Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keskinkertaisen näköinen 35-vuotias nainen voisi nostaa pariutumisstatustaan?

Vierailija
26.05.2019 |

Miten voisi mahdollisimman vähällä vaivalla nostaa pariutumispotentiaaliaan? Olen siis melko laiska pitämään itsestäni huolta, mutta olen luontaisesti hoikka ja kropaltani melko ok (tosin pahoja virheitä, kuten selluliittia ja raskausarpia löytyy). En ole kiinnostunut seksisuhteista, vaan haluaisin oikean seurustelusuhteen.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat pinnallisia, kasvata pitkät hiukset jos ei jo ole ja pidä niitä auki. Pukeudu naisellisemmin, erityisesti vyötärö-lantiosuhdetta korostaen. Älä käytä värikästä huulimeikkiä tms. mutta muuten kilo pakkelia naamaan niin näytät ”meikkaamattomalta” ja kauniilta.

Näin saat seksiä, et parisuhdetta. Siis ongelmaksi syntyy, kuinka saat seksin jälkeen miehen kesytettyä suhteeseen.

Sillä, että annat miehelle elämän parasta seksiä. Jos mies saa sinulta elämänsä parhaan suihinoton, niin hän on lukittu.

No ehkä sinut. Ei saanut kyllä paras suihinottaja suhdetta. Suihin saa tulla kyllä ottamaan uudelleenkin...

Vierailija
22/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Se ihan riippuu, että millasta miestä olet etsimässä. Ulkoisia piirteitä korostamalla saat kyllä nää pelimiehet kimppuusi. Kunnollista miestä etsittäessä kannattaa kysellä tästä miehestä mahdollisimman paljon eli osoittaa kiinnostusta. Se kemian osuus kannattas jättää vähemmälle kuitenkaan unohtamatta sitä.

En ole ap., mutta kai nyt jokainen haluaa näyttää kauniilta, jos etsii miestä. Kyllä kauniita piirteitään voi korostaa pukeutumalla nätisti ja vartaloaan imartelevasti, mutta överiksi vetäminen kannattaa jättää niille tyrkyille, jotka vetänevät puoleensa näitä pelimiehiä just?

Ap:n kannattaisi minusta pukeutua naisellisemmin, jos on pitkät hiukset ja hoikka. Kihartaa vaikka hiuksiaan ja mekkoa ja hametta vaan päälle ja sääret näkyviin. Ovat varmaan ihan hyvät:) 

Taidat kuitenkin olla ap kun osaat arvailla hänen säärien muodonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä typerin aikoihin lukemani ketju. Ihan kuin kaikki miehet pitäisivät samanlaisista naisista. Urbaanin golfia ja laatuviinejä harrastavan toimitusjohtajan naisihanne on varmaan aika erilainen kuin vapaa-ajallaan kalastusreissuista nauttivan maatilan isännän. Pitäisikö lähteä siitä, millaisista miehistä ap pitää ja mitä asioita toivoo suhteelta? Aloituksesta välittyi hirveän ulkonäkökeskeinen kuva, vaikka keski-ikää lähestyessä luulisi ihan muiden asioiden olevan suhteessa tärkeitä.

Vierailija
24/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Se ihan riippuu, että millasta miestä olet etsimässä. Ulkoisia piirteitä korostamalla saat kyllä nää pelimiehet kimppuusi. Kunnollista miestä etsittäessä kannattaa kysellä tästä miehestä mahdollisimman paljon eli osoittaa kiinnostusta. Se kemian osuus kannattas jättää vähemmälle kuitenkaan unohtamatta sitä.

En ole ap., mutta kai nyt jokainen haluaa näyttää kauniilta, jos etsii miestä. Kyllä kauniita piirteitään voi korostaa pukeutumalla nätisti ja vartaloaan imartelevasti, mutta överiksi vetäminen kannattaa jättää niille tyrkyille, jotka vetänevät puoleensa näitä pelimiehiä just?

Ap:n kannattaisi minusta pukeutua naisellisemmin, jos on pitkät hiukset ja hoikka. Kihartaa vaikka hiuksiaan ja mekkoa ja hametta vaan päälle ja sääret näkyviin. Ovat varmaan ihan hyvät:) 

Kyllä sitä voi näyttää hyvältä iman push-uppeja ja tissivakopaitojakin.

Vierailija
25/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tavismiestä, työssäkäyvää. Äidiksi alat olla jo vanhahko, mutta keskity kodinhoitoon ja sen sellaiseen perinteelliseen. Jos miehen saat, ota suikkiin ja anna pyllyä, jos hän siitä on kiinnostunut. Muutama ylimääräinen kilo ei ainakaan minua haittaa, mutta pidä se kohtuuden rajoissa. Eli BMI max 25-30.

Pidä omasta henkisestä hyvinvoinnista huolta, älä ala nalkuttavaksi akaksi,

Vierailija
26/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemalla sairaanhoitajaksi.

