Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nukun patjalla lattialla ja patja taas homeessa
Kommentit (5)
miksi nukut lattialla? Sun kehosta tulee niin paljon kosteutta joka yö, että kun patja ei pääse alakautta tuulettumaan, se homehtuu väistämättä. Sitä varten sängyissä on sälepohja, eikä umpipohjaa (paitsi vesisängyissä).
Jos et pysty hankkimaan sänkyä, nosta ainakin patja kyljelleen kuivumaan joka aamu, eli älä anna sen maata lattiaa vasten, jolloin se ei pääse tuulettumaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ylä- vai alapuolelta? Hikoiletko paljon? Pidätkö ikkunaa auki tai onko kämppä muuten kostea?
Tottakai se homehtuu, kun pohja ei pääse koskaan kuivumaan. Patja pitää nostaa pystyyn päivän ajaksi.
Alue: Aihe vapaa
Miksi et hanki sänkyä hyvä ihminen?