Erotaan teknisesti, ostetaan kaksi asuntoa avokin nimille ja minä toiseen vuokralle, tuilla ja pimeillä töillä maksellaan pois
Yhdessä ollaan oltu vaikka kuinka kauan, pari lastakin. Minä teen töitä vain pimeästi, niin
saan asumislisän ja toimeentulotuen. Olen huolellinen. Jälkiä ei jää.
Asumislisällä maksetaan vuokraa ja pimeillä töillä
toista taloa. Avokki saa yksinhuoltajakorotukset ja elatustuet, jotka minulta peritään,
mutta saan anteeksi vuosittain elatuskyvyttömyyteni vuoksi.
Kohta on talo maksettu ja asunnonkin maksu hyvällä mallilla.
Kukaan ei tajua mitään, eikä voisikaan.
Kommentit (89)
Siis, mistä pankista sossu-yh saa lainan kahden asunnon ostamiseen kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Niin.Höpöjä on mukava puhua.Se lämmittää kun toisilla kierrokset nousee.
On kuitenkin totta. Ei ole tajunnut Kela eikä Verottaja. Ei tiedä työttömyystoimeentulotukikuvioista moni tuttukaan, kun niin paljon teen töitä. Mutta kaikki ilman papereita ja palkkakuitteja, niin ei tule koskaan
missään näkymään. Eikä tuttujen tarvi tietääkään. Taitaa lapsetkin luulla että oon töissä. Eikä ne näistä
kaikista tiedä ollenkaan. Että siinä teille moraalikasvatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ostettu yhtä aikaa. Vähän ennen eroa perusti firman, firmalle sai ensimmäisen lainan ja myöhemmin toisen firmalle samoin. Hyvin oltiin saatu ekaa maksettua. Yksityiselämän kuluja saa myös näppärästi osakeyhtiön kirjanpitoon kun osaa.
Niin ja verottaja ihmettelee milläs ootte taloja maksellut, kun ei tuloja ole.
Höpönhöpöä, tää juttu on sun päiväunia!
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne minuun liity mitenkään. Minullahan ei ole mitään noin virallisesti. Jos sanoin, että rouvalla ei olisi tuloja, niin se ei ihan pidä paikkaansa, mutta ei juuri tilikausille voittoa kirjailla. Sen verran vain, että ei
herätä epäilyksiä. Avokki saa tukia vaan vähän, mutta minä ihan reippaasti ja erityisesti asumislisällä maksellaan lainaa pois. Eivät ole edes huomanneet mitään vaikka vuokransaaja on "eksän" firma. Mutta toisaalta miksei se saisi mulle vuokrata kämppää, ylläpitää autoa, maksella liikkumista välillämme yms. Ne ei oo suoranaista rahaa, joka pitäisi toimeentulotuessa ilmoittaa.
Meille ei ole päiväunia.
Eivät ne ole ainoat kuten kansanedustajat jotka veronmaksajien rahoilla elävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo on.
Tuo ei nimittäin voi olla mahdollista, monistakaan syistä.On se mahdollista jos on pokkaa ja romaanithan ovat harrastaneet sitä ikuisuuden.
Ei olla romaaneita, vaan ihan perikantasuomalaisia. Mallia on ehkä otettu.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jonkun pikku-zyskovitsin provo, jolla on tarkoitus saada ihmiset vaatimaan sosiaaliturvaa alas, enemmän vielä tarveharkintaiseksi ja vastikkeelliseksi. Höpöjuttuja. Ei välitetä.
Monilla on avokki ns. vuokralla kakkosasunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo on.
Tuo ei nimittäin voi olla mahdollista, monistakaan syistä.On se mahdollista jos on pokkaa ja romaanithan ovat harrastaneet sitä ikuisuuden.
Ei olla romaaneita, vaan ihan perikantasuomalaisia. Mallia on ehkä otettu.
Miimpä juuri mallia otettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jonkun pikku-zyskovitsin provo, jolla on tarkoitus saada ihmiset vaatimaan sosiaaliturvaa alas, enemmän vielä tarveharkintaiseksi ja vastikkeelliseksi. Höpöjuttuja. Ei välitetä.
Ei ole provo. Mutta ehkä tosiaan pitäisi vähän miettiä. Moni sellainen, joka oikeesti tarvis ei osaa hakea,
moni yh tekee hullunu montaakin työtä ja minä voin leveillä ja piruilla. Me jotka osataan kuormitetaan
yhteiskuntaa mutta eipä haittaa. Paljon on porsaanreikiä. Kirjottelen kun lähti baarissa lapasesta suomen voiton
jälkeen.
Eivät nekään häpeä jotka ovat sopeutumiseläkettä nostaneet kamalia summia verrattuna mitä mitättömiä rahoja nostavat muut luuserit.
Verottaja ottaa aika lailla äkkiä yhteyttä, jos tuloton avokki maksaa kahta asuntoa, vaikka yksinhuoltajana ei kaksisesti tienaa. Kansalaisen tulorekisteri on tehnyt kertomasi aika lailla mahdottomaksi. Pimeät tulot pitää maksaa seteleinä, miten saat ne avokin tilille siten, että kukaan ei kysele tuhansien eurojen siirtoja?
Pienipalkkaista työtä ei kannata tehdä eikä siitä tuke eläke kertymää muuta kuin ikuiset vaivat saa eikä ole varaa sairauksiaan hoitaa niillä eläkkeillä mitä niistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ostettu yhtä aikaa. Vähän ennen eroa perusti firman, firmalle sai ensimmäisen lainan ja myöhemmin toisen firmalle samoin. Hyvin oltiin saatu ekaa maksettua. Yksityiselämän kuluja saa myös näppärästi osakeyhtiön kirjanpitoon kun osaa.
No höpö höpö :D Tai voittehan te luulla että kikkailunne onnistuu, mutta ei tule tapahtumaan. On todella vaikeaa saada osakeyhtiön kirjanpitoon yhtään mitään yksityiselämän kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nekään häpeä jotka ovat sopeutumiseläkettä nostaneet kamalia summia verrattuna mitä mitättömiä rahoja nostavat muut luuserit.
Sopeutumiseläke on täysin laillinen. Turha siitä on narista.
Taas näitä juttuja, joiden kirjoittamista olisi pitänyt ennakoida edes jonkinlainen paneutuminen asiaan. Oikeastiko pankki ei puutu siihen, että avokin tilille talletetaan vuodessa tuhansia euroja seteleinä? Jos se avokin firma omistaa asunnot, niin vielä hankalammaksi menee systeemi, koska jotain palveluahan firman tulee myydä, jos sillä on tuloja ja tuloista pitää maksaa sen verran veroja, että ennen kuin päästään sijoituskämppää maksamaan, niin olette jo ihan kusessa.
Sun sairaus on väkivaltainen alkoholismi. Silloin kai yrittää kusettaa kaikkia, omia lapsiaan esim. Olette sellaisia loisia. Eikä teitä missään kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Sun sairaus on väkivaltainen alkoholismi. Silloin kai yrittää kusettaa kaikkia, omia lapsiaan esim. Olette sellaisia loisia. Eikä teitä missään kaivata.
Totta diagnoosi. Mutta kummasti lapsetkin pelonsekaisesti kunnioittaa.
Miksei? Kyllä on. Ja on jatkunutkin pitkään, vuosikausia. Saan myös erittäin ystävällistä palvelua
Kelasta, koska olen "reppana" ja minulla on asiat niin kurjasti. Auttavat täyttämään lomakkeita
tarvittaessa ja muistuttavat että välttämättömiin muihinkin menoihin saa toimeentulotukea
tarvittaessa, kun perustelee ja erittelee ne.