Nainen, kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
203 cm. Mua 27 cm pidempi.
Nam. Onnekas. Mun mies juuri sentin alle 200cm ja harmittaa välillä, ettei ole pidempi 😃 meillä 31cm pituuseroa.
Mieluummin lyhyehkö ja ihana kun joku iso mulkero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam. Onnekas. Mun mies juuri sentin alle 200cm ja harmittaa välillä, ettei ole pidempi 😃 meillä 31cm pituuseroa.
Sä tuijotat sen napaa, huvittavan näköstä tommonen.
182 cm taitaa olla lähellä suomalaismiesten keskiarvoa?
Me ollaan molemmat 167, ja näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis seurusteleeko joku oikeasti tommosten 165cm kääpiöiden kanssa?!
Oma mies on 188cm,haluan miehen, en pikkupoikaa.
Tuskin se 165 cm:n pituinen mieskään haluaa mitään norsunpuolikasta. Ilmeisesti molemmat olette saaneet, mitä olette halunneet,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kätevää, varsinkin, jos sulla on tasainen päälaki, mies voi pitää siinä olutlasiaan session aikana,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri ihmisillä on eri mieltymyksiä. Suurin osa heteronaisista pitää edes pitkähköistä miehistä, mutta sitten on meitä naisia, joille mitä pidempi = sen parempi ja tasokkaampi. En ainakaan itse pystyisi koskea alle 195-senttisiin. On varmasti miehiäkin, jotka ei halua yli 160-senttisiä naisia, haukutaanko niitä pinnalliseksi? Tuskinpahan vaan.
Tiedoksi riittää, että mies on 8 cm minua pitempi. Tuo on ihan maksimi pituusero, saman mittainen olisi paras.
Vierailija kirjoitti:
!88 (minä 181)
Hujoppeja!
175 cm, 10 cm mua pidempi. Miehen pituudella on yksi ainoa kriteeri: miehen on oltava minua pidempi.
Sä olet tyhjäpää.