Nuorella kurkku kipeä,miehen mielestä voisi hyvin käyttää koiraa iltapissillä
Sanoin että minä vien.
Miehen mielestä olen periksi antava äiti.
Kommentit (30)
Kyllä. Iivo voi ihan hyvin pissittää koiran.
Ihan hyvin voi. Älä lelli sitä ipanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi. Älä lelli sitä ipanaa.
Entä voiko mies?
Miten se kurkkukipu estää lyhyen kävelyn?
Asun yksin ja mulla on koira - kyllä se on käytettävä ulkona, vaikka olisi itse kipeä.
Eli olen miehesi puolella tässä. Ei tule aina olemaan jotakuta pelastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli miehen tekosyy, ettei hän voinut koiraa viedä?🙄
Varmaan liimautunu sohvaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja mulla on koira - kyllä se on käytettävä ulkona, vaikka olisi itse kipeä.
No oma vika jollei ole tukiverkostoa ja pitää ripsassakin lähteä ulos koiran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sentään MIES. Perheen päällikkö.
Voi käyttää jos ei kuumetta ja muuta ongelmaa.
Kyllä minä ainakin patistan teinin ulos koiran kanssa viiden minuutin happihyppelylle, jos on kipeä. Ellei nyt ole kovassa kuumeessa. Lyhyt ulkoilu tekee hyvää kipeänä.
Nyt koko mammaraati koolle näin tärkeän asian äärelle!!!!!
Onko teini nähnyt kavereita? Jos jaksaa juosta ulkona kaverien kanssa,jaksaa käyttää koiran lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen joutunut viemään koiraa lenkille sairaanakin, mutta en silti laittaisi muita kokemaan samaa kohtaloa, jos voisin auttaa.
Jos pelkkä kurkku kipeä, voi mennä viemään koiran ulos. Kuulostaa tekosyyltä, joita tulee vielä monta lisää, kun jotain pitäisi tehdä: milloin on perse kipeä tai painaa liikaa, milloin lohkesi varpaan kynsi, ei voi kävellä, milloin väsyttää jne. Loputonta vastuun välttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin patistan teinin ulos koiran kanssa viiden minuutin happihyppelylle, jos on kipeä. Ellei nyt ole kovassa kuumeessa. Lyhyt ulkoilu tekee hyvää kipeänä.
Älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teini nähnyt kavereita? Jos jaksaa juosta ulkona kaverien kanssa,jaksaa käyttää koiran lenkillä.
Jaksaako mies? Tai ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sentään MIES. Perheen päällikkö.
Juuri näin. Kivesten ympärillä istuminen vie runsaasti aikaa ja energiaa.
Taas?
Pari viikkoa sitten se nuori oli luvannut ulkoiluttaa jonkun koiran ja kyselit, että pitääkö ulkoiluttaa kun nuorella on lämpöä, olisiko ollut 37,5?
Edit: Kurkkukivun kanssa voi pissattaa koiran, ei tarvi lenkittää. Onko teillä ulkoilutusvuorot miten sovittu? Jompikumpi vanhemmista voisi nyt ulkoiluttaa koiran ja sovitte, että nuori sitten ensi viikolla kun on parantunut, vie ylimääräisen kerran? Problem solved - ei turhaa hinaamista ulkoilutuksesta ja nuori ei pääse lusmuilemaan kun sitä joku pelkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olen miehesi puolella tässä. Ei tule aina olemaan jotakuta pelastamassa.No oma vika jollei ole tukiverkostoa ja pitää ripsassakin lähteä ulos koiran kanssa.
Itse olen koirani hommannut ja olen siitä 100% vastuussa. Ei kävis mielen vieressäkään alkaa vaivata ystäviä tai perhettä ajelemaan luokseni koiran pissitystä varten, vaikka olisi vähän kuumetta. Jalka kipsissäkin tuo onnistui ilman muiden vaivaamista.