Vierailija
27/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä typerin aikoihin lukemani ketju. Ihan kuin kaikki miehet pitäisivät samanlaisista naisista. Urbaanin golfia ja laatuviinejä harrastavan toimitusjohtajan naisihanne on varmaan aika erilainen kuin vapaa-ajallaan kalastusreissuista nauttivan maatilan isännän. Pitäisikö lähteä siitä, millaisista miehistä ap pitää ja mitä asioita toivoo suhteelta? Aloituksesta välittyi hirveän ulkonäkökeskeinen kuva, vaikka keski-ikää lähestyessä luulisi ihan muiden asioiden olevan suhteessa tärkeitä.

Niinhän sitä luulis. Se on siyä iän tuomaa kypsymistä, jota toisille tapahtuu ja toisille ei.

Vierailija
28/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi tavismiestä, työssäkäyvää. Äidiksi alat olla jo vanhahko, mutta keskity kodinhoitoon ja sen sellaiseen perinteelliseen. Jos miehen saat, ota suikkiin ja anna pyllyä, jos hän siitä on kiinnostunut. Muutama ylimääräinen kilo ei ainakaan minua haittaa, mutta pidä se kohtuuden rajoissa. Eli BMI max 25-30.

Muuten osuu muhunkin, mutta jos miehellä on iso niin ei pysty antamaan kakkoseen ikinä. Exällä oli ja ihan mahdoton ajatus. Ymmärrän kyllä, jos jollain on pieni, että vois toimiakin. ei ap.

Vierailija
29/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten osuu muhunkin, mutta jos miehellä on iso niin ei pysty antamaan kakkoseen ikinä. Exällä oli ja ihan mahdoton ajatus. Ymmärrän kyllä, jos jollain on pieni, että vois toimiakin. ei ap.

Unohtakaa nuo peppujutut. En minä ainakaan halua naista, joka siihen suosuu vain koska ei saa miestä.

Vierailija
30/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletin että ap on jo äiti kerran hänellä on raskausarpiakin?

Vierailija
31/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa nuo peppujutut. En minä ainakaan halua naista, joka siihen suosuu vain koska ei saa miestä.

Mua kiinnostaa vain ns. vaniljaseksi (ei siis peppujutut lainkaan jne.) ja haluaisin sellaisen miehen, joka on samoilla linjoilla.

T. Ap

Vierailija
32/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI on 20. Silti en ole kropaltani kovinkaan kummoinen verrattuna esim. p*rnotähtiin ym. Peppus*ksi ja suuhommatkaan eivät ole koskaan aidosti kiinnostaneet (en ole edes kokeillut ensin mainittua), mutta olen panostanut hyvään perusseksiin silloin kun sellaista on joskus ollut eli siis aktiivisesti käyttänyt/treenannut lantionpohjan lihaksia sekä synkronoinut liikkeeni mukavasti miehen kanssa. Tavismies, nörtähtävä & työssäkäyvä mielellään kiinnostaisi, mutta toki haluaisin tuntea fyysistä kiinnostusta sitä miestäkin kohtaan.

T. Ap

Vierailija
33/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaitoa vois kehittää.

Vierailija
34/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat fiksun, ei duunarimiehen, panosta seuraaviin:

-hoikkuus

-luonnollinen hiusväri

-klassinen pukeutuminen

-yleissivistys

-keskustelutaito

Nämä ei ole tärkeysjärjestyksessä 😉

Vierailija
35/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah hah, jo otsikko kertoo, että ap on mies.

Vierailija
36/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyy, kun harjoittelee. Ei se ensimmäisellä kerralla onnistu, eikä toisella jos miehellä iso, mikäli nainen on täysin kokematon siinä. Vaatii aikaa ja harjoittelua.

Vierailija
37/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan, ja tiedän muutaman kaverinkin joka haluaa. Siis peppujuttuja, syyllä miksi suostuu ei ole niin väliä. Pitääkö, vai suostuuko miellyttääkseen, molemmat hyviä eri syistä.

Vierailija
38/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluan, ja tiedän muutaman kaverinkin joka haluaa. Siis peppujuttuja, syyllä miksi suostuu ei ole niin väliä. Pitääkö, vai suostuuko miellyttääkseen, molemmat hyviä eri syistä.

Eikös se ole ällöttävää jo ajatuksenakin? Vai ovatko ne peppumiehet oikeasti kaappih*moja? Tietääkseni myös takapuoli on sieltä sisältä väljempi kuin vagina; ainoastaan suuaukko voi olla tiukempi.

Vierailija
39/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIKKUkakkonen +sivu persoonat taas vauhdissa.

Ei mene läpi, Sori.

Vierailija
40/104 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköskakkonen-sinä voit parantaa mahkujasi vain hankkimalla hirveästi rahaa, persoonan kehittäminen ei onnistu ja pituutta et enää kasva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi