Nainen, kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
193, itse olen 175cm. Ja kun tää on taas niin tätä, niin kerrottakoon että lyhin poikakaverini oli 171cm.
Jännä, miten naiset joutuvat puolustelemaan omia mieltymyksiään parinvalinnassa. Samaan aikaan miehet etsivät sitä kauneinta mahdollista kumppanikseen, eikä siinä sitten yhtäkkiä olekaan mitään pahaa.
Tuollaisia miehiä haukutaan jatkuvasti pinnallisiksi sioiksi. Naiset taas usein korostavat henkevyyttään ja sitä, ettei ulkonäöllä ole väliä, ja silti kainalosta löytyy aina se alfa-uros, joten ehkä tämä luo paineita selittää asiaa.
187cm täälläkin. Alkaa olemaan siis miehen normi pituus.
Olen ihan korviani myöten ihastunut mieheen joka on varmaan muutaman sentin yli 160 cm. Mutta ei haittaa, olen silti vähän lyhyempi :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan korviani myöten ihastunut mieheen joka on varmaan muutaman sentin yli 160 cm. Mutta ei haittaa, olen silti vähän lyhyempi :)
Sinulle on tärkeää katsoa miestä ylöspäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
193, itse olen 175cm. Ja kun tää on taas niin tätä, niin kerrottakoon että lyhin poikakaverini oli 171cm.
Jännä, miten naiset joutuvat puolustelemaan omia mieltymyksiään parinvalinnassa. Samaan aikaan miehet etsivät sitä kauneinta mahdollista kumppanikseen, eikä siinä sitten yhtäkkiä olekaan mitään pahaa.
Tuollaisia miehiä haukutaan jatkuvasti pinnallisiksi sioiksi. Naiset taas usein korostavat henkevyyttään ja sitä, ettei ulkonäöllä ole väliä, ja silti kainalosta löytyy aina se alfa-uros, joten ehkä tämä luo paineita selittää asiaa.
Oma mieheni on 192 cm. Mutta! Tavatessamme hän oli myös n. 65 kg, eli luisevan laiha, finninaamainen, aloittamassa intin, täysin rahaton ei edes asuntoa. Ja niin nörtti kuin vain olla voi. Nykyään hän ehkä olisi tuollainen kadehtimasi olento; pitkä, harteikas, hyvä palkka, esimiesasema... mutta mistään noista ei ollut hajuakaan siinä vaiheessa kun alettiin seurustelemaan.
No Hmm, tällä hetkellä ei ole miestä, mutta ovat olleet 170-190 väliltä. Viimeksi oli noin 175. Olen itse 170.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan rehellisesti sanoisin että haluan miehen olevan edes saman pituinen. Toisaalta, en tajunnut tämänkään miehen lyhyyttä kuin vasta äskettäin ja olen tuntenut hänet kuitenkin aika pitkään. Olen kuitenkin itse alle 160 cm, joten olisi vaikeaa kuvitella että olisin minuakin lyhyemmän miehen kanssa. Asia voisi olla eri, jos olisin itse pidempi, esim. 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mies siitä että häntä katsotaan alaspäin?
Olen 163cm.