Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olet erikoinen? Kerro jotain erikoisuudestasi!

Vierailija
26.05.2019 |

Kuvaile erikoisuuttasi.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ilmastoahdistunut

Vierailija
2/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan erikoisen tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla...

*vääntää kasvoilleen hassun ilmeen*

Vierailija
4/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisenakin tuskallisen ujo ja kärsin piinallisesta jännittämisestä. Punastelen, ja minulla on tic-oireita. Vituttaa nämä jutut, mieluummin olisin ilman näitä erikoisuuksia. 

Vierailija
5/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää variaatio ihmiskunnassa on niin suurta, että ei siinä joukossa voi itseään kovin erikoiseksi tituleerata.

Vierailija
6/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulema erityisen hankala tapaus, koska en hyväksy minkäänlaista apua. Tänään sain viimeksi kuunnella mokotusta, koska en antanut paremman puoliskon auttaa laudan mittaamisessa pitämällä metrimitan päästä kiinni...

Vierailija
7/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitäisi varmaan kysyä kaikilta niiltä tuijottelijoilta kun käyn ulkona.

Vierailija
8/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan syödä vastakkain haarukalla ja veitsellä. siis ihan sama kumminpäin aterimet. samoten puikoilla.

Tai melkein mitä vaan paitti kirjoittaa hyvää käsialaa.

Vierailija
9/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani feministi.

10/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ihan perustoimeentuleva pariskunta, tulot vähän yli keskiarvon eli normaalit hankinnat voidaan tehdä ja on tehtykin. Ei olla mitäån ekofaanatikkoja eik kommunisteja tms.

En ole ikinä innostunut kuluttamisesta. Ei vaan mene jakeluun, kun suurin osa ihmisistä vouhaa jotain tavaroista tms. Ihan sama mulle minkä merkkinen auto tai takki mulla on. Tai joku sisustusvouhotus. Tänään oli hyvä juttu hesarissa, kun kuulemma Suomen johtava sisustustietäjä suositteli ihmisille, että tehkää nyt ihmiset muutakin kuin sisustusta.

Tunnen olevani ulkopuolinen, kun porukka alkaa vouhata jostain bemarin vanteista. Ei vois vähempää kiinnostaa. Tunnen olevani toiselta planeetalta. 

99% mainoksista on minusta koomisia, siis ihan absurdeja. Tuntuu kuin ne olisi tehty kehitysvammaisille. Juo kokista ja ihania kavereita alkaa pyöriä ympärillä ja hyppäät laskuvarjolla base-hypyn. 

Kertauksena: en ole kommunisti enkä ekovouho. Tykkään, että laadukkaat toimivat vehkeet taloudessa jne. 

Vierailija
11/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron avoimesti muille ihmisille irl käyväni täällä AV:lla "keskustelemassa".

Vierailija
12/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet kasvot. Joo, terkkuja tutuille.

Vierailija
13/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oman tieni kulkija. Ketään en pakota seuraksi, tulee jos tahtoo. Millä muuten pääsee irti jos itse ei tahdo?

Vierailija
14/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään erikoinen.

Olen kuin täsmälleen kaikki samat standardit täyttävä maitotölkki ja sisältöni on täsmälleen sitä samaa, kuin kaikilla muillakin maitotölkeillä päiväyserässäni.

Vierailija
15/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää variaatio ihmiskunnassa on niin suurta, että ei siinä joukossa voi itseään kovin erikoiseksi tituleerata.

Käy mielisairaalassa, niillä on kuulema mielensairauksia koska näyttävät erinlaisilta. DDR

Vierailija
16/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tietäisin. Eräs hädin tuskin tuntemani ihminen sanoi minulle vuosia sitten, että "sinä olet tuollanen erikoinen". Kysyin, millä tavalla, mutta hän ei suostunut tarkentamaan. Samantapaisia perustelematta jääneotä väitteitä olen kuullut myöhemminkin ihmisiltä, jotka käsittääkseni eivät tiedä minusta oikein mitään muuta kuin ammatin. Ulkonäössäni ei pitäisi olla mitään niin omituista, että kenelläkään olisi syytä mainita siitä.

Vierailija
17/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään esitellä lihaksiani ja katson kehitystä peilistä. Olen siis nainen. Tämän takia tykkään lihaksikkaista miehistä.

18/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erikoisen kiinnostunut ruoasta.

Kyselen silloin tällöin kavereiltani, mitä nämä ovat syöneet tai mitä ruokaa ostaneet kaupasta. Jos joku läheiseni mainitsee ohimennen käyneensä jossain ravintolassa syömässä, keskeytän hänet ja kysyn, mitä hän söi ja mitä hänen seuralaisensa söi sekä mahdollisesti joitain tarkentavia kysymyksiä.

Jos näen jossain elokuvassa herkullisen näköistä ruokaa, koetan nähdä, mitä se on ja yritän myöhemmin kopioda sen omassa keittiössäni.

Tunnen ärtymystä, jos joku köyhä ja nälkäinen kertoo ostaneensa viimeisillä rahoillaan vaikka alkoholia ruoan sijaan.

Minulla on ollut tämä erikoisuus lapsesta lähtien. Esim. en tykännyt Pulmuset-komediasarjasta, koska perheellä ei melkein koskaan ollut ruokaa. Alkutunnuksessa taisi olla sellainen pätkäkin, jossa perheen teini asteli keittiöön ja avasi jääkaapin oven, mutta se oli tyhjä.

Olen kirjoittanut novelleja, joissa ruoka on keskeisessä osassa.

Syön pelkästään herkkuruokiani. Niihin kuuluu niin tavallisia ja halpoja kuin erikoisempia ja kalliimpiakin ruokia.

Tästä ruokaerikoisuudestani huolimatta minulla ei ole koskaan ollut syömishäiriöitä.

Olen aina ollut hyvin hoikka, ja yksi syyni pysytellä hoikkana on, että voin hyvällä mielellä herkutella niin paljon kuin haluan. Kuulostaa paradoksilta, mutta jostain syystä se toimii.

Vierailija
19/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon aina jääkiekkoa katsellessa että Suomi häviäisi.Ja hermostun jos voittaa.

Vierailija
20/40 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä matemaattisesti että kielellisesti lahjakas. Tai olen liian tyhmä tajuamaan, että en osaa kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä