Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keskinkertaisen näköinen 35-vuotias nainen voisi nostaa pariutumisstatustaan?

Vierailija
26.05.2019 |

Miten voisi mahdollisimman vähällä vaivalla nostaa pariutumispotentiaaliaan? Olen siis melko laiska pitämään itsestäni huolta, mutta olen luontaisesti hoikka ja kropaltani melko ok (tosin pahoja virheitä, kuten selluliittia ja raskausarpia löytyy). En ole kiinnostunut seksisuhteista, vaan haluaisin oikean seurustelusuhteen.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pinnallisia, kasvata pitkät hiukset jos ei jo ole ja pidä niitä auki. Pukeudu naisellisemmin, erityisesti vyötärö-lantiosuhdetta korostaen. Älä käytä värikästä huulimeikkiä tms. mutta muuten kilo pakkelia naamaan niin näytät ”meikkaamattomalta” ja kauniilta.

Näin saat seksiä, et parisuhdetta. Siis ongelmaksi syntyy, kuinka saat seksin jälkeen miehen kesytettyä suhteeseen.

Ratkaisu on tarpeeksi hyvä seksi. Suikkaria, kakkosta, spontaanit pikapanot jne niin kyllä se mies pysyy.

Miehen pysyminen ei ole mikään suhteen tavoite. Nainen on seksin osapuoli, ei palveluntuottaja. Naisen tehtävä ei ole palvella miestä, subjektia. Kummankin tehtävä on tuottaa toiselleen mielihyvää. Kannattaa keskustella mitä odotetaan seksiltä. Itse odotan suus*"siä ja annan, tuhkaluukkua voi mennä nuohoamaan muualle.

Vierailija
102/104 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vinkkinä on, että panostat ulkoiseen habitukseen ja alat viestiä ympärillesi että herra seura on toivottua (siis tutustua).

Hoida hampaasi kuntoon ja valkaise ne

Anna paksun ja pitkän tukan näkyä! Kihara ja laita ne kauniisti

Meikkaa ja näytä huolitellulta, korosta parhaita piirteitäsi

Laihduta liikakilot/ makkarat vyötäröltä

Ala urheilemaan säännöllisesti

Pukeudu naisellisesti ja korosta parhaita puoliasi

Miehet pitävät korkokengistä, hameista ja sukkahousuista, muodot esiin tuovasta pukeutumisesta

Hymyile ja nauti, flirttaile hienovaraisesti

Ole avoin, ja iloinen

Osoita kiinnostuksesi kun tapaat kiinnostavan miehen esim hymyilemällä ja tervehtimässä, osoita miehelle että olet valmis tutustumaan juuri häneen

Kun nautit itse naiseudestasi ja elämästä ja olet itsevarma itsestäsi, olet kiinnostava

Vierailija
104/104 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan