Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei kysele oikein mitään, ärsyttää!!!

Vierailija
26.05.2019 |

Ei mun mielestä oo mikään äärettömän ujo ja viestittää muuten olevansa kovin tykästynyt minuun, mutta ei kysele mun asioista oikein mitään. Mä ite huomaan useimmiten kantavani keskusteluja, kyselen ja kerron omista jutuistani, mutta toinen ei sitten vastavuoroisesti kysy hitto yhtään mitään!!! Ja mä olen itse ujo ja nyt huomaan ärsyyntyväni ja haluisin, että toinen kyselisi edes jotain, olisi kiinnostunut mun jutuista samalla tavalla. Että munkin ois helpompi jutella. En tiiä mistä tää johtuu, mutta heitän kohta hanskat tiskiin, jos ei tää tästä muutu paremmaksi...tai ehkä mä otan tän puheeksi ennen sitä herran kanssa. Että mistä on kyse! Niin, eikä oo seksisuhde kyseessä. Sillon tajuisin mikä on homman nimi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ujompi mies ei ehkä uskalla tai osaa kysellä mitään sinusta?

Ehkä keskustelutilanteissa kerrot raportinomaisesti itsestäsi ja päiväsi tapahtumista, ajatuksistasi ym. eikä toinen ehdi päästä tilanteeseen niin nopeasti kiinni, että osaisi kysyä vastakysymyksiä. Jos tällä miehellä ei ole / ole ollut kovinkaan paljon naiskavereita, hän ei ehkä osaa kysellä asioista.

Usein miesten väliseen keskustelukulttuuriin ei kuulu kuulumisten ym. kyseleminen kaverilta, vaan on tärkeämpää toimia kuuntelijana ja kertoa omia kokemuksia ja omia ajatuksia vastapallona kaverin juttuihin. Moni mies kokee kyselemisen vähän tunkeilevana, eikä välttämättä sen vuoksi ole oppinut kyselemään asioista, vaan ennemminkin haluaa kuunnella ja kertoa ilman, että asioita tarvitsee kysellä. "Kerro vaan" on jätkäporukassa sama kuin yksityiskohtaisempien kysymysten tekeminen.

Moni mies ei ole hyvä kyselemään asioita, mutta on sitä parempi kuuntelija. Ei kannata uskoa kaikkia katkerikkoja siitä, etteikö mies olisi kiinnostunut sinusta muutenkin kuin seksikumppanina.

Ja on ihan turha tehdä ongelmaa ylitulkitselmalla miestä. Tämä on usean naisen helmasynti, johon vaimonikin syyllistyy 15 yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
22/39 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsitte suoraan stereotyyppiseen pitkään naimisissa olleeseen pariskuntaan :)

Asiasta kannattaa yrittää keskustella tai sitten toinen on vain sellaista tyyppiä, jota ei erityisemmin muiden tekemiset kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tapailumies (oli ollut seksiäkin) joka yhtäkkiä alkoi avautua "tunteistaan" mua kohtaan - oli mustasukkainen musta ja kuulemma oli tykännyt musta kauan. Meinasin pärskähtää nauruun. Mies oli kertoillut pitkät pätkät vaiheistaan, harrastuksistaan, mieltymyksistään ja jopa lapsuudestaan, mutta ei ollut millään tavalla kiinnostunut kuulemaan musta. En harkinnut minkäänlaista suhdetta, koska en todellakaan uskonut tohon "kiinnostukseen". Mistä hän muka edes muassa tykkäisi tai mistä on kiinnostunut minussa, kun ei tiedä musta yhtään mitään olennaista? Mitä tekisin sellaisella suhteellinen, jossa toinen ei edes yritä kuunnella?

Vierailija
24/39 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo vanhempi keskustelu, mutta nostan. Itse tapailen tosi mukavaa miestä, joka on huono kysymään mitään. On kyllä kiinnostunut jos kerron jotain ja kyselee silloin kysymyksiä, mutta oma-aloitteisesti ei kysy mitään - ei edes kuulumisia. Omiaan kertoo kyllä mielellään. Mahtaakohan toimia...

Vierailija
25/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
26/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelkaa asiasta....

Ai kälkättävän räpätätin ja tättähäärän kanssa.....?

Vierailija
27/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mainitse mitä ajattelet. Pakkaa pakoreppu valmiiksi. Anna asian kypsyä. Sitten, eräänä kylmänä hetkenä ghostaat etkä koskaan kerro mitä tapahtui.

Vierailija
28/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kiinnostaa naisessa aivan muu kuin ne juttusi.

Vierailija
29/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailunainen ei myöskään kysele ja se ärsyttää. En maininnut että minulla on lapsia ennestään koska hän ei kysynyt. Nyt hän syyttää minua valehtelijaksi. Kysykää oikeat kysymykset. Treffeillä on tarkoitus tutustua. En minä koko elämäntarinaa profiilissa paljasta. Näitä tonttuja naisia on paljon jotka olettaa asioita eivätkä keskustele.

Vierailija
30/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma kysyä asiaa? 

Vierailija
31/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihan jo omissa kavereissa se että he janoavat uusia kuulumisia sinusta mutta kysyttäessä heiltä samaa eivät anna mitään itsestään. 

Vierailija
32/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka ottaisit asian puheeksi ukkelin kanssa, etkä vain ulisisi asiasta täällä.

Vierailija
33/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysele, koska ei kiinnosta tietää mitään sinusta. Odottaa, koska pääsee pöksyihin. Ei omaa kylläkään pelimiehen taitoja, kun ei yritä edistää sitä esittämällä kiinnostunutta. Tai sitten on kuitenkin ujo. Hard to tell.

Joka tapauksessa sian jättö

Vierailija
34/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailunainen ei myöskään kysele ja se ärsyttää. En maininnut että minulla on lapsia ennestään koska hän ei kysynyt. Nyt hän syyttää minua valehtelijaksi. Kysykää oikeat kysymykset. Treffeillä on tarkoitus tutustua. En minä koko elämäntarinaa profiilissa paljasta. Näitä tonttuja naisia on paljon jotka olettaa asioita eivätkä keskustele.

Monelle naiselle tulee ihan puun takaa että 30-vuotiailla on jo jälkikasvua. Naiset ei osaa jutella. Se on pelkkää yksinpuhelua. Ja vastaukset on joo, juu, ihan sama ja yms.

Vierailija
35/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysele, koska ei kiinnosta tietää mitään sinusta. Odottaa, koska pääsee pöksyihin. Ei omaa kylläkään pelimiehen taitoja, kun ei yritä edistää sitä esittämällä kiinnostunutta. Tai sitten on kuitenkin ujo. Hard to tell.

Joka tapauksessa sian jättö

Jos se ei röhki, se ei voi olla sikakaan.

Vierailija
36/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tule muuttumaan, jos ei  jo nyt hallitse perustaitoja vuorovaikutuksessa. Saattaa olla introvertti, arka, ujo, epävarma, mutta kolmessa viikossa pitäisi jo jotakin osata kysyä. 

Älä ota vastuuta teidän välisistä keskusteluista. Teet sen nyt ja selkeästi kyseenalaistat miehen hiljaisuuden. Ole sinäkin hiljaa ja odota keksiikö mitään sanomista tai kysymistä.

Asiasta voi puhuakin suoraan, mutta vaikutus on yleensä heikko. Voit ehdottaa "leikkiä", jossa kumpikin joutuu miettimään hyvän kysymyksen toista koskien. Tai sellaista, että laaditte kymmenen kysymyksen listan tahoillanne ja sitten vuorotellen kysytte toisiltanne. Se on aika lapsellinen juttu, mutta on auttanut joskus arkoja ja ujoja ihmisiä tutustumaan toisiinne.

Prismasta saa ainakin Parisuhteen pelikortit, jossa on kysymyksiä joka lähtöön. 

Vierailija
37/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä on aika paljon. Puhuvat vaan itsestään tai jostain puheenaiheesta paljon, mutta eivät ole niinkään kiinnostuneita keskustelukumppanistaan eivätkä kysele mitään. 

Vierailija
38/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran sellainen tapailumies, jota ei kiinnostanut ollenkaan elämäni, ajatukseni jne. Ei kysynyt koskaan minulta mitään elämästäni, perheestäni, opiskeluistani. Ja seksiähän se sitten vaan halusi, olin hänelle pelkästään kävelevä sukupuolielin. Mies oli tämä paljon kehuttu ulkomaalainen, mutta ylikoulutettu sellainen. 

Vierailija
39/39 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko näille vajaaälyisille tinderidiootteille saada oman osaston? N u s s i sikaa tinder H U O R A