Miehen humalatila ja puheet
Aina humalassa väheksyy ja arvostelee minua. Hän itse sitten selvinpäin sanoo että ei oikeasti tarkoita mitä humalassa puhuu.
Kommentit (13)
Lasten ja humalaisten suusta se totuus kuuluu.
No tarkoittaahan hän, humalatila vain poistaa suodattimen.
Lasten ja humalaisten suusta kuulet totuuden!
Elä ole kynnysmatto,niitä saa kaupasta halavalla!
Kyllä se tarkottaa, älä usko selityksiä.
Mun mies väheksy ja arvostelee mua ihan selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja humalaisten suusta se totuus kuuluu.
Minua silloin 50-kiloista naapurin vttumainen kakara haukkui läskiksi aikoinaan. Että ei tainnut tulla totuus lapsen suusta. Ja lapsi oli oikeasti kakara, ei läheskään teini. Oli vain oppinut omituisessa perheessään huonoille tavoille.
Humalassa ja vihaisena ihminen on rehellisimmillään, silloin sanoo todella mitä ajattelee eikä peittele sitä.
Lasten ja humalaisten suusta tulee totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten ja humalaisten suusta se totuus kuuluu.
Minua silloin 50-kiloista naapurin vttumainen kakara haukkui läskiksi aikoinaan. Että ei tainnut tulla totuus lapsen suusta. Ja lapsi oli oikeasti kakara, ei läheskään teini. Oli vain oppinut omituisessa perheessään huonoille tavoille.
Teininä kaverin kanssa vietimme aikaa ulkona ja tämä wt-perheen kakru haki huomiota kiroilemalla ja haukkumalla meitä/minua. Ja tiesin millaisesta perheestä hän tuli.
Kyllä ne on totuuksia oikeesti mitä sanoo. Ei vaan selvinpäin kehtaa myöntää. Eli mitä sanoo siis?
Kannattaako olla suhteessa jossa joutuu kuuntelemaan tuollaista?
Mun mies väheksyy ja haukkuu ihan selvinpäinkin. Mutta sanoo, että oli riita, silloin voi sanoa mitä tahansa suuttuneena.
Kyllä se varmaan tarkoittaa niitä humalassa laukomiaan juttuja, ainakin vähäsen. Ehkä taustalla on jotain sellaista, että hänellä on ristiriitaisia ajatuksia sinusta (pitää sinusta mutta toisaalta ei, jne.), ei osaa päättää tai ei ole varma tunteistaan, ja kaikki tuo negatiivinen tulee ulos kännissä. Oli miten oli, ei sinun tarvitse tuollaista sietää tai kuunnella.
Muistuttaisin siitä, että luultavasti mies käyttäytyisi samalla tavalla kenen tahansa kanssa, olipa toinen millainen tahansa. Vika ei siis ole sinussa.
Mutta ne vaan kummittelee mun mielessä että jos se oikeasti tarkoittaa mitä sanoo kännissä.