Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ VIHAAN MIEHEN ÄITIÄ :((

Vierailija
24.05.2006 |

on lomalla joten ei ole muuta tekemistä kuin käydä kaupungilla kahvilla tuttaviensa kanssa jne. (lapset pois kotoa, ei lapsenlapsia). olen viikko sitten saanut hyvän työpaikan ja " anoppi" ei voi onnitella. ei viestiä, soittoa ei minkäänlaista kontaktia.



VITUTTAA tuo käytös aivan ylipaljon. mököttää ilmeisesti siitä kun äitienpäivänä ei saanut lahjaa/korttia, vain mies soitti. Lapsellinen kun on niin odotti varmaan lahjaa.



Miten sinä suhtautuisit/ toimisit?? KIEHUN!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan mieheni lasta =/

Vierailija
2/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten asiaan liittyy anopin lomallaolo tai lapsi/lapsenlapsitilanne? Eipä niillä ole hyvien tapojen kanssa mitään tekemistä, miten ne onnitteluihin tai niiden puutteeseen liittyy?



Lisäksi ap:n asenne on aika peestä, ei kai nyt tollanen voi olla syynä anopin VIHAAMISEEN!!!!:((((( ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sillä muutakaan tekemistä. Ilkeyttään ei vaan soita vaikka muuten rinkuttaa harva se päivä. Kyllä mä sen harpun kujeet jo tunnen...



ap

Vierailija
4/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei taida pitää lapsista, Hänellä on kaikesta kovin mustavalkoiset mielipiteet. Nyt odotamme toista lastamme ja viikkoja kasassa 27 eikä ole millään lailla reagoinut raskauteen.



Äitienpäivälahjan arvo oli noin 100euroa eikä kiittänyt lainkaan. Miehelle ihmettelin asiaa ja kysyin mahtoiko anoppi olla pettynyt lahjaansa. Mies tuumasi, että häntä oli kiitetty. En tiedä onko totta vai ei. Onneksi ei ole mun äitini...

Vierailija
5/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi suuttuu kun ei saa lahjoja ja huomiota äitienpäivänä

ja sinä suutut kun et saa lastenhoitoa ja huomioita uudesta työpaikasta.

Kasvakaa molemmat!

Vierailija
6/6 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kuka tahansa saa vihata ketä tahansa!



Tukiko mieleen että moni voi vihata

-miehen pomoa?

-miehen äitiä

-miehen isää

-miehen veljeä

-miehen lasta

-miehen siskoa

-miehen työkaveria

-miehen serkkua

-miehen parturia

-miehen sihteeriä

-miehen mummoa

-miestä itseään?



Tai

-omaa siskoa

-omaa äitiä

-omaa kaveria

-omaa veljeä

-omaa lasta

-omaa isää

-omaa naapuria

-omaa koiraansa

-omaa mummoa....



Ihan ketä vaan.

Ilmoittele kaikista näistä mainitsemistani myös. Kaikkia en niitä vihaa, mutta listasta löytyy muutama, joista en todellakaan pidä. Eikä tarvitsekaan.

Kaikilla ei aina synkkaa täysillä yhteen.



t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi