Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi malli enemmän makuusi Kendall Jenner vai Gigi Hadid?

Vierailija
26.05.2019 |

Yleensä tykkään vaaleista naisista enemmän mutta nämä kaksi on poikkeus ja Kendall vie voiton.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että Kendall ja Kylie on voitu tehdä samoista aineista.

Vierailija
2/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhimpia ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi gigi ei oo mikään kovin mallimainen edes, se on tosi sellane naapurintyttö ja varmasti jonku äitinsä avulla päässy noihin mallipiireihin... :) Se on söpö mut ei se oo mikää kaunis, eikä edes mun mielestä mallimainen??? :D paitsi kropaltaan. Toi kendall on kaunis, mut jotenki miehekäs myös samalla. :DD kasvojen muoto tms.... ja kendall ei oo mun makua ehkä, koska noi kardashianit yms ei oo mun makua... :DD mut toi kendall on kuitenki kauniimpi.

Vierailija
4/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole yhtään makuuni.

Vierailija
5/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....tuotahan AP ei kysynyt...

Kendall on mun suosikki.

Vierailija
6/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen eron huomasin heidän äideissään että Yolanda kannustaa näkemään nälkää kun taas Kris aina ensimmäiseksi kysyy Kendalilta että olethan sä syönyt:D Joskua siis katsoin niiin sairaan pätkän missä Yolanda paasasi Gigin syömisistä että meinasin itekkin sairastua syömishäiriöön.

Vierailija
7/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendall on itseasiassa erittäin viehättävä ja järkevä amerikkalainen nainen. Tekee ihan kovasti oikeeta duunia, eikä esitä mitään.

Vierailija
8/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en tuntenut näitä nimeltä niin oletin tietysti että se on tämä ainoa oikea kaunotar Kardashianeista joka on ensimmäinen miljardööri. Yllätyin että se onkin se kaikista mitäänsanomattomin ja nuorin.

Vierailija
9/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näitä joutavia rapakon takana pilvissä liihotteleviä turhisjulkkiksia pitäis palvoa tai niiden olemassaolosta välittää millään tavalla?

Vierailija
10/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Maailman turhimmat julkkikset.

Vierailija
11/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendall todellakin, tuo Gigi on ihan mitäänsanomaton. Kendallista olen saanut myös tosi positiivisen kuvan, sympaattinen ja järkevä nuori nainen.

Vierailija
12/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks näitä joutavia rapakon takana pilvissä liihotteleviä turhisjulkkiksia pitäis palvoa tai niiden olemassaolosta välittää millään tavalla?

Mistä ihmeestä olet saanut sellasen käsityksen että sinulla olis velvollisuus palvoa heitä😲

Vierailija
13/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toi gigi ei oo mikään kovin mallimainen edes, se on tosi sellane naapurintyttö ja varmasti jonku äitinsä avulla päässy noihin mallipiireihin... :) Se on söpö mut ei se oo mikää kaunis, eikä edes mun mielestä mallimainen??? :D paitsi kropaltaan. Toi kendall on kaunis, mut jotenki miehekäs myös samalla. :DD kasvojen muoto tms.... ja kendall ei oo mun makua ehkä, koska noi kardashianit yms ei oo mun makua... :DD mut toi kendall on kuitenki kauniimpi.

Luulis että isin rahoista ollut suurempi hyöty kun äidin ö-luokan julkisuudesta ja katalogimallin urasta.

Vierailija
14/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun en tuntenut näitä nimeltä niin oletin tietysti että se on tämä ainoa oikea kaunotar Kardashianeista joka on ensimmäinen miljardööri. Yllätyin että se onkin se kaikista mitäänsanomattomin ja nuorin.

Kylie (miljardööri) on nuorin.

Vierailija
15/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tuo vaikuttaa vielä seuraavaan sukupolveen että on vedetty reilusti anabolisia steroideja ja hormoneja? Tuskin se mikään iso salaisuus on ettei Bruce Jenner omaa urheilu-uraansa pelkällä kaurapuurolle tehnyt, vaan toimi kuten muutkin aikalaisensa.

Vierailija
16/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ihan sattumalta kerran Kardashianit -ohjelmaa ja hämmästyin miten symppis Kendall onkaan. Eli hänessä on sekä ulkoista että sisäistä kauneutta.

Vierailija
17/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako tuo vaikuttaa vielä seuraavaan sukupolveen että on vedetty reilusti anabolisia steroideja ja hormoneja? Tuskin se mikään iso salaisuus on ettei Bruce Jenner omaa urheilu-uraansa pelkällä kaurapuurolle tehnyt, vaan toimi kuten muutkin aikalaisensa.

Eiköhän hän ole vetänyt vielä rankemmat mömmöt viimisen viidenvuoden sisään. Hirveästi ihmiskeho kestää. Mutta miten sä niinkun meinaat että doping olis näihin tyttöihin vaikuttanut? Eikö siittiöt ole uusiutuva luonnonvara ja hänen urheilusuorituksillaan ja tyttöjen syntymillä oli lähes parivuosikymmentä eroa.

Vierailija
18/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....tuotahan AP ei kysynyt...

Kendall on mun suosikki.

No mahdotonta valita noista kahdesta vähemmän ruma.

Vierailija
19/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne on?

Vierailija
20/21 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tylsän näköisiä. Bella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän