Kuka tässä nyt on ahne ja kus*pää?
Meillä on Espanjassa asunto (oikeastaan äitini asunto, mutta hän ei enää käy siellä) ja joskus ollaan pyydetty kavereita mukaan sinne.
Asunto ei ole mikään suuren suuri, kaksi makuuhuonetta ja olohuone ja pieni keittiö.
Pidetään tänä vuonna kesäkuu lomaa ja vietetään se siellä Espanjassa. Eilen soitti kaverini ja sanoi, että hän on ostanut lennot juhannuksen jälkeen 2 viikoksi, että tulevat meille. Eivät ole kysyneet sopiiko tulla vaan ainoastaan ilmoittivat.
No sanoin, että kämppä on jo täynnä, koska tytär tulee mukaan lomalle poikaystävänsä kanssa. Kaverini ehdotti, että nuoret saavat nukkua olohuoneen vuodesohvassa, he itse tarvitsevat kunnon sängyt. Yritin vastustella, koska meillä on vain yksi kylppäri ja tulee ahdasta, jos siellä on kuusi aikuista samaan aikaan. Kaveri siihen vain, että "kyllä sopu sijaa antaa".
Mieheni kuuli keskustelumme ja irvisteli vieressä ja puisteli päätään, joten sanoin painokkaasti, että valitettavasti nyt ei käy.
Kaverini (lieneekö kohta ex-kaveri) sai hirveät kilarit ja huusi että ollaan ahneita kusipäitä ja minne he nyt sitten majoittuu ja puhelu loppui siihen.
Onko teistä kohtuullista tunkea toisen loma-asunnolle etukäteen kysymättä? Minäkö se tässä olen se pissapää?
Kommentit (8)
"Kaveri" on pissapää. Viettäkää mukava loma oman perheenne kesken!
No niin, kaveri soitti vielä illalla uuden ehdotuksen kanssa, me voisimme maksaa tyttärelle ja poikaystävällä jonkun halvan pikku hotellin, koska nuorilla olisi kuulemma kivampaa olla kaksistaan ja näin kaverille miehineen vapautuisi huone. Millä ihmeellä pääsen eroon tästä iilimadosta, joka on päättänyt tulla loma-asunnollemme?
Vierailija kirjoitti:
No niin, kaveri soitti vielä illalla uuden ehdotuksen kanssa, me voisimme maksaa tyttärelle ja poikaystävällä jonkun halvan pikku hotellin, koska nuorilla olisi kuulemma kivampaa olla kaksistaan ja näin kaverille miehineen vapautuisi huone. Millä ihmeellä pääsen eroon tästä iilimadosta, joka on päättänyt tulla loma-asunnollemme?
Ei toi aloituskaan uskottava ollut, mutta tää vetää jo miinuspisteille.
Onko tylsää? Tekisit jotain itseäsi kehittävää. Saattaisit keksiä parempia provojakin.
Sanot vaan napakasti, että ei käy. Voivathan he itse mennä hotelliin. Asia hoidettu.
En kyllä ottaisi ketään kavereita omaan loma-asuntooni, siihen ei ole mitään velvollisuuksia.
Törkeää tuppautua. Tämä tuntuu todella oudolta, onko noin tyhmiä ihmisiä edes olemassa, jotka tuollaista ehdottavat ja jopa melkein vaativat.
Provo?
Voiko noin röyhkeitä ihmisiä edes olla!? Sanot vaan että ette tule! Olette omalla porukalla ja piste. Et kyllä menetä mitään jos suuttuu, pääset jatkossakin vaan helpommalla ilman tollasta idioottia
Et sinä paljon menetä, jos se kaveri katkoo välit.
En ymmärrä tollasta toisten hyväksikäyttöä. Sekin aiheuttaa kummastusta, jos ollaan tuppautumassa koko ajan (joka vuosi, monta kertaa vuodessa "voinko voinko voinko") mutta että itse päätetään kysymättä. Voi luoja mikä idiootti.