Nainen, kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (161)
Tää on niin lapsellinen ketju! Tolla asialla ei oo mitään merkitystä!
Tässä kysyttiin miehen pituutta, mutta kertokaa nyt oman pituutenne lisäksi vielä vaikka äitinne, isänne, appivanhempienne ja mahdollisten lasten pituudet. 😄
Mun mies 176 cm.
Muista tutkimuksessasi vauvapalsta-lisä. Täällä kaikkien miehet on jotain 2 metriä ja niiten kikkeli 30 cm. Mammojen mitat on 90-60-90 ja kaikkien toosat sen kuin tiukkenee synnytys synnytykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin miehen pituutta, mutta kertokaa nyt oman pituutenne lisäksi vielä vaikka äitinne, isänne, appivanhempienne ja mahdollisten lasten pituudet. 😄
Mun mies 176 cm.
Äiti 155 cm, isä 170cm, minä 163cm ja mieheni 173cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!88 (minä 181)
Hujoppeja!
Ja hyvä niin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies 176 cm.
Äiti 155 cm, isä 170cm, minä 163cm ja mieheni 173cm.
Älä vaan ymmärrä!
115 cm. Keski-afrikasta, pygmeihin lukeutuu. Minä 2004 mm.
115 cm. Keski-afrikasta, pygmeihin lukeutuu. Minä 2004 mm.
Vierailija kirjoitti:
Siis seurusteleeko joku oikeasti tommosten 165cm kääpiöiden kanssa?!
Oma mies on 188cm,haluan miehen, en pikkupoikaa.
Olet siis itse pikkutytön mittainen...?
Mies on 180cm, itse olen 161cm:)
Mies on 180cm ja itse olen 161cm :)
Vierailija kirjoitti:
Lukemattomia ketjuja olen täälläkin nähnyt missä miehet haukkuvat naisia koska naisille kelpaa aina vain yli 180 cm miehiä. Eikä pidä paikkansa, joten ei ole lapsellinen ketju. Lapsellista on väittää ettei naiselle kelpaa lyhyt mies (vika on jossain muussa).
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tekee tästä johtopäätöksen miten kaikki naiset suosivat pitkiä miehiä. Sille nyt ei voi mitään, että keskimäärin miehet ovat naisia pitempiä, mutta kyllä aloittaja sen naisten syyksi vääntää.
171cm. 19cm minua pidempi.