Miten keskinkertaisen näköinen 35-vuotias nainen voisi nostaa pariutumisstatustaan?
Miten voisi mahdollisimman vähällä vaivalla nostaa pariutumispotentiaaliaan? Olen siis melko laiska pitämään itsestäni huolta, mutta olen luontaisesti hoikka ja kropaltani melko ok (tosin pahoja virheitä, kuten selluliittia ja raskausarpia löytyy). En ole kiinnostunut seksisuhteista, vaan haluaisin oikean seurustelusuhteen.
Kommentit (104)
Minun vinkkinä on, että panostat ulkoiseen habitukseen ja alat viestiä ympärillesi että herra seura on toivottua (siis tutustua).
Hoida hampaasi kuntoon ja valkaise ne
Anna paksun ja pitkän tukan näkyä! Kihara ja laita ne kauniisti
Meikkaa ja näytä huolitellulta, korosta parhaita piirteitäsi
Laihduta liikakilot/ makkarat vyötäröltä
Ala urheilemaan säännöllisesti
Pukeudu naisellisesti ja korosta parhaita puoliasi
Miehet pitävät korkokengistä, hameista ja sukkahousuista, muodot esiin tuovasta pukeutumisesta
Hymyile ja nauti, flirttaile hienovaraisesti
Ole avoin, ja iloinen
Osoita kiinnostuksesi kun tapaat kiinnostavan miehen esim hymyilemällä ja tervehtimässä, osoita miehelle että olet valmis tutustumaan juuri häneen
Kun nautit itse naiseudestasi ja elämästä ja olet itsevarma itsestäsi, olet kiinnostava
Miehen pysyminen ei ole mikään suhteen tavoite. Nainen on seksin osapuoli, ei palveluntuottaja. Naisen tehtävä ei ole palvella miestä, subjektia. Kummankin tehtävä on tuottaa toiselleen mielihyvää. Kannattaa keskustella mitä odotetaan seksiltä. Itse odotan suus*"siä ja annan, tuhkaluukkua voi mennä nuohoamaan muualle.