Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosku- ketjuun liittyen!!

Vierailija
24.05.2006 |

Varsinkin sellaiset ihmiset saavat sieltä avustuksen melkein IHAN MIHIN VAAN, jotka ovat PILANNEET omat elämänsä. Ollut nuorisorikollisia, lastenkodeissa jne.. Sellaiset PASKAT saa vaikka soskun kautta uudet mersut, mutta jotku joutuvat maksamaan viimeisitä rahoistaan tuhansien eurojen lääkkeet lapsilleen. Niin se vaan on. OLEN KATKERA!! Kyllä itsekin haen sossusta rahaa, mutta johtuu siitä, että olen kahden pienen lapsen äiti ja mies jäi työttömäksi. HÄVETTÄÄ niin PIRUSTI!! Voisin kyllä ottaa kopion siitä ketjusta ja marssia soskuun!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, ketkä on jo muksusta saakka olleet lastenhuollon/sossun kanssa tekemisissä, näyttävät saavan mitä vaan; kämpät hankitaan, muutot järkätään, ruokaan ja puhelimiin löytyy rahaa.

Mutta annas olla, kun ns. tavis joutuu tiukan paikan eteen niin saat tasan selvittää joka hiton menon ja tulon eikä silti aina saa mitään vaikka - tai ehkä lainaksi - vaikka olisi kuinka tiukka paikka tahansa.

Vierailija
2/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ne kyllä sinne lastenkoteihin ole varmaan halunneet joten tuo " tahallaan pilanneet elämänsä" -toteamus on kyllä aika kärjistetty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ym kivaa

Vierailija
4/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin jossain kohden vanhempani (toivottavsti en kovin pian) omaisuus ei ole ihan ihan pieni.

Minusta on kivaa viettää aikaa lasten kanssa, kuin homehtua vaikka jossain konttorissa rottana.

Voisin kirjoittaa kirjan kuinka huijaat sosiaalitätiä (ja verottajaa)... Se on oma taito lajinsa...

Harva on rikastanut rehellisin keinoin tässä maassa!

Vierailija
5/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja sossun avulla vasta rikastuukin!

Siellähän käy oikeesti tosi varakasta porukka, buaahh!

Vierailija
6/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt kukaan rehellisyydellä tai kunnianhimolla mitään tekisikään.

Vierailija
7/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietty bisneksen koosta, kyllähän niitä alveja pimittämällä kivasti nukkuu jos isompi liiketoiminta kyseessä.

Vierailija
8/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut aikaisempaa ketjua, josta mainittiin, mutta tuskin kukaan nyt soskusta saa autot(mersut) asunnot ja puhelimet tosta vaan. En ikinä usko tuota tai sitten ihminen saa olla tosi avuton autettava, ettei itse kykene hakemusta edes itse laatimaan, saatikka omaa elämäänsä rakentamaan. Olen itsekin joutunut soskun luukulla käymään ja ihan työttömyyden takia ja aina sekin tuki on ollut niin kiven alla...

Itse kun olen oman asuntoni ym, muut autot hankkinut ei siihen sossua tarvita, joten tosi avuton ihminen tarvitsee sossun apua asunnnon (kaupunginvuokra-asunnon) hankkimiseen, eikä se ole kovin kunnioitettavaa...

Vierailija
9/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomalle ongelmaperheen lapselle kuin ap:n lapselle. Ap on varmaan kuitenkin hyvä äiti lapsilleen, lapset saavat sitä tarvitsemaansa rakkautta. Ongelmaperheissä kun arki ei niin onnen täytteistä ole, joten harrastus

, polkupyörä, sukset tms voi olla lapselle isokin henkireikä.

En missään nimessä ole kateellinen ongelmaperheille, vaikka hienoja (?) juttuja saisivatkin.

Vierailija
10/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin minä halusin sieltä eroon parin käynnin jälkeen. Niin hävetti siellä joka kerta olla siellä selittämässä elämäänsä jne. Toivottavasti ei ikinä tarvitse käydä uudestaan.

Vierailija
11/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itkeä niitä rahoja sossusta... Olen varma, etteivät rahoja sellaiseen anna.... Paitsi jos tosiaan sinne menee itkemään... Säälittävää!

Vierailija
12/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nykyään kirpputoreillakin osataan pyytää ihan ryöstähintoja, siis uuden veroisen hintoja, olkaa tarkkana....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi