutuvat puolustelemaan omia mieltymyksiään parinvalinnassa. Samaan aikaan miehet etsivät sitä kauneinta mahdollista kumppanikseen, eikä siinä sitten yhtäkkiä olekaan mitään pahaa.
Tuollaisia miehiä haukutaan jatkuvasti pinnallisiksi sioiksi. Naiset taas usein korostavat henkevyyttään ja sitä, ettei ulkonäöllä ole väliä, ja silti kainalosta löytyy aina se alfa-uros, joten ehkä tämä luo paineita selittää asiaa.
Eli itse et katso lainkaan ulkonäköä parinvalinnassa?
Muuten nimittäin syyllistyt täsmälleen samaan "pinnallisuuteen", kuin mistä naisia nyt syyttelet.
jaajaa todella harvassa ovat ne alle 170cm miesystävät.
Ja tietenkin ei sitä pinnallisia olla koska vaikka se nykyinen onki 185cm niin se eksä oli jotain 170cm . Aina kuitenkin noinpäin meni vaihto eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
203 cm. Mua 27 cm pidempi.
Nam. Onnekas. Mun mies juuri sentin alle 200cm ja harmittaa välillä, ettei ole pidempi 😃 meillä 31cm pituuseroa.
Meillä kanssa vähän päälle 30 cm. Minä 161 ja mies taitaa olla muutaman sentin päälle 190 cm. Just passeli etenkin huikean korkeilla koroilla. Muutekin kiva olla seinälle nostettavan kokoinen... Meistä tämä pituusero on vain huikean hauskaa, vitsaillaan siitä jatkuvasti.
Nykyinen puoliso 181, edellinen 178. Laastari näiden välissä 166. Poikaystävä ennen näitä 168. Fantasioideni mies 173.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lyhyehkö ja ihana kun joku iso mulkero!
Pituus ei takaa mitään.
Ulkomaalainen aviomieheni on 187cm <3
183 cm, 17 cm pidempi kuin minä.
165 cm