Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin rikki.

Vierailija
26.05.2019 |

28v ja putoamassa vauhdilla pois kyydistä. Paineet ovat aivan kestämättömiä.

Minulla ei ole vieläkään korkeakoulututkintoa, mitat 170cm/79kg, en tiedä mitä tapahtui mutta 2kk tuli 10kg, ihoni on vaalea ja ruman näköinen koska sääret täynnä keratosis pilarista, olen oikein laiha läski, yksinäinen.

En oikeasti kelpaa omana itseään ja olen järkyttävässä puutteessa. Miehet kammoksuu jos on hieman pehmeä, tiedän omissa piireissä ja työpaikalla kuinka ihannoidaan kiinteät fitness naisia ja älykkyyttä.

Tämä on jo vuosia jatkunut, olen rikkonut itseni yrittämällä tuloksetta. Rasitusvammoja on joka paikassa kuntoilusta ja kärsin kuulemma siitä et syön liian vähän.

Minulla ei ole mitään mahdollisuuksia enää. En tuu koskaan pääsee millään tasolle.

Minulle on niin moneen otteseen sanottu että pakko yrittää enemmän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää aivan valtavasti kun oikeasti kärsin siitä että on huono iho (akne kolmekymppisenä), hampaat kaikki paikattuina, löysä vartalo, vatsa paisuu kuin pullataikina salaantinlehdestä, kertakaikkiaan niin huonoilla geeneillä siunattu ettei rajakaan, olen aina yhtä hämmästynyt siitä kun näen kuinka upeat muut tavis naiset ovat, en tiedä miten se on mahdollista.

Minua kovasti rauhottaisi jos edes löytäisin jostain apua.

Vierailija
22/22 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkäristä apua ja jos arki tuntuu ylitsepääsemättömältä, hae saikkua pahimmaksi ajaksi. Terapiasta ja mielialalääkkeistä voisi olla hyötyä myös.

Kuka vain näkee itsensä peilissä rumana, jos päässä on se vinouma, ettei koe itseään arvokkana. Ja toisaalta taas jokaisessa on valtavasti rakastettavia puolia - Sinussakin. Täytyy olla vain rohkea ja uskaltaa nähdä itsessään se kaikki inhimillinen herkkyys ja sisäinen kauneus, joka katseesta heijastuu, arvostaa elämänpolkua, joka on muovannut sinua ja siten kohdella itseään ymmärtäväisesti ja rakastavasti. Opettele kuulemaan sisäinen äänesi maailman hälinän takaa. Tsemppiä tulevaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä