Jos Suomi voittaa tänään, lähdetkö torille?
Jos tänään Suomi voittaa Kanadan, lähdetkö torille? Itse aion ainakin vetää kunnon kännit jo pelin aikana ja sitten torille jos voitto tulee. Ja alasti totta kai uin Mantalla.
Kommentit (28)
Ilman muuta lähden - ja vaatteet pois.
En. Kyseessä marginaalilaji, jota ei muualla katsota kuin Suomessa. Sitten jos menestystä tulee jossain oikeassa lajissa, niin voisi asiaa harkita.
Suoraan sanoen mulle on ihan sama voittaaako Suomi vai ei. Ei muuta mun elämää millään lailla.
En. Miksi ihmeessä lähtisin? Eipä se minun elämään vaikuta pätkääkään.
Täällä jo juhlitaan, vaikka peliä ei olla vielä pelattukaan. No saattepa kaksinverroin karvaamman pettymyksen, kun Kanada myllyttää suomen maanrakoon.
Meen jo kolmeks kattomaan pronssiottelun, joten olen jo valmiina juhlimassa Suomen VOITTOA.
En lähde kävi pelissä miten tahansa. Kiva jos voittavat mutta ei vaikuta mun elämään mitenkään. Lärvät vedän ihan varmasti. Alkoi eilen taas rassata todelisuus niin pakenen minkä kykenen. Nyt pitää suoriutua kun juoma loppuu. Uusi laatikko antaa tekosyyn jaksaa tämäkin päivä.
Kanada jo sinetöi tappionsa kun meni avautumaan medioissa että pieksevät Suomen joukkueen. Niin teki Ruotsi ja Venäjä, nyt sitten istuvat katsomossa katsomassa kun "syöty ja lyöty" SUOMI pelaa finaalissa. Ai että on tehnyt makiaa käydä vähän kommentoimassa Ruotsin ja Venäjän lehtien keskustelupalstoilla 😂😂😂
MENEN!! Ja todellakin alastomana. Niin harvoin tällasta tapahtuu niin vaatteet on silloin liikaa
En voi kun torin tilalla on vaan aidattu monttu.
t.turkulainen
Jos Suomi voittaa niin ensi yönä juoksen pitkin kauppatoria salko pystyssä. Nainen, tuletko mukaani?
Ei kiinnosta p*skaakaan koko p*ska laji.
En, koska olen nainen ja opiskelen lääketiedettä Helsingin yliopistossa ja Olen niin älykäs. NIIN NIIN ÄLYKÄS! Olen myös tunneälykäskin!!!!!
Moneltako tuo peli on? Jos peli on loppu ennen kasia illalla, voisi sitä tunniksi lähteä torille, mutta jos se loppuu vasta ysin jälkeen niin sitten ei, koska pitää aamulla töihin.
Moneltako tuo peli on? Jos peli on loppu ennen kasia illalla, voisi sitä tunniksi lähteä torille, mutta jos se loppuu vasta ysin jälkeen niin sitten ei, koska pitää aamulla töihin.
Ja missähän vitus-sa se ”tori” on? En todellakaan mene. Vanha ja nolo juttu.
Voittaa mitä